Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама видавничої продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с. ; 20 см
Серія: Альма-матер
ISBN (в тв. опр.), Ціна 978-966-8226-84-7: 37.00, 35.00, 37.00, грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- видавництво-- управління видавництвом
Видавнича справа-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- книговидання
Видавнича справа-- видавничий бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг--маркетивгові дослідження--управління видавництвом--видавнича продукція--книговидання--реклама видавничої продукції
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах, Тетяна
Назва : Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 11. - С. 6-8. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/11). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 76.17(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- реклама
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавництво - XXI. Виклики і стратегії : монографія
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :328 с
Серія: Монограф
ISBN, Ціна 978-617-572-045-5 (в тв. опр.): 65.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-8226-92-2: Б.ц.
ДРНТІ : 06
ББК : 76.17
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа-- підручники для ВНЗ-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- видавництво-- управління видавництвом
Видавнича справа-- видавничий маркетинг
Видавнича справа-- книговидання
Видавнича справа-- видавничий бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничий маркетинг--маркетивгові дослідження--управління видавництвом--видавнича продукція--книговидання--реклама видавничої продукції
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 102988
Кількість відвідувачів 1150
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя