Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 195
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Кондрашова, Н. О.
    Соціальна реклама як засіб формування усвідомленого батьківства [Текст] / Н. О. Кондрашова, О. В. Мєдєнцева // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 61-65
Рубрики: соціальна реклама


Дод.точки доступу:
Мєдєнцева, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

2.


    Маркова, Н. В.
    Соціальна реклама як допоміжний засіб у формуванні гендерної культури особистості [Текст] / Н. В. Маркова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 66-71
Рубрики: соціальна реклама


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

3.


    Кальченко, Л. в.
    Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі [Текст] / Л. в. Кальченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 53-57
Рубрики: соціальна реклама


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

4.


    Гейдар, Л.
    Соціальна реклама та інформування з проблеми ВІЛ/СНІД в Україні: можливості впливу на зміни в поведінкових практиках [Текст] / Л. Гейдар, Г. Довбах // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 72-80
Рубрики: соціальна реклама


Дод.точки доступу:
Довбах, Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

5.


    Меньшикова, Н. А.
    Мультимедиа реклама музыкального произведения как средство формирования интереса учащихся к классическому искусству [Текст] / Н. А. Меньшикова // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2006. - N4. - С. 80-91
Рубрики: Викладання музики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.


    Литневская, Е. И.
    К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи [Текст] / Е. И. Литневская // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2006. - N3. - С. 62-70 . - ISSN 0130-0075
Рубрики: Гендерна соціалізація
   реклама

Кл.слова (ненормовані):
гендер в рекламе


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.


    Анохина, Л. П.
    Социальная реклама и профилактика ВИЧ/СПИДа [Текст] / Л. П. Анохина, Н. М. Шулико // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 81-86
Рубрики: соціальна реклама
   профілактика ВІЛ/СНІД



Дод.точки доступу:
Шулико, Н. М.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

8.


    Белецкая, И. В.
    Реклама в культурно-досуговой сфере [Текст] / И. В. Белецкая, Т. С. Гамина // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 20-24
Рубрики: реклама


Дод.точки доступу:
Гамина, Т. С.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

9.


    Гаєвська, Н. В.
    Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: політична психологія
   стереотип

   архетип

   зв’язки з громад.(PR-технології)

Кл.слова (ненормовані):
лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

10.


    Кряж, И. В.
    Реклама, вызывающая негативные переживания: какой образ товара она формирует? [Текст] / И. В. Кряж, М. Ю. Повыдыш, О. В. Лавренова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 35-38.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологічні впливи
   психологія реклами

   Економічна психологія

   Емоції



Дод.точки доступу:
Повыдыш, М. Ю.; Лавренова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

11.


    Науменко, Т. В.
    Психологические методы воздействия на массовую аудиторию [Текст] / Т.В. Науменко, // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 63-71 . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.32
Рубрики: психологія реклами
   суспільно-політ.думка

   психологічні методики

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- коммуникатор


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Овчаренко, А. Н.
    Реклама как форма коммуникации влияния [Текст] / А. Н. Овчаренко // Журнал прикладной психологии. - 2005. - N6. - С. 28-41
Рубрики: психологія реклами
   реклама



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)

Знайти схожі

13.


    Анохина, Л. П.
    Особенности подготовки социальной рекламы для уязвимых групп населения [Текст] / Л. П. Анохина // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 15-19
Рубрики: соціальна реклама
Кл.слова (ненормовані):
профілактика адиктивної поведінки


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

14.


    Дрозд, А.
    Социальная реклама в Украине. Оценка развития и проблем [Текст] / А. Дрозд, А. Массорова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 10-14
Рубрики: соціальна реклама


Дод.точки доступу:
Массорова, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

15.


    Кратінов, М. С.
    Психолого-педагогічні особливості й можливості реклами як засобу соціально-педагогічного впливу [Текст] / М. С. Кратінов, В. О. Кратінова, Н. Б. Ларіонова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 4-9
Рубрики: соціальна реклама


Дод.точки доступу:
Кратінова, В. О.; Ларіонова, Н. Б.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

16.


    Райский, С. И.
    Мусорный язык рекламы [Текст] / С. И. Райский // Русский язык в школе и дома : Научно-популярный и учебно-методический журнал. - 2006. - N5. - С. 14-16
Рубрики: реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

17.


    Малевич, І.
    Поки що не терра юкрейн, але...Особливості мови зовнішньої реклами в Рівному (на матеріалі вивісок підприємств із продажу товарів і послуг) [Текст] / І. Малевич // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2008. - N1/2. - С. 26-30
Рубрики: мова реклами
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

18.


    Іванова, І.
    Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу [Текст] / І. Іванова // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N4. - С. 184-192
Рубрики: реклама
   ЗМІ

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бізнес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Радина, Н. К.
    О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста [Текст] / Н. К. Радина, Е. Ю. Галахова // Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. - 2007. - N3. - С. 114-120
Рубрики: реклама
   вплив ЗМІ

   діти дошкільного віку



Дод.точки доступу:
Галахова, Е. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Чудовська-Кандиба, І.
    Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз [Текст] / І. Чудовська-Кандиба // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2008. - N4. - С. 30-32
Рубрики: реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 40033
Кількість відвідувачів 853
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя