Пошуковий запит: <.>K=робота з батьками<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 115
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Стягунова О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників/Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 11.-С.30–38.
|
>2.
| Порошинська Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії/Наталія Порошинська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.51–53.
|
>3.
| Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків/Катерина Балютіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.43–48
|
>4.
| Дарадан Т. Як спілкуватися з батьками на рівних/Тетяна Дарадан // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 7.-С.15–20.
|
>5.
| Наливкіна Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи/Наталія Наливкіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.56–57
|
>6.
| Макарова О. Не залишимо брехні жодного шансу/О. Макарова // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 8.-С.42-44.
|
>7.
| Попова Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об’єднатися/Юлія Попова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 7.-С.4–9.
|
>8.
| Поради для батьків майбутніх першоласників/підгот.: Олена Боровська, Наталія Стаценко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.[42].
|
>9.
| Сербіна Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії/Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.43–47.
|
>10.
| 6 правил успішного спілкуваня з батьками/підгот. Майя Молочко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.[48].
|
>11.
| Боровська О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти/Олена Боровська, Наталя Стаценко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.37–41.
|
>12.
| Криворучко М. В. Нова українська школа: американський досвід – українські перспективи/М. В. Криворучко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 1/3.-С.5–42.
|
>13.
| Білоус С. Тематичний тиждень у дитячому садку/Світлана Білоус // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.4–9.
|
>14.
| Ланько А. Тижнева подорож Книголандією/Анжеліка Ланько // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 1.-С.10–14.
|
>15.
| 5 методів заощадження електроенергії // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[63].
|
>16.
| Даниленко Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України"/Георгій Даниленко, Олена Щербакова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.8–9.
|
>17.
| Ложка Л. Роде наш красний/Л. Ложка // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 10.-С.54-56.
|
>18.
| Правила ощадливого користування електроприладами // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[62].
|
>19.
| Четверікова Н. Формування правової культури батьків/Н. Четверікова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 17/18.-С.59-65.
|
>20.
| Метелюк В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину/Валентина Метелюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 9.-С.33–41.
|
|
|