Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 195
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002(03)/Р 36
Назва : Реклама : Словник термінів
Вихідні дані : К.: Парламентське видавництво, 1998
Кільк.характеристики :208 с.: табл.
ISBN (в пер.), Ціна 966-7288-43-9: 1.50 грн.
ДРНТІ : 19.51
ББК : 76.0я2
Предметні рубрики (Галузі знань): Засоби масової інформації (ЗМІ)
Реклама-- терміни
Примірники : всього : Ч.З.№2(17), фб(1), ІБв(1), аб(5), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(17), фб(1), ІБв(1), аб(5), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.6/В 75
Автор(и) : Ворошилов, Валентин Васильевич
Назва : Журналистика : учебник . -4-е изд.
Вихідні дані : СПб.: Изд-во Михайлова В. А., 2002
Кільк.характеристики :656 с
Колективи : Санкт-Петербургский государственный университет, Факультет журналистики
Примітки : Лит. в конце глав; Библиогр.: с.586-613
ISBN (в пер.), Ціна 5-8016-0182-1: 69.30 грн.
ДРНТІ : 19.41.07
ББК : 76.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Средства массовой информации
Зміст : История журналистики России ; История журналистики зарубежных стран ; Крупнейшие собственники СМИ ; Техника и технология СМИ ; Типология журналистики ; Теория и методика журналистского творчества ; Журналистское расследование ; АЖУР (Агенство журналистских расследований) ; Результативность журналистики ; СМИ: Правовые и этические нормы ; Маркетинговые коммуникации в журналистике ; Экономика журналистики ; Менеджмент средств массовой информации
Примірники : всього : Ч.З.№3(2), фб(1), Ч.З.№2(1), прор. навч.-метод. роб.(1)
Вільні : Ч.З.№3(2), фб(1), Ч.З.№2(1), прор. навч.-метод. роб.(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/С 69
Назва : Социальная психология в трудах отечественных психологов : хрестоматия
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2000
Кільк.характеристики :512 с
Серія: Хрестоматия по психологии
ISBN, Ціна 5-272-00145-1: 11.25, 19.00, грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5
Зміст : Социальная психология личности ; Социальная психология группы ; Социальное познание ; Психология общения ; Прикладная социальная психология ; Подбор, расстановка, оценка и атестация кадров/ В. А. Чикер. Новые направления исследований в социальной психологии
Анотація: Работы отражают направления исследований по социальной психологии за последние 30 лет.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/П 99
Автор(и) :
Назва : 50 лекций по микроэкономике: в 2-х т. : учебник для студ. вузов по эконом. спец. и направлениям/ Ред. кол.: В. С. Автономов, И. В. Алешина, А. В. Аникин и др. Т. 1
Вихідні дані : СПб.: Экономическая школа; СПб.: Санкт-Петербургский государственный университет экономики и финансов; М.: Высшая школа экономики, 2000
Кільк.характеристики :624 с
Серія: Библиотека экономической школы; Вып. 28
ISBN (в пер.), Ціна 5-900428-51-6 (Т. 1): 30.25 грн.
ДРНТІ : 06.03
ББК : 65.01я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Рынок
Предложение
Потребление
Спрос
Производительность
Конкуренция
Цена
Покупатель
Продавец
Товар
Деньги
Доходи
Производство-- законы-- функции
Затраты
Стоимость
Фирма
Конкуренция
Дискриминация-- ценовая
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эластичность--заменяемость--дополняемость--олигополия--реклама--рівновага
Примірники : всього 1: Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34(4Укр)4/З-36
Назва : Засоби масової інформації : підготовлено Програмою правового захисту та освіти ЗМІ при IREX ПроМедіа : Українське законодавство
Вихідні дані : К., 2002
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Український прес-центр, IREX ПроМедіа
Ціна : 8.80 грн.
ДРНТІ : 10.27
ББК : 67.9(4Укр)304.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Реклама-- закони
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Г 49
Автор(и) : Гінгстон, Пітер
Назва : Найкраща книжка про збут і маркетинг
Вихідні дані : Львів: Сейбр-Світло, 1995
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Бібліотечка Малого Бізнесу
ISBN, Ціна 5-7702-0944-5: 3.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Збут
Реклама
Анотація: Найкраща книжка про збут і маркетинг - це практичний посібник для власників малих підприємств: Дає поради як збільшити обсяг збуту і дослідити ринок; Описує різні методи продажу; Розповідає як організувати рекламу, сприяти продажу і налагодити зв"язки з клієнтами; Радить, як розв"язати нелегкі проблеми з обігом готівки і гострою конкуренцією.
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/П86
Назва : Психология менеджмента : научное издание
Вихідні дані : Х.: Гуманитарный центр, 2002
Кільк.характеристики :556 с
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN (в пер.), Ціна 966-95859-5-3: 24.70 грн.
ДРНТІ : 15.21.45
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Управление-- организация-- персонал
Менеджер-- должностные качества-- подготовка-- здоровье
Мониторинг
Персонал-- обучение
Конфликты
Маркетинг
Реклама
Паблик рилейшнз
Поведение экономическое
Спонсорство
Имидж
Менеджмент-- женский-- тренинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): меценацтво
Анотація: Прослеживается последовательная психологизация менеджмента в процессе его эволюции. Раскрывается психологическое обеспечение профессионального отбора и обучения менеджеров, их профессиональных функций, особенностей управления персоналом. Рассматриваются психологические аспекты маркетинга, а также слабо представленные в отечественной литературе вопросы женского менеджмента, тренинга менеджеров, их профессионального здоровья - долголетия.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/А 73
Автор(и) : Ануфриева, Наталья Михайловна, Зелинская, Татьяна Николаевна, Зелинский, Николай Ефимович
Назва : Социальная психология : курс лекций . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : К.: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :136 с.: ил
Колективи : Межрегиональная Академия управления персоналом
Примітки : Библиогр.: с. 131-132
ISBN, Ціна 966-608-044-3: 7.90, 8.50, грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- історія
Общение
Межличностные отношения
Деловое общение
Психология малой группы
Климат-- социально-психологический-- коллектив
Конфликты
Личность-- психология
Маркетинг
Реклама
Предпринимательство-- психология
Анотація: Цель учебного пособия - помочь будущим менеджерам, бизнесменам и руководителям различных рангов приобрести различные знания в области социальной психологии - науки о закономерностях общения, поведения и взаимодействия людей.
Примірники : всього : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(11), пед.(1)
Вільні : фб(2), ав(2), Ч.З.№2(11), пед.(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф7.3/З-49
Автор(и) : Зелинский, Сергей Эдуардович
Назва : INTERNET для каждого
Вихідні дані : К.: Юниор, 2001
Кільк.характеристики :368 с.: ил.
ISBN, Ціна 966-7323-21-8: 23.10 грн.
ДРНТІ : 20.53
ББК : 32.973.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--реклама в интернете--інтелектуальна власність--тайнопись--електронні повідомлення
Примірники : всього : Ч.З.№2(6), аб(1), інф.(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(6), аб(1), інф.(2), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф7.3/К 56
Автор(и) : Ковалев, Алексей
Назва : Управление проектом по созданию интернет-сайта
Вихідні дані : М.: Альпина Паблишер, 2001
Кільк.характеристики :337 с
Серія: C.News
Примітки : Словарь спец. терминов: с.331-337
ISBN (в пер.), Ціна 5-94599-007-8: 75.60 грн.
ДРНТІ : 50.05.09
ББК : 32.973.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Бізнес - план
Програмне забезпечення
Сайти-- створення
Финансирование
Подрядчик
Проектирование
Тестування
Внедрение
Планирование
Реклама
Маркетинг
Торговля
Доставка
Интеграционные программы
Предпринимательство
Бізнес
Анотація: В книге отражены все ключевые этапы управления проектом по созданию интернет-сайта, что позволяет иметь представление о способах использования интернет-ресурса в качестве действенного инструмента повышения конкурентноспособности бизнеса. Книга адресована в первую очередь директорам и менеджерам фирм, будет полезна всем, кто всерьез занимается предпринимательством. Использование сети Интернет может позволить им более эффективно работать з покупателями, поставщиками, партнерами и даже конкурентами.
Примірники : всього : аб(1), фб(1)
Вільні : аб(1), фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.292/Р36
Назва : Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта. культура, економіка: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-20 вересня. Київ, 2001 : Збірник наук. праць. Вип. 2
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :270 с
Колективи : Інститут підприємництва, права і реклами, Доброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні
Паралельні видання: Семкин В. В. Дизайн и реклама: Учебно-методическое и практическое пособие для специалистов дизайна и рекламы. - К., 2002. - 33 с.
Ціна : 14.20 грн.
ДРНТІ : 81.95.01
ББК : 85.128
Предметні рубрики (Галузі знань): Одяг-- український сучасний
Маркетинг
Мода (загальні питання)
Книга
Мислення
Зміст : Стратегія розвитку вищої освіти в Україні/ К. М. Левківський. Проблеми та перспективи виховання студентської молоді в національній системі освіти/ Л. Оршанський. Вплив реклами на естетичне виховання майбутніх учителів/ В. В. Осадчий. Українознавство в різних моделях науки/ Т. П. Усатенко. Проблемы формирования компьютерной грамотности молодежи/ А. Н. Алексеева. Виховання школярів у художніх музеях/ Н. І. Ганнусенко. Взаємозв’язок навчального процесу з конкретною практикою в підготовці вчителя/ В. М. Кардашов, Т. К. Володько. Народне мистецтво як засіб національного виховання/ О. Є. Ковальов. Українське мистецтво ХХ ст.: перспективи вивчення в середній школі/ С. А. Ничкало. Виховання творчої особистості школярів засобами образотворчого мистецтва/ Н. В. Очеретяна. Критерії та рівні сформованості естетичного смаку молодших школярів/ І. Пацалюк. Національне виховання студентів у процесі вивчення української вишивки/ М. Й. Романюк. Декоративно-ужиткове мистецтво на уроках трудового навчання як засіб виховання учнів/ Д. О. Тхоржевський, В. Д. Мусієнко. Роль національної культури у вихованні студентської молоді/ М. М. Чепіль.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.6/Н 34
Назва : Наукові записки Інституту журналістики : научное издание. Т. 1 : Жовтень-грудень
Вихідні дані : К., 2000
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка
Ціна : б/к
ДРНТІ : 19.41
ББК : 76.12я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Риторика
Журналістика-- професійна підготовка журналістів
Засоби масової інформації (ЗМІ)
Періодичні видання зарубіжних країн
Інформація
Текст
Шрифт
Переклад
Розслідування журналістське
Газета-- оформлення
Періодичні видання
Текст
Сенсація
Географіч. рубрики: США-- періодичні видання
Польща-- журналітика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса американська--текстологічний аналіз--літературне редагування--свобода преси--реклама
Зміст : Місце літератури у професійному становленні студентів-журналістів/ Т. В. Старченко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/Х21
Автор(и) : Харрис, Ричард
Назва : Психология массовых коммуникаций : Пер. с англ. . -4-е междунар. изд.
Вихідні дані : СПб.: Прайм - ЕВРОЗНАК; М.: ОЛМА-ПРЕСС, 2003
Кільк.характеристики :448 с
Серія: Проект "Психология Best"
Переклад видання: Harris R. J. A Cognitive Psychology of Mass Commucation. -London, 1999
Примітки : Библиогр.: с. 420-445
ISBN (в пер.), Ціна 5-93878-033-0: 36.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.99
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Средства массовой информации
СМИ (Средства массовой информации)-- электронные
Телевидение
Радио
Газета
Журнали
Телеигры
Чоловік-- психологія
Женщина
Информация
Реклама
Мораль
Нравственность
Телесериалы
Спорт-- экран
Новости
Политическая реклама
Насилие-- информационное
Насилие
Сексуальне насильство
Секс
Информационная война
Общественное мнение-- манипулирование
Сознание-- управление
Страх
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): www
Зміст : Средства массовой информации в нашем обществе: Учебное пособие для нашей жизни ; Практика и теория массовой коммуникации: Научный подход к изучению СМИ ; Изображение групп: Кривые социальные зеркала ; Реклама: Пища (и все остальное) для размышлений ; Мораль и нравственность: СМИ в роли родителей и пастырей ; Спорт на экране: Брак по рсчету или завоевание спорта телевидением ; Новости: Устанавливая повестку дня для всего мира ; Политика: Роль новостей и рекламы в победе на выборах ; Насилие: Так ли уж безобидны эти драки на экране? ; Секс: Возбуждение, отвращение ; Благотворительность в СМИ: СМИ приносят пользу и помогают людям ; Конструктивное использование СМИ в нашей жизни: Возможности нового тысячелетия
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Р36
Назва : Реклама: Внушение и манипуляция: Медиаориентированный подход : Учеб. пособие для фак-тов психологии, социологии, экономики и журналистики
Вихідні дані : Самара: Издательский Дом "БАХРАХ-М", 2001
Кільк.характеристики :752 с
ISBN (в пер.), Ціна 5-89570-020-9: 16.90 грн.
ДРНТІ : 15.21.31
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Средства массовой информации
Коммуникация
Паблик рилейшнз
Пропаганда
Стереотипы
Имидж
Общественное мнение-- манипулирование
Пресса
Радио
Телевидение
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327/П 78
Назва : Проблеми й перспективи співпраці громадських організацій та політичних партій : Матеріали конференції 22 червня 2002 року м. Київ
Паралельн. назви :Problems and prospects of Ngos cooperation with political parties
Вихідні дані : К.: Міленіум, 2002
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Лабораторія законодавчих ініціатив
ISBN, Ціна 966-8063-03-1: 2.20 грн.
ДРНТІ : 11.15.51
ББК : 66.7
Зміст : ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ ; Архівна періодика в Україні 1919-1938 рр.: історія, проблеми, значення/ Н. Антонюк; О. Денека; В. Буряк; Т. Хоменко; О. Хомин. Організаційна діяльність західно-українських вчених у роки Другої світової війни/ О. Денека; В. Буряк; Т. Хоменко; О. Хомин; Ю. Колісник. Історія української еміграції очима української преси Франції (20-30-ті рр. ХХ ст.)/ В. Буряк; Т. Хоменко; О. Хомин; Ю. Колісник; М. Комариця. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРЕСИ ; Публіцистичне мислення кінця 90-х рр. ХХ ст. і проблема інтелектуалізації авторської свідомості/ Т. Хоменко; О. Хомин; Ю. Колісник; М. Комариця; І. Мирон. Ціннісно-етичне регулювання журналістської діяльності в Україні/ Т. Лильо; Н. Войтович; А. Сініцина; М. Савка; Т. Огородник. Внутрішня логіка і діалогізм публіцистичного тексту: етика комунікування/ О. Хомин; Ю. Колісник; М. Комариця; І. Мирон; Ю. Шаповал; 394-409. Віртуальна реальність як місце міжнаціонального примирення?/ Н. Войтович; А. Сініцина; М. Савка; Т. Огородник; Ф. Дисак. Національна ідея як змістовний фактор модифікованого українського радіомовленняь (на прикладі передач Національної радіокомпанії України)/ Ю. Колісник; М. Комариця; І. Мирон; Ю. Шаповал; Г. Сивогривова. Політична реклама й агітація в пресі на президентських виборах 1999 р./ А. Сініцина; М. Савка; Т. Огородник; Ф. Дисак; М. Дядюк. Преса національних меншин в умовах нової України (1992-1997 рр.)/ М. Комариця; І. Мирон; Ю. Шаповал; Г. Сивогривова. Етнопсихологічне обгрунтування М. Костомаровим самоцінності українського народу/ М. Савка; Т. Огородник; Ф. Дисак; М. Дядюк. Культ і наука: Тарас Шевченко та Іван Франко в українській католицькій критиці 20-30-х рр./ І. Мирон; Ю. Шаповал; Г. Сивогривова. Поезія Олекси Стефановича в оцінці журнальної кртики 20-30- рр. ХХ ст./ Т. Огородник; Ф. Дисак; М. Дядюк. "Реальна праця на добро рідного народу": "Бібліотека рідної мови" І. Огієнка/ Ю. Шаповал; Г. Сивогривова. Правозахисна і громадсько-політична діяльність В. Стасольського 1929-1939 рр. (за матеріалами газети "Діло")/ Ф. Дисак; М. Дядюк. УКРАЇНСЬКА ЖУРНАЛІСТИКА В ІМЕНАХ ; Концептуалістика статей Дмитра Донцова/ Г. Сивогривова. Шашкевич В. у газеті "Основа" (1870-1872 рр.)/ М. Дядюк. Літературно-критичні студії Миколи Євшана та їх роль у формуванні естетичного простору модернізму/ Н. Голубінка. Олександр Барвінський: еволюція літературної творчості - від біографії до мемуарів/ Г. Сивогривова. ІСТОРІОГРАФІЯ ТА ДЖЕРЕЛОЗНАВСТВО ; Документи і матеріали до історії та теорії пресознавства/ М. Дядюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф6.5/В 61
Автор(и) : Вовчак, Іван Сільвестрович
Назва : Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті: Теоретичні положення, приклади використання, методичні рекомендації по впровадженню : навч. посібник для інженерно-техн. та економ. спец. ВНЗ
Вихідні дані : Тернопіль: Карт-бланш, 2001
Кільк.характеристики :354 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Примітки : Літ.: с.285-286
ISBN (в пер.), Ціна 966-7952-01-0: 16.50 грн.
ДРНТІ : 20.23.25
ББК : 32.965
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка-- економічна інформація
Інформаційні технології-- підручники та посібники для ВНЗ
Інтернет
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтранет--комунікація--маркетинг
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/В 12
Автор(и) : Вагин, Игорь Олегович
Назва : Уроки психологической защиты : научно-популярная литература
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2002
Кільк.характеристики :160 с
Серія: Сам себе психолог
ISBN, Ціна 5-318-00371-0: 5.50 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Психокомплексы
Реклама-- трюки
Лидер
Успех
Выборы
Избирательнакя компания
Политики
Менеджеры-- бизнес-клуб
Следователи
Психотерапевты
Целители
Тамада
Священнослужители
Кутюрье
Самодостаточность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адвокати
Анотація: Если вы не хотите подчиняться чужой воле, быть марионеткой в чужих руках, чтобы вами манипулировали политики и священники, менеджеры бизнес-клубов и рекламщики, следователи и адвокаты, то эта книга для вас. Она поможет вам освоить самое эффективное средство манипулирования - воздействие на психокомплексы других людей, поможет изучить правила воздействия на соперника и приемы защиты от чужого влияния. И вы обретете ни с чем не сравнимое ощущение внутренней силы.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Ш 39
Автор(и) : Шейнов, Виктор Павлович
Назва : Психология власти : научное издание
Вихідні дані : М.: Ось-89, 2003
Кільк.характеристики :528 с
ISBN, Ціна 5-86894-698-7: 36.65 грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лидерство
Политическая реклама
Психология массы
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/М 26
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетинг: бакалаврський курс : Навч. посіб.
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2004
Кільк.характеристики :976 с.: граф., табл.
ISBN (в пер.), Ціна 966-680-158-2: 60.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг
Товарний ринок
Ринок
Торгівля оптова
Торгівля роздрібна
Товарознавство
Конкуренція
Цінова політика
Товар-- реклама
Логістика
Міжнародний маркетинг
Екологічний маркетинг
Соціальний маркетинг
Аудит маркетинговий
Примірники : всього : Ч.З.№2(14), фб(1), ав(2), аб(3)
Вільні : Ч.З.№2(14), фб(1), ав(2), аб(3)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(4Укр)(075.3)/К 45
Автор(и) : Кифяк, Василь Федорович
Назва : Організація туристичної діяльності в Україні : навчальний посібник для студ. вузів
Вихідні дані : Чернівці: Книги - ХХІ, 2003
Кільк.характеристики :300 с
Примітки : Бібліогр.: с. 295-298
ISBN, Ціна 966-8029-31-3: 31.50, 20.00, грн.
ДРНТІ : 06.71.57 + 71.37.75
ББК : 65.9(4Укр)43я73 + 65.43я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Туризм в Україні-- маркетинг
Туризм-- туристична діяльність-- види
Туризм-- екскурсійна діяльність
Туризм в Україні-- реклама
Туризм-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристична діяльність--туристичний продукт--види екскурсійної діяльності
Примірники : всього 25: аб(3), ав(2), фб(1), Ч.З.№2(25)
Вільні : аб(3), ав(2), фб(1), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 124925
Кількість відвідувачів 1279
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя