Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток зв’язного мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 26
1.

Циганок К. Дидактичний матеріал до уроків розвитку зв’язного мовлення в 1 класі/К. Циганок // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N3.-С.19-24
2.

Дячук І. Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку зв’язного мовлення, 2 клас/І. Дячук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 1.-С.5-12
3.

Зимульдінова А. Дидактичні особливості розвитку зв’язного мовлення шестирічних першокласників/А. Зимульдінова, С. Гірняк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 3.-С.9-11.
4.

Желтобрюх О. Ф. Интегрированная совместная деятельность учителя-логопеда и педагога-психолога с детьми старшего дошкольного возраста "Две столицы России"/О. Ф. Желтобрюх, М. Е. Маркушева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 2.-С.33-36.
5.

Быкова О. А. Влияние оптико-пространственных представлений на развитие связной речи у детей старшего дошкольного возраста с ОНР/О. А. Быкова, Е. В. Каплина, А. В. Военкова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 2.-С.36-43.
6.

З досвіду роботи Кременчуцького ліцею №4 Полтавської області // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 9.-С.2-65
7.

Остапенко О. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів/О. Остапенко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2012,N N 8.-С.8-11.
8.

Крутій К. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників/К. Крутій // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 9.-С.54-64
9.

Максимова Л. В. Интегрированная образовательная деятельность коррекционной направленности "Прощание с осенью"/Л. В. Максимова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 7.-С.39-42.
10.

Крутій К. Л. Медіадидактичні особливості використання мультфільмів як засобу навчання мови і розвитку зв’язного мовлення дошкільників/К. Л. Крутій // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 7.-С.20-25
11.

Крутій К. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дошкільників/К. Крутій // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 10.-С.53-63.
12.

Бондаренко Н. Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв’язного мовлення/Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 8.-С.2-6
13.

Геращенко Т. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри/Т. Геращенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 5.-С.33-35.
14.

Пономарьова К. Мовлення зв’язне - чисте й виразне/К. Пономарьова // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 5/6.-С.7-11.
15.

Пономарьова К. Хай сяє кожним словом співуча наша мова/К. Пономарьова // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 10.-С.7-11.
16.

Вацек Л. Кожна людина неповторна/Л. Вацек // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 11.-С.32-34.
17.

Ситник І. М. Строкатий дятел - лісовий лікар/І. М. Ситник // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 3.-С.24-26.
18.

Торхова О. А. Творча майстерня. "Давня весна”. Складання твору за малюнком та планом/О. А. Торхова // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 3.-С.27-28.
19.

Кушнерук Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги/Тетяна Кушнерук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.33–37.
20.

Гуцалюк Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу"/Тетяна Гуцалюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.15–17
21.

Костина Н. Урок української мови, 2 клас/Наталія Костина // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.18–20.
22.

Мартиненко В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій/Валентина Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.27–33
23.

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 8 (Введено оглавление)
24.

Акішна В. В. "Ялинка"/В. В. Акішна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 8.-С.21–24
25.

Говорунець З. В. Перлини східної літератури. 8-й клас/З. В. Говорунець // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2019,N N 23/24.-С.57-65.
26.

Варухіна Л. Ранкова зустріч "Весна іде, красу несе!" / Урок читання у 2 класі, "Веснянки"/Леся Варухіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 4(610).-С.25–28.
 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 59044
Кількість відвідувачів 1230
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя