Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-61   61-61 
1.
74.102.13
Z99


    Єніна, Людмила.
    Захопливі та незвичні сюжети геометричні [Текст] : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 22-24. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичні завдання для дошкільнят -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Періодичні видання України--дитячі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Анотація: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.100.5
А 86


    Артуоз, Оксана.
    Мислити навчати й про здоров’я дбати : екологія розумової діяльності дошкільників [Текст] / Оксана Артуоз // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологія розумової діяльності дитини -- розвиток мислення -- інтелектуальне навантаження -- розумове перевантаження
Анотація: В статті висвітлюються важливі чинники благополучної екології розумової діяльності дошкільників: дотримання режиму дня, чергування розумового напруження з іншими видами діяльності, повноцінне і збалансоване харчування, екологічно сприятливе природне середовище. Подано зразки блок-таблиці для ознайомлення дітей з новою інформацією та рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Базилівська, Тетяна
    На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна [Текст] / Тетяна Базилівська // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--спеціальна освіта
   Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- розвиток мислення -- спеціальна освіта -- стоун-терапія -- кольоротерапія -- діти із синдромом Дауна
Анотація: Пропонується заняття для дітей із синдромом Дауна із використанням альтернативної комунікативної технології PECS, а також елементів стоун-терапії та кольоротерапії, що допомагають утримувати увагу малят і сприяють ослабленню психічного напруження.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

5.


    Бас, В. М.
    Послідовності в 5-6 класах як засіб розвитку мислення [Текст] / В. М. Бас, С. В. Бас, А. Федчунов // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 13/14/15. - С. 59-65. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Викладання математики в школі--розвиток логічного мислення учнів
Кл.слова (ненормовані):
послідовність -- розвиток мислення -- старовинна задача -- правила золотого перетину


Дод.точки доступу:
Бас, С. В.; Федчунов, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Безсмертна, Катерина
    Відкриваємо кав’ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- гра-стратегія для дітей
Анотація: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.


Дод.точки доступу:
Дудинська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.100.5
Б 72


    Бобир, Валентина
    Проблемні ситуації: міркуємо, взаємодіємо, досягаємо мети : система роботи з дітьми старшої групи [Текст] / Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- пізнавальна компетентність -- лідерські риси дитини -- соціальне виховання
Анотація: Подано практичні розробки системної роботи з дітьми, які допоможуть розвивати нестандартне мислення малят, уміння шукати різні варіанти розв'язання проблем, домовлятися, радитися, доводити свою думку і приймати оптимальні рішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
372.851
Б 76


    Божко, Віра Геннадіївна.
    Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / В. Г. Божко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.21
Рубрики: викладання математики
   комбінаторні знання

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбінаторні вміння


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.


    Бондарєва, І. О.
    Прикметник [Текст] : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані уроки -- перлік предметів -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Бороденко, Валентина.
    Таємниці знайомих предметів [Текст] : освітня ситуація для дітей середньої групи / В. Бороденко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 5. - С. 24-28. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
   Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна діяльність -- розвиток мислення -- дослідницька діяльність дошкільників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Брежнєва, Олена
    Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" [Текст] / Олена Брежнєва // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
математична гра -- діти старшої групи -- засвоєння математичних понять -- математичний розвиток дітей -- розумове виховання -- розвиток мислення
Анотація: "Як зацікавити дошкільнят математикою? Як формувати у них глибоке розуміння змісту складних математичних понять? Як підтримувати пізнавальну активність вихованців? Своїми міркуваннями ділиться автор статті, звертаючись по мудрість до видатного педагога". Автор пропонує скористатися поданими ідеями, аби перетворити математичну діяльність малят на жвавий, емоційно насичений процес.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Герасимів, Ярослава
    Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток
Анотація: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Голосієнко, Катерина
    Фабрика новорічних іграшок : заняття для дітей середньої групи та їхніх батьків [Текст] / Катерина Голосієнко, Любов Гаврилюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- співпраця з родиною -- оздоблення ялинки -- новорічні прикраси
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи та їхніх батьків. Мета заняття - розширювати та конкретизувати знання дітей про новорічні ялинкові прикраси; закріплювати вміння утворювати відносні прикметники від іменників, вправляти в розрізненні геометричних фігур, лічбі; учити узгоджувати свої дії одне з одним та з дорослими; розвивати уяву, мовлення, креативне мислення, дрібну моторику; виховувати естетичний смак; створювати сприятливий психологічний клімат.


Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Любов

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Горін, Мирослава.
    Подорож у Леголяндію [Текст] : заняття з математики для дітей старшої групи / М. Горін, Т. Войтко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 6/7. - С. 30-33. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- заняття для дітей старшої групи


Дод.точки доступу:
Войтко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: ДзОП-1/2018/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами : наказ М-ва освіти і науки України від 06.09.2018 р. № 977. - С.2–7.
Кл.слова: інклюзивно-ресурсні центри
Серпневий Інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два!. - С.8–9.
Кл.слова: комфортне освітнє середовище, ігрова діяльність, педагогічна майстерність
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медики-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.10–17.
Кл.слова: діти з особливими потребами, стан здоров’я, розвиток дитини
Бондарєва, І. О. Прикметник : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва. - С.18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова: комбіновані уроки, перлік предметів, розвиток мислення
Тищенко, Т. М. Котилася торба : корекційне заняття для дітей дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко. - С.20–22.
Кл.слова: ігрова діяльність, розвиток мовлення, народне виховання
Вербівська, Л. М. Множення одночлена на многочлен : конспект уроку з алгебри для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.23–26. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: нестандартні уроки, самостійна робота на уроках, урок-подорож
Нікуліна, С. М. Подорож у часі : самопідготовка для учнів 7-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.27–30
Кл.слова: самостійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка учнів, інтерес до навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Дмитрук, Інна
    Розмальовані доріжки кличуть нас пограти трішки : рухливі ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Інна Дмитрук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--рухливі ігри
Кл.слова (ненормовані):
ігрові майданчики -- фізичний розвиток -- розвиток мислення -- рухливі ігри -- ігрове поле -- гра на асфальті
Анотація: "Сірі асфальтовані доріжки на території дисадка можуть заграти різними барвами і стати додатковим стимулом для дитячих ігор. Варто лише намалювати цікаві ігрові поля та розробити за ними різні варіанти рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням". В статті подано фото розмальованих під ігрові поля доріжок дитсадка та варіантами рухливих ігор на кожному з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Дмитрюк, Вікторія
    Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбіновані заняття -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Евлампиева, М. В.
    Программа формирования социально-психологической компетенции младших подростков с проблемами развития [Текст] / М. В. Евлампиева, О. В. Кардашина // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2012. - N 2. - С. 51-65. - Продолжение. Начало в № 1 - 2012.
Рубрики: Підлітки--проблеми розвитку
   Компетенція--соціально-психологічна--молодші підлітки

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення


Дод.точки доступу:
Кардашина, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Жигло, І. В.
    Г. Х. Андерсен. Дикі лебеді : перевірка домашнього читання за підручником Л. Біркун. 6 клас / І. В. Жигло // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 32-37.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--домашнє читання
   Англійська мова--методика викладання--уроки

   Уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- перевірка -- Дикі лебеді, казка -- форми дієслів -- неправильні дієслова -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- самостійне читання
Анотація: У статті представлено розробку двох уроків домашнього читання для 6 класів із англійської мови на тему: "Г. Х.Андерсен. Дикі лебеді". Їх метою є ознайомлення із творчістю письменника, контроль позакласного читання, розвиток мислення та уваги.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

20.
88
З-17


    Заика, Е. В.
    Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 19-24
ББК 88
Рубрики: Психологія--мислення
   Психологія--уява

   Психологічні ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток уяви -- психологічні тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
74.100
З-17


    Зайцева, Інна.
    Де живуть гудзики?: заняття для дітей раннього віку [Текст] / І. Зайцева // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 10. - С. 28-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дрібної моторики -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.


    Кайль, Наталя
    Загадковий бджолиний світ : цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи [Текст] / Наталя Кайль // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- фізкультхвилинка -- властивості воску -- бджілка -- мед -- природознавче виховання
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи, мета якого - ознайомити дітей зі способом життя і середовищем існування бджіл; формувати уявлення про взаємозв'язок бджіл з рослинами; вчити добирати слова, що позначають смакові якості меду; створити умови для практичного застосування набутих знань; розвивати у дітей пізнавальний інтерес до світу комах, математичні здібності, діалогічне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до навколишньої природи, зокрема комах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.


    Карфута, Вікторія
    Мандрівка їжачка : інтегроване заняття для дітей старшої групи (природа+розвиток мовлення+математика) [Текст] / Вікторія Карфута // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- інтегровані заняття для дошкільників
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого розширювати знання дітей про їжаків; розкривати взаємозв'язки у природі; продовжувати навчати лічити у межах десяти, кількісно порівнювати множини; вдосконалювати вміння правильно відповідати на запитання; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати артикуляційний апарат, мислення, допитливість, активність; виховувати бережне ставлення до живої природи та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

25.
373.3.091.33-027.22:793.7](477)
К 30


    Кацубо, Я.
    Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" [Текст] / Яна Кацубо // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- урок-гра -- інтелектуальний потенціал -- творча діяльність -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення уроку-гри "Розумники і Розумниці" в початковій школі. Мета: сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, стимулювати їхню творчу діяльність, розвивати пам’ять, увагу, мислення, спостережливість, виховувати колективізм, взаємоповагу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.


    Кобизька, Тетяна.
    Не тривожмось, не журімось, а до гри мерщій берімось! [Текст] : дидактичні настільні ігри для дітей середньої та старшої груп / Т. Кобизька, О. Буйвал, О. Парна // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 3. - С. 18-19. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
   Дошкільна освіта--ігри--настільні ігри

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри для дошкільників -- дидактичні настільні ігри -- ігрова діяльність -- розвиток мислення -- дошкільники


Дод.точки доступу:
Буйвал, Олена; Парна, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
74.100.53
К 56


    Коваленко, Алла
    Як без біди розуму навчитися : морально-етична бесіда з дітьми старшої групи за казкою Лесі Українки "Біда навчить" [Текст] / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.53 + 74.102.12
Рубрики: Дошкільне виховання--культура спілкування
   Дошкільне виховання--морально-етичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
діти старшої групи -- морально-етична бесіда -- розвиток мислення -- моральне виховання
Анотація: Подано розробку бесіди морально-етичного спрямування, мета якої - закріплювати та розширювати знання дітей про творчість великої української письменниці Лесі Українки; викликати інтерес до її творчості, до літературної казки; сприяти усвідомленню ідеї та змісту художнього твору; вчити уважно слухати, оцінювати вчинки персонажів, висловлювати своє ставлення до них, визначати мотиви їхньої поведінки; на основі аналізу художнього твору формувати бажання наслідувати позитивні та раціональні моделі поведінки; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, спостережливість; виховувати доброзичливість, емпатію та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

28.
74.1
К 72


    Костроміна, С. Н.
    Як здолати труднощі в навчанні дітей [Текст] / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 37-44.
ББК 74.1
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   навчання ігрове

Кл.слова (ненормовані):
навчання дошкільників -- розвиток мислення -- розвиток пам’яті -- розвиток уваги


Дод.точки доступу:
Нагаєва, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
37(091)(477)-051Сухомлинський
К 75


    Кочубей, Т.
    Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Тетяна Кочубей // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 33–36. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Діти--розвиток мислення--лінгводидактичні основи
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- розвиток мислення -- лінгводидактичні основи -- українські педагоги -- уроки мислення -- казкові образи -- самостійність мислення -- наочно-образне мислення -- дитина
Анотація: У статті на основі лінгводидактичних принципів висвітлено теоретичні ідеї та практичний досвід Василя Сухомлинського щодо розвитку мислення дитиини. Акцентовано, що у період "дитинства мислення" учень має бути найближче до джерела думки-природи, що дає йому можливість одночасно бачити, слухати, переживати і думати. Наголошено, що у Школі радості Василь Сухомлинський навчав дітей не лише писати і читати, а й відчувати аромат слова, бачити його найтонші відтінки. Обґрунтовано, що важливого значення у розвитку мислення педагог надавав казці та "періоду мислення", протягом якого людина обов’язково має пройти через "період розумових вправ".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
74.04
Л 61


    Липова, Людмила.
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04 + 74.58
Рубрики: Наукові дослідження--студенти
   Наукова робота--учні

Кл.слова (ненормовані):
метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа
Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-30    31-61   61-61 
 
Статистика
за 02.09.2024
Кількість запитів 39717
Кількість відвідувачів 1078
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя