Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=результати досліджень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 72.4(2Рос)/Ф 39
Автор(и) : Фельдштейн Д.И.
Назва : Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 2. - С. 3-16. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/2). - ISSN 0869-561X
ББК : 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4
Предметні рубрики (Галузі знань): Наука-- атестація кадрів
Педагогіка-- методологія
Освіта-- організація освіти-- наукові кадри-- підготовка
Анотація: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення.В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Адаменко О., Курило, Віталій
Назва : Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 4/5. - С. 39-43. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/4/5). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна наука --Україна, 20 ст. 2-га половина
Анотація: У статті представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині ХХ ст., виокремлено й схарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки.
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 48743
Кількість відвідувачів 1005
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя