Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 195
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондрашова Н. О., Мєдєнцева О. В.
Назва : Соціальна реклама як засіб формування усвідомленого батьківства
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 61-65 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маркова Н. В.
Назва : Соціальна реклама як допоміжний засіб у формуванні гендерної культури особистості
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 66-71 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кальченко Л. в.
Назва : Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 53-57 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гейдар Л., Довбах Г.
Назва : Соціальна реклама та інформування з проблеми ВІЛ/СНІД в Україні: можливості впливу на зміни в поведінкових практиках
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 72-80 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Меньшикова Н. А.
Назва : Мультимедиа реклама музыкального произведения как средство формирования интереса учащихся к классическому искусству
Місце публікування : Искусство и образование: Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - М., 2006. - N4. - С. 80-91 (Шифр ИО-1/2006/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання музики
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литневская Е. И.
Назва : К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи
Місце публікування : Вестник Московского университета. Сер. 9, филология: Научный журнал/ Издательство Московского университета. - 2006. - N3. - С. 62-70. - ISSN 0130-0075 (Шифр ВМУ-ФИЛ/2006/3). - ISSN 0130-0075
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна соціалізація
реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер в рекламе
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Анохина Л. П., Шулико Н. М.
Назва : Социальная реклама и профилактика ВИЧ/СПИДа
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 81-86 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
профілактика ВІЛ/СНІД
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Белецкая И. В., Гамина Т. С.
Назва : Реклама в культурно-досуговой сфере
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 20-24 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаєвська Н. В.
Назва : Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2006. - N3. - С. 15-19 (Шифр ПП/2006/3)
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): політична психологія
стереотип
архетип
зв’язки з громад.(PR-технології)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство політичне--реклама політична--колективне несвідоме--проекція--політичні технології
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кряж И. В., Повыдыш М. Ю., Лавренова О. В.
Назва : Реклама, вызывающая негативные переживания: какой образ товара она формирует?
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2005. - N9. - С. 35-38. (Шифр ПП/2005/9)
ДРНТІ : 15.81.25
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): психологічні впливи
психологія реклами
Економічна психологія
Емоції
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Науменко Т.В.,
Назва : Психологические методы воздействия на массовую аудиторию
Місце публікування : Вопросы психологии: Научный журнал/ Российская Академия образования. - М.: ООО "Вопросы психологии", 2003. - N6. - С. 63-71. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2003/6). - ISSN 0042-8841
ДРНТІ : 15.21.31
ББК : 88.32
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія реклами
суспільно-політ.думка
психологічні методики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--коммуникатор
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко А. Н.
Назва : Реклама как форма коммуникации влияния
Місце публікування : Журнал прикладной психологии. - М.: Издательский дом "ЭКО", 2005. - N6. - С. 28-41 (Шифр ЖПП-1/2005/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія реклами
реклама
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Анохина Л. П.
Назва : Особенности подготовки социальной рекламы для уязвимых групп населения
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 15-19 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профілактика адиктивної поведінки
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрозд А., Массорова А.
Назва : Социальная реклама в Украине. Оценка развития и проблем
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 10-14 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кратінов М. С., Кратінова В. О., Ларіонова Н. Б.
Назва : Психолого-педагогічні особливості й можливості реклами як засобу соціально-педагогічного впливу
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006. - N2. - С. 4-9 (Шифр С327798/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна реклама
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Райский С. И.
Назва : Мусорный язык рекламы
Місце публікування : Русский язык в школе и дома: Научно-популярный и учебно-методический журнал/ (Приложение к ж-лу "Русский язык в школе"). - М.: ООО "Наш язык", 2006. - N5. - С. 14-16 (Шифр РЯШД-1/2006/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малевич І.
Назва : Поки що не терра юкрейн, але...Особливості мови зовнішньої реклами в Рівному (на матеріалі вивісок підприємств із продажу товарів і послуг)
Місце публікування : Урок української: Науково-публіцистичний журнал. - К.: Редакція журналу "Урок української", 2008. - N1/2. - С. 26-30 (Шифр УУ-1/2008/1/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): мова реклами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова І.
Назва : Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу
Місце публікування : Сіверянський літопис: Всеукраїнський науковий журнал. - Чернігів: Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007. - N4. - С. 184-192 (Шифр С295815/2007/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
ЗМІ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний бізнес
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Радина Н. К., Галахова Е. Ю.
Назва : О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста
Місце публікування : Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. - Москва: ООО " Исследовательская группа "Социальные науки", 2007. - N3. - С. 114-120 (Шифр ПДС-1/2007/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
вплив ЗМІ
діти дошкільного віку
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чудовська-Кандиба І.
Назва : Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз
Місце публікування : Віче: Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К.: Верховна Рада України, 2008. - N4. - С. 30-32 (Шифр ВЧ-1/2008/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 63071
Кількість відвідувачів 921
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя