Пошуковий запит: <.>K=пізнавальні процеси<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Ладивір, С. Плекаймо дослідників і мудрих мислителів! : Індивідуальний підхід до дітей в дошкільному вихованні [Текст] / С. Ладивір> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2004. - N5. - С. 3-6.
. - ISSN 0321-1401ББК 88.834 Рубрики: психологія дошкільника психологія виховання Кл.слова (ненормовані): індивідуальні віддмінності дітей -- пізнавальні процеси -- індивідуальність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Келлер, Г. Бути учнем-невдахою - це назавжди? [Текст] / Г. Келлер> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N10. - С. 9-11
. - ISSN 0131-5358ББК 88.840 Рубрики: Пізнавальні процеси--Неуспішність--Молодші школярі--Пам’ять Кл.слова (ненормовані): Пізнавальні процеси -- Пам’ять -- Мозкова недостатність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 151(075.3) О-75
Основи загальної та юридичної психології [Текст] : курс лекцій : навч. посібник / Н. Р. Бобечко, В. П. Бойко, І. В. Жолнович, І. І. Когутич ; за ред. В. Т. Нора ; Львівський нац. ун-т ім. Івана Франка. - К. : Правова єдність, 2011. - 223 с. - Бібліогр.: с. 220-223. - ISBN 978-617-566-070-6 (Алерта). - ISBN 978-611-01-0243-8 (ЦУЛ) : 50.00 грнББК 88.3я73 + 88.47я73 РУБ 151(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--юридична психологія Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): юридична психологія -- загальна психологія -- судово-психологічна експертиза -- психологія слідчих дій -- пізнавальні процеси -- вольові якості -- емоційні процеси
Дод.точки доступу: Бобечко, Назар Ростиславович; Бойко, Володимир Петрович; Жолнович, Ігор Володимирович; Когутич, Іван Іванович; Нор, В. Т. \ред.\; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Знайти схожі
|
>4.
| 88 Ю 11
Ю. К. Стрелков > // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 171-173.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--персоналії Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- психічні процеси -- психологічна концепція часу -- психологія праці
Дод.точки доступу: Стрелков, Юрій Константинович (російський психолог ; 1943-2013) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 88.8 К 31
Кашнарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків [Текст] / Л. Р. Кашнарьова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 30-41
ББК 88.8 Рубрики: Психологія підлітка--навчальні досягнення Кл.слова (ненормовані): пізнавальні процеси -- рівень розвитку пізнавальних процесів -- соціальні навички -- індивідуальні особливості учнів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 88 Ш 16
Шадриков, Владимир Дмитриевич. Мысль и ее порождение / В. Д. Шадриков> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 118-127. - Библиогр.: 25 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--мислення--думка Кл.слова (ненормовані): предметні думки -- мислення -- пізнавальні процеси -- нейрофізіологічні механізми -- інформація -- свідомість -- інтелектуалізація -- мотивація -- емоції -- хвилювання -- субстанція -- інформаційні моделі -- змістові моделі -- мотиви -- потреби -- розумова змістовна модель -- почуття -- сумління Анотація: Розкрито зміст поняття «предметна думка» як базової психологічної категорії. Розглянуто нейрофізіологічні механізми виникнення думки та її структуру. Розкрито взаємозв’язок думки та інформації. Охарактеризовано процеси виникнення думки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 376-056.264:616.89-008.434.37](477) П 21
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.
Дод.точки доступу: Баранець, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.016:821.161.2](477) М 29
Мартиненко, В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 27–33. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--читання--навички читання Кл.слова (ненормовані): читання -- методика викладання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 81.43.21-90 Ж 77
Жмурина, Н. А. New Year Competitions : (урок-соревнование для 5 - 6 классов) / Н. А. Жмурина> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 33. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Уроки англійської мови в 5-6 класах Кл.слова (ненормовані): мовні образи -- граматичні структури -- пізнавальні процеси -- пам’ять -- увага -- уява Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з англійської мови по темі: "Новорічні Змагання".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 88.8 З-17
Заика, Е. В. Заполнение пробелов в схемах как способ развития мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 10-18.
ББК 88.8 Рубрики: Тренінг психологічний Мислення (психологія) Уява (психол.) Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): ігровий тренінг -- пізнавальні процеси -- логічні зв’язки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|