Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвивальне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.


   
    12 годин онлайн-спілкування з експертами! [Текст] : січневий Інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/9. - С. 3-4.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Інтернет-марафони
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-марафон -- онлайн-спілкування з експертами -- педагогіка в стилі хюге (щось затишне, добре, безпечне) -- розвивальне середовище -- агресивні діти -- гіперактивний розлад
Анотація: 12 січня 2020 р. було проведено онлайн-спілкування з педагогами навчальних та дошкільних закладів, на яких ішлося про створення розвивального середовища у ЗДО, про роботу з агресивними дітьми та з дітьми з гіперактивним розладом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.091.313-044.247:[5:62:004](477)
Р 34


    Резніченко, І.
    STEM-освіта для дошкільників [Текст] / Ірина Резніченко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 4–9. - Зміст: Коротко про суть ; Що раніше, то ліпше ; STEM-освіта й конструктор LEGO ; Команда творчих STEM-педагогів ; Розвивальне середовище з LEGO.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--форми навчання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- форми навчання -- STEM-освіта -- конструювання -- конструктори -- LEGO -- педагогічна творчість -- розвивальне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.100.5
З-91


    Зубрій, Інна
    І чужого научаємось, і свого не цураємось... : українські традиції в Монтессорі-середовищі [Текст] / Інна Зубрій, Світлана Капустянська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--народознавче виховання
Кл.слова (ненормовані):
Монтессорі-середовище -- розвивальне середовище
Анотація: Представлено досвід українських педагогів, які успішно працюють над адаптацією та осучасненням методики Марії Монтессорі щодо створення розвивального середовища для народознавчого виховання дошкільнят.


Дод.точки доступу:
Капустянська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Воробей, Наталія
    Ігри строкаті в сенсорній кімнаті [Текст] / Наталія Воробей // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- розвивальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Подано підбірку авторських ігор та вправ, які сприятимуть зняттю м'язового та психоемоційного напруження дітей, активізують сенсорний потенціал їхнього розвитку та урізноманітнять навчальну діяльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

5.


    Скрипник, Тетяна
    Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм
Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом."


Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

6.
373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--гімназії

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Буракова, Юлія
    Бізіборд - розвивальна дошка для дітей [Текст] / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дидактичні посібники -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- Марія Монтессорі
Анотація: В статті описується створений вихователями та схвалений дітьми дидактичні посібники - бізіборд, або розвивальна дошка з надійно закріпленими на полотні різноманітними кнопками, вимикачками, клямками, гачками карабінами, розетками, кранами та іншими маленькими "небезпеками", які дитині у повсякденні чіпати заборонено або не бажано.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Горобчук, Наталія.
    Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей [Текст] / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 44-46. - Додаток. Приклади вправ на скеледромі для дітей старшого дошкільного віку. - С. 46.
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток дитини -- розвивальне середовище -- скеледром


Дод.точки доступу:
Павловська, Ірина; Ковальчук, Дар’я

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


   
    Вільна гра дітей, або день без іграшок : флешмоб у дитячих садках [Текст] / Олена Кульченко,Інга Кужелєва, Лідія Башинська, Марія Лесько, Олена Яворовська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- ігрова діяльність -- розвивальне середовище -- флешмоб
Анотація: "Важко уявити дитинство без іграшок. Але сучасних малят не так легко чимось здивувати, а тим паче зацікавити. Вони звикли бачити навколо - і в садочку, й удома - безліч яскравих фабричних іграшок. Цікаво, а чи змогли б дошкільнята гратися без них, чи до снаги їм самотужки придумати й організувати ігри з побутовими речами і одне з одним? Як вони розпоряджатимуться такою "свободою"? З'ясувати це стало метою флешмобу, який запропонувала провести Катерина Крутій і до якого 22 жовтня 2018 року долучилися всі охочі педагоги та батьки. До вашої уваги - враження учасників".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Даценко, Наталія
    Вальдорфський дитсадок - простір дитинства [Текст] / Наталія Даценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--моделі освіти
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- особистість дитини -- розвивальне середовище -- середовище для творчості -- Вальдорфська педагогіка
Анотація: "У пошуках ідей для оптимізації та гармонізації середовища дитсадка часто звертаються до альтернативних моделей освіти. Дедалі більшої популярності набувають в Україні системи Монтессорі, Фребеля, а також вальдорфська педагогіка". Описаний досвід стане у пригоді й допоможе по-новому поглянути на звичний простір групової кімнати чи майданчика.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 7483
Кількість відвідувачів 721
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя