Пошуковий запит: <.>K=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 195
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Кондрашова, Н. О. Соціальна реклама як засіб формування усвідомленого батьківства [Текст] / Н. О. Кондрашова, О. В. Мєдєнцева> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 61-65
Рубрики: соціальна реклама
Дод.точки доступу: Мєдєнцева, О. В. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Маркова, Н. В. Соціальна реклама як допоміжний засіб у формуванні гендерної культури особистості [Текст] / Н. В. Маркова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 66-71
Рубрики: соціальна реклама
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Кальченко, Л. в. Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі [Текст] / Л. в. Кальченко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 53-57
Рубрики: соціальна реклама
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Гейдар, Л. Соціальна реклама та інформування з проблеми ВІЛ/СНІД в Україні: можливості впливу на зміни в поведінкових практиках [Текст] / Л. Гейдар, Г. Довбах> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 72-80
Рубрики: соціальна реклама
Дод.точки доступу: Довбах, Г. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Меньшикова, Н. А. Мультимедиа реклама музыкального произведения как средство формирования интереса учащихся к классическому искусству [Текст] / Н. А. Меньшикова> // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2006. - N4. - С. 80-91
Рубрики: Викладання музики
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Литневская, Е. И. К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи [Текст] / Е. И. Литневская> // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2006. - N3. - С. 62-70
. - ISSN 0130-0075 Рубрики: Гендерна соціалізація реклама Кл.слова (ненормовані): гендер в рекламе
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Анохина, Л. П. Социальная реклама и профилактика ВИЧ/СПИДа [Текст] / Л. П. Анохина, Н. М. Шулико> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 81-86
Рубрики: соціальна реклама профілактика ВІЛ/СНІД
Дод.точки доступу: Шулико, Н. М. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Белецкая, И. В. Реклама в культурно-досуговой сфере [Текст] / И. В. Белецкая, Т. С. Гамина> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 20-24
Рубрики: реклама
Дод.точки доступу: Гамина, Т. С. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текст] / Н. В. Гаєвська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
ББК 88.4 Рубрики: політична психологія стереотип архетип зв’язки з громад.(PR-технології) Кл.слова (ненормовані): лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології
Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Кряж, И. В. Реклама, вызывающая негативные переживания: какой образ товара она формирует? [Текст] / И. В. Кряж, М. Ю. Повыдыш, О. В. Лавренова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 35-38.
ББК 88.4 Рубрики: психологічні впливи психологія реклами Економічна психологія Емоції
Дод.точки доступу: Повыдыш, М. Ю.; Лавренова, О. В. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>11.
|
Науменко, Т. В. Психологические методы воздействия на массовую аудиторию [Текст] / Т.В. Науменко, > // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 63-71
. - ISSN 0042-8841ББК 88.32 Рубрики: психологія реклами суспільно-політ.думка психологічні методики Кл.слова (ненормовані): реклама -- коммуникатор
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Овчаренко, А. Н. Реклама как форма коммуникации влияния [Текст] / А. Н. Овчаренко> // Журнал прикладной психологии. - 2005. - N6. - С. 28-41
Рубрики: психологія реклами реклама
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі
|
>13.
|
Анохина, Л. П. Особенности подготовки социальной рекламы для уязвимых групп населения [Текст] / Л. П. Анохина> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 15-19
Рубрики: соціальна реклама Кл.слова (ненормовані): профілактика адиктивної поведінки
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Дрозд, А. Социальная реклама в Украине. Оценка развития и проблем [Текст] / А. Дрозд, А. Массорова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 10-14
Рубрики: соціальна реклама
Дод.точки доступу: Массорова, А. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Кратінов, М. С. Психолого-педагогічні особливості й можливості реклами як засобу соціально-педагогічного впливу [Текст] / М. С. Кратінов, В. О. Кратінова, Н. Б. Ларіонова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 4-9
Рубрики: соціальна реклама
Дод.точки доступу: Кратінова, В. О.; Ларіонова, Н. Б. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Райский, С. И. Мусорный язык рекламы [Текст] / С. И. Райский> // Русский язык в школе и дома : Научно-популярный и учебно-методический журнал. - 2006. - N5. - С. 14-16
Рубрики: реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Малевич, І. Поки що не терра юкрейн, але...Особливості мови зовнішньої реклами в Рівному (на матеріалі вивісок підприємств із продажу товарів і послуг) [Текст] / І. Малевич> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2008. - N1/2. - С. 26-30
Рубрики: мова реклами Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Іванова, І. Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу [Текст] / І. Іванова> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N4. - С. 184-192
Рубрики: реклама ЗМІ Кл.слова (ненормовані): міжнародний бізнес
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Радина, Н. К. О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста [Текст] / Н. К. Радина, Е. Ю. Галахова> // Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. - 2007. - N3. - С. 114-120
Рубрики: реклама вплив ЗМІ діти дошкільного віку
Дод.точки доступу: Галахова, Е. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Чудовська-Кандиба, І. Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз [Текст] / І. Чудовська-Кандиба> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2008. - N4. - С. 30-32
Рубрики: реклама
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|