Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 195
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 1 грн. 96 коп. на місяць для розвитку інтелекту дитини - це багато чи мало?
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн. - Харків: Основа, 2012. - № 12. - С. 38-39. (Шифр А491234/2012/12)
ББК : 76.1(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Читання-- розвиток інтелекту-- учні
Журнали-- реклама
Періодичні видання України-- дитячі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--розвиток інтелекту--реклама--реклама журнілів--журнали для учнів--журнали для допитливих
Анотація: У статті розповідається про значення читання. Читання - це не проста навичка, а складний вид діяльності, що передбачає орієнтування у потоках інформації, сприймання та розуміння змісту тексту, його осмислення і засвоєння, а також подальше використання прочитаного у повсякденному житті, навчальній та професійній діяльності для досягнення власних цілей. Подано рекламу журналів для допитливих і журналу "Justteen" (видавнича група "Основа").
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Г 77
Автор(и) : Грант, Джон
Назва : 12 тем: маркетинг 21 века : производственно-практическое издание
Вихідні дані : Москва: Коммерсантъ; СПб.: Питер, 2007
Кільк.характеристики :448 с.: ил.
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Маркетинг 21 века: 12 тем
Переклад видання: The New Marketing Manifesto. The 12 Rules for Building Successful Brands in the 21st Century
Примітки : Библиогр. англ.: с. 446-447 (34 назв.)
ISBN, Ціна 978-5-91180-504-3: 80.00 грн.
ISBN, Ціна 1-58799-024-5: Б.ц.
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Світова економіка-- маркетинг
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренди--потребности--гендерные различия--потребительское поведение--позиционирование--структурированное общество--инновации--змі--средства массовой информации--реклама--сенсорамный маркетинг--маркетинговые коммуникации--аутентичность--планирование--общественное мнение--розничная торговля--торговый ассортимент--супермаркеты--самообслуживание--медиасредства--креативность--рекламные кампании--паблисити--история
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/П 99
Автор(и) :
Назва : 50 лекций по микроэкономике: в 2-х т. : учебник для студ. вузов по эконом. спец. и направлениям/ Ред. кол.: В. С. Автономов, И. В. Алешина, А. В. Аникин и др. Т. 1
Вихідні дані : СПб.: Экономическая школа; СПб.: Санкт-Петербургский государственный университет экономики и финансов; М.: Высшая школа экономики, 2000
Кільк.характеристики :624 с
Серія: Библиотека экономической школы; Вып. 28
ISBN (в пер.), Ціна 5-900428-51-6 (Т. 1): 30.25 грн.
ДРНТІ : 06.03
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Рынок
Предложение
Потребление
Спрос
Производительность
Конкуренция
Цена
Покупатель
Продавец
Товар
Деньги
Доходи
Производство-- законы-- функции
Затраты
Стоимость
Фирма
Конкуренция
Дискриминация-- ценовая
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эластичность--заменяемость--дополняемость--олигополия--реклама--рівновага
Примірники : всього 1: Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 78.34/В 65
Автор(и) : Войцеховська, Мая
Назва : Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек
Місце публікування : Бібл. вісн.: наук.-теорет. та практ. журн. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2012. - № 1. - С. 21-27. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б396902/2012/1). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 78.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотеки зарубіжних країн-- бібліотечні послуги-- популяризація
Географіч. рубрики: Польща-- бібліотечна справа
Анотація: У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Автор виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф7.3/З-49
Автор(и) : Зелинский, Сергей Эдуардович
Назва : INTERNET для каждого
Вихідні дані : К.: Юниор, 2001
Кільк.характеристики :368 с.: ил.
ISBN, Ціна 966-7323-21-8: 23.10 грн.
ДРНТІ : 20.53
ББК : 32.973.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--реклама в интернете--інтелектуальна власність--тайнопись--електронні повідомлення
Примірники : всього : Ч.З.№2(6), аб(1), інф.(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(6), аб(1), інф.(2), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/С69
Назва : Sociology in Ukraine: Selected Works Rublished During 90-th : сборник
Вихідні дані : Kiyv: Institute of Sociology of NAS of Ukraine, 2000
Кільк.характеристики :580 p.
Колективи : National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of Sociology
Переклад видання: Соціологія на Україні: Вибрані праці, опубліковані 90-ми роками, Є. Головаха, Н. Паніна
Примітки : На англ. мові
ISBN, Ціна 966-02-1707-2: 34.40 грн.
ДРНТІ : 04
ББК : 60.5 + 81.43.21
Предметні рубрики (Галузі знань): Еліта
Реклама-- політична
Бідність
безробіття
міграція населення
Діаспора
Нації
Чорнобильська трагедія-- наслідки
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : [Реклама видавництва "Фабула”]
Місце публікування : Бібліотечна планета: Щоквартальний науково-виррбничий журнал: Національна парламентська бібліотека України, 2017. - N 3. - С. 3 с. обкл. (Шифр Б425415/2017/3)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33/Т 50
Автор(и) : Тодорова, Оксана Володимирівна
Назва : Інновації в комунікаціях: Інноваційний PR-інструментацій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : [монографія]
Вихідні дані : К.: Інтерконтиненталь-Україна, 2015
Кільк.характеристики :176 с.: іл., табл.
Колективи : Асоціація корпоративних медіа
ISBN, Ціна 978-966-9734-87-7: 40.00 грн.
ББК : 65.292 + 76.0 + 60.56
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра філософії та соціально-економічних наук
Кафедра історії України та політології
економіка-- інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні комунікації--інновації в комунікаціях--pr-інструментарій--pr-комунікації--інтернет--реклама--соціальні мережі--сайти--медіа-ресурси--комунікаційна політика
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 32.973.202я7/Б 11
Автор(и) : Білоусова, Людмила Іванівна
Назва : Інтернет-ресурси для освіти
Місце публікування : Бібліотека шкільного світу. Краєзнавство. Географія. Туризм. Бібліотека. - К.: Шкільний світ, 2012. - N 2. - С. 1-128 (Шифр КГТ-1/2012/2)
ББК : 32.973.202я7 + 74.202.245
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання-- інформаційні технології
Музейна справа в Україні-- інформаційні технології
Бібліотеки-- електронні бібліотеки
Економіка-- інформаційні технології
Реклама-- Інтернет-реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довідкові ресурси інтернету--онлайн-перекладачі--онлайн-бібліотеки--музеї в інтернеті--музейний простір--електронні бібліотеки--електронні онлайн-бібліотеки--електронний бізнес--електронна комерція--електронні магазини--електронна платіжна система--електронні гроші--реклама в интернете
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф6.5/В 61
Автор(и) : Вовчак, Іван Сільвестрович
Назва : Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: Теоретичні положення, приклади використання, методичні рекомендації по впровадженню : навч. посібник для інженерно-техн. та економ. спец. ВНЗ
Вихідні дані : Тернопіль: Карт-бланш, 2001
Кільк.характеристики :354 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Примітки : Літ.: с.285-286
ISBN (в пер.), Ціна 966-7952-01-0: 16.50 грн.
ДРНТІ : 20.23.25
ББК : 32.965
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка-- економічна інформація
Інформаційні технології-- підручники та посібники для ВНЗ
Інтернет
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтранет--комунікація--маркетинг
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/І-74
Автор(и) : Фролов, Павло Дмитрович
Назва : Інформаційний вплив: теорія і практика прогнозування : монографія
Вихідні дані : К.: Міленіум, 2011
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Примітки : Бібліогр. в кінці розділів
ISBN, Ціна 978-966-8063-99-61: 87.90 грн.
ББК : 88.52 + 60.550.35
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра філософії та соціології
Прогнозування-- інформація-- людина
Прогнозування-- методи
Інформаційний вплив
реклама політична-- виборці-- вплив
інформація-- вплив-- діти
Психологія впливу-- вплив ЗМІ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційний вплив на людину
Зміст : Прогнозування наслідків інформаційного впливу - актуальна проблема сучасності ; Теоретичні підходи до побудови прогнозної моделі інформаційного впливу ; Психіка як об’єкт інформаційного впливу/ П. Д. Фролов. Методичне забезпечення прогнозування наслідків інформаційного впливу/ П. Д. Фролов. Інформаційний вплив як предмет емпіричних досліджень та прогнозування
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4), аб(14)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4), аб(14)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/І-74
Назва : Інформація і право : інформаційно-довідковий бюлетень Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді. № 1
Вихідні дані : К.: Держсоцслужба, 2008
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді
Ціна : 9.60 грн.
ДРНТІ : 04.51
ББК : 60.550
Предметні рубрики (Галузі знань): Реклама соціальна
Зміст : Загальна декларація прав дитини ; Європейська соціальна хартія ; Конвенція про права дитини ; Європейська конвенція про здійснення прав дітей ; Конвенція про контакт з дітьми ; Всемирная декларация об обеспечении выживания, защиты и развития детей ; Декларация о социальных и правовых принципах, касающихся зашиты и благополучия детей, особенно при передаче детей на виспитание и их усыновление на национальном и международном уровнях ; Декларация прав ребенка ; Соціальна реклама як технологія соціальної роботи
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Історія в сучасній школі -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Глущук В. Соціальна реклама на уроках - майбутнє виховного процесу/ В. Глущук (стр.25-26.)
Святокум О. . Що первинне: контроль чи якість?/ О. Святокум (стр.27-35.)
Гриценко, А. До питання генеалогії роду Савичів/ А. Гриценко (стр.39-44.)
Вальчук Т. Урок на тему "Галицько-Волинська держава"/ Т. Вальчук (стр.5-12.)
Криволап Л. Екологічне право України/ Л. Криволап (стр.16-19.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Історія та правознавство -2018р.,N 24
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 н. р. (стр.2-4.)
Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 н. р. (стр.5-6.)
Машика В. Основні новели законодавства України, що стосуються посилення захисту особистих немайнових та майнових прав учасників сімейних правовідносин/ В. Машика (стр.7-18.)
Машика В. Завдання та відповіді 4-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства 2017/2018 н. р. / В. Машика (стр.19-27.)
Шумицька О. Л. Матеріали до підсумкової атестації з правознавства/ О. Л. Шумицька (стр.28-30.)
День прапора: деякі факти про український стяг (стр.27-30.)
Цікаві статті :
На вкладках: [Реклама нових навчальних посібників для української школи]
Знайти схожі


15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 02(075.3)/З-14
Автор(и) : Загуменна, Віра Вікторівна
Назва : Адвокація: представлення інтересів бібліотек : посібник для бібліотекарів за програмою підвищення кваліфікації
Вихідні дані : К.: Самміт-книга, 2013
Кільк.характеристики :80 с: іл. + 1 електрон. опт. диск (CD-ROM)
Колективи : Українська бібліотечна асоціація (Київ), Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти (Київ), Головний тренінговий центр для бібліотекарів (Київ)
ISBN, Ціна 978-617-661-050-2: 30.00 грн.
ДРНТІ : 13.31
ББК : 78.3я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотекарі-- підвищення кваліфікації-- підручники та навчальні посібники для вищих навчальних закладів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг--зовнішні комунікаці--користувачі--діяльність бібліотек--бібліотечна асоціація--спонсори--штатні працівники--партнери--реклама--прес-релізи
Анотація: Посібник для бібліотекарів за програмою підвищення кваліфікації бібліотечних працівників розроблений та апробований в Головному тренінговому центрі для бібліотекарів у рамках програми «Бібліоміст». Посібник складається з 9 тем, кожна з яких містить теоретичну частину, виробничі завдання, питання для самостійної роботи та список використаних і рекомендованих джерел. До видання також додається диск з мультімедійними презентаціями за темами програм та іншими навчально-методичними матеріалами, необхідними для всебічного вивчення проблеми.Представлені в посібнику теми є актуальними і можуть бути корисними усім, хто займається бібліотечною справою, інформаційно-бібліотечною освітою та самоосвітою.
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81/Г 70
Автор(и) : Городецька, Ірина Василівна
Назва : Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ імені Ю. Федьковича, 2016
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
УДК : 811.111"367"42:659.1
ББК : 81
Предметні рубрики (Галузі знань): Реклама товаров
автореферати дисертацій-- германські мови
Кафедра англійської мови та методики викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний текст
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81/Ш95
Автор(и) : Шукало, Ірина Миронівна
Назва : Англомовний комп’ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. филолог. наук : 10.02.04 - германські мови
Вихідні дані : К.: КНЛУ, 2008
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський національний лінгвістичний університет
УДК : 811.111"42:004
ББК : 81
Предметні рубрики (Галузі знань): англійська мова
реклама
автореферати дисертацій-- германські мови
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34.4/Д21
Автор(и) : Дахно, Іван Іванович
Назва : Антимонопольне право : курс лекцій
Вихідні дані : К.: Четверта хвиля, 1998
Кільк.характеристики :353 с
ISBN, Ціна 966-529-007-Х: 11.00 грн.
ДРНТІ : 10.07.61
ББК : 67.304
Предметні рубрики (Галузі знань): Антимонопольне право
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--копірайт--товарний знак--бойкоти--ринок--ціна--злиття (право)--обмеження (право)
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 66/Я 94
Автор(и) : Яцунська О.
Назва : Антиреклама на дострокових парламентських виборах як засіб маніпулювання суспільною свідомістю. (Частина I)
Місце публікування : Віче: Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - К.: Верховна Рада України, 2009. - N 23. - С. 10-12. (Шифр ВЧ-1/2009/23)
ББК : 66
Предметні рубрики (Галузі знань): Політологія
Реклама-- політична
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виборча кампанія
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коханова, Ірина
Назва : Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 6. - С. 21-24. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/6). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 78.34(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Бібліотеки-- культурно-просвітницька діяльність
Анотація: Розглядається культурно-просвітницька діяльність бібліотек як засіб популяризації ідей, характерних для соціальної реклами; розкривається її сутність.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 135740
Кількість відвідувачів 1329
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя