Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-61   61-61 
1.
372.851
Б 76


    Божко, Віра Геннадіївна.
    Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / В. Г. Божко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.21
Рубрики: викладання математики
   комбінаторні знання

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбінаторні вміння


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.


    Жигло, І. В.
    Г. Х. Андерсен. Дикі лебеді : перевірка домашнього читання за підручником Л. Біркун. 6 клас / І. В. Жигло // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 32-37.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--домашнє читання
   Англійська мова--методика викладання--уроки

   Уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- перевірка -- Дикі лебеді, казка -- форми дієслів -- неправильні дієслова -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- самостійне читання
Анотація: У статті представлено розробку двох уроків домашнього читання для 6 класів із англійської мови на тему: "Г. Х.Андерсен. Дикі лебеді". Їх метою є ознайомлення із творчістю письменника, контроль позакласного читання, розвиток мислення та уваги.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

3.
81.411.1-90
Х 11


    Хіврич, Світлана.
    Розвиток мислення і мовлення учнів у процесі вивчення шкільного курсу української мови / С. Хіврич // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 24-33. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток
   Викладання української мови в школі--мислення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- сучасний урок -- проблемні завдання -- колективне складання пам’ятки -- евристичеі бесіди -- мозкова атака -- диктант-тест


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Евлампиева, М. В.
    Программа формирования социально-психологической компетенции младших подростков с проблемами развития [Текст] / М. В. Евлампиева, О. В. Кардашина // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2012. - N 2. - С. 51-65. - Продолжение. Начало в № 1 - 2012.
Рубрики: Підлітки--проблеми розвитку
   Компетенція--соціально-психологічна--молодші підлітки

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення


Дод.точки доступу:
Кардашина, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.1
К 72


    Костроміна, С. Н.
    Як здолати труднощі в навчанні дітей [Текст] / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 37-44.
ББК 74.1
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   навчання ігрове

Кл.слова (ненормовані):
навчання дошкільників -- розвиток мислення -- розвиток пам’яті -- розвиток уваги


Дод.точки доступу:
Нагаєва, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.100.5
А 86


    Артуоз, Оксана.
    Мислити навчати й про здоров’я дбати : екологія розумової діяльності дошкільників [Текст] / Оксана Артуоз // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологія розумової діяльності дитини -- розвиток мислення -- інтелектуальне навантаження -- розумове перевантаження
Анотація: В статті висвітлюються важливі чинники благополучної екології розумової діяльності дошкільників: дотримання режиму дня, чергування розумового напруження з іншими видами діяльності, повноцінне і збалансоване харчування, екологічно сприятливе природне середовище. Подано зразки блок-таблиці для ознайомлення дітей з новою інформацією та рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88
З-17


    Заика, Е. В.
    Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 19-24
ББК 88
Рубрики: Психологія--мислення
   Психологія--уява

   Психологічні ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток уяви -- психологічні тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.04
Л 61


    Липова, Людмила.
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04 + 74.58
Рубрики: Наукові дослідження--студенти
   Наукова робота--учні

Кл.слова (ненормовані):
метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа
Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.102.13
Z99


    Єніна, Людмила.
    Захопливі та незвичні сюжети геометричні [Текст] : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 22-24. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичні завдання для дошкільнят -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.100
З-17


    Зайцева, Інна.
    Де живуть гудзики?: заняття для дітей раннього віку [Текст] / І. Зайцева // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 10. - С. 28-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дрібної моторики -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
37(091)(477)-051Сухомлинський
К 75


    Кочубей, Т.
    Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Тетяна Кочубей // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 33–36. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Діти--розвиток мислення--лінгводидактичні основи
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- розвиток мислення -- лінгводидактичні основи -- українські педагоги -- уроки мислення -- казкові образи -- самостійність мислення -- наочно-образне мислення -- дитина
Анотація: У статті на основі лінгводидактичних принципів висвітлено теоретичні ідеї та практичний досвід Василя Сухомлинського щодо розвитку мислення дитиини. Акцентовано, що у період "дитинства мислення" учень має бути найближче до джерела думки-природи, що дає йому можливість одночасно бачити, слухати, переживати і думати. Наголошено, що у Школі радості Василь Сухомлинський навчав дітей не лише писати і читати, а й відчувати аромат слова, бачити його найтонші відтінки. Обґрунтовано, що важливого значення у розвитку мислення педагог надавав казці та "періоду мислення", протягом якого людина обов’язково має пройти через "період розумових вправ".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
373.21
Р 63


    Рожко, Алла
    Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп [Текст] / Алла Рожко, Вікторія Волощук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Дошкільна освіта--розвиток мислення

Кл.слова (ненормовані):
театралізована діяльність -- художня культура -- розвиток мислення -- інтегрована освіта
Анотація: Представлено нетрадиційний інтегрований підхід до роботи над казкою, придатний як для молодших, так і для старших дошкільнят. Покроково проявляючи свої здібності у різних видах діяльності, малята усвідомлюють зміст твору і готуються до його драматизації. Крм того, діти вчаться взаємодіяти, проявляти кмітливість і нестандартне мислення, а також досягати мети.


Дод.точки доступу:
Волощук, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
373.21
Ч-59


    Чижик, Олена
    Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Чижик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--економічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- розвиток мислення -- життєва компетентність -- заняття в ДНЗ
Анотація: Подано зразок заняття для дітей старшої групи, мета якого - формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні уявлення; вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв'язання тієї чи іншої проблеми, аргументувати свою думку; формувати уявлення про валюту України, навички раціонального споживача; збагачувати активний словник словами: бюджет, доходи, витрати. реклама, гроші, заощадження; розвивати увагу, мислення дітей; виховувати ощадливість та відповідальність за свої вчинки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Карфута, Вікторія
    Мандрівка їжачка : інтегроване заняття для дітей старшої групи (природа+розвиток мовлення+математика) [Текст] / Вікторія Карфута // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- інтегровані заняття для дошкільників
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого розширювати знання дітей про їжаків; розкривати взаємозв'язки у природі; продовжувати навчати лічити у межах десяти, кількісно порівнювати множини; вдосконалювати вміння правильно відповідати на запитання; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати артикуляційний апарат, мислення, допитливість, активність; виховувати бережне ставлення до живої природи та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

16.


    Герасимів, Ярослава
    Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток
Анотація: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Марущенко, Тетяна
    Скажемо "Ні" сміттю в рідному місті : заняття для дітей старшї групи [Текст] / Тетяна Марущенко, Олена Степанова, Лариса Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- чистота довкілля -- екологічна культура -- заняття для дітей старшої групи
Анотація: Подано розробку екологічного заняття для дітей, мета якого - з'ясувати уявлення дітей про значення чистоти на вулицях рідного міста; привернути увагу до необхідності дотримання чистоти в будинку, місті, природному оточенні; формувати свідоме дієве ставлення до прирди рідного краю; навчити дітей сортувати сміття і збирати побутові відходи в роздільні баки для майбутньої переробки; розвивати мислення, мовлення, допитливість, увагу, творчі здібності; виховувати культуру поведінки та ін.


Дод.точки доступу:
Степанова, Олена; Ковальчук, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
373.21
Т 35


    Терещенко, Ірина
    В іграх об’єкти природні ми пізнаємо сьогодні : дидактичні ігри для дітей середньої та старшої груп [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з природознавства
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- ознайомлення з навколишнім світом -- розвиток мислення
Анотація: Подано добірку дидактичних ігор для дітей середньої та старшої груп, використоння яких дасть змогу спонукати малят до активного пізнання світу природи і турботи про неї.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
74.100
С 54


    Собко, Людмила
    Хвилинки творчості й фантазії : добірка ігор для середньої та старшої груп [Текст] / Людмила Собко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчої уяви -- ігрова діяльність -- розвиток мислення
Анотація: Представлено добірку ігор для дітей середньої та старшої груп з використанням карток-піктограм та прийомів ТРВЗ, які розвивають творчу уяву, формують гнучке мислення, допомагають вселити в дитину впевненість у своїх силах. Ігри доречно проводити вранці, під час прогулянок та в інший зручний час.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
74.102.12
Ч-75


    Чобанюк, Любов
    Влаштуємо віслючкові день народження : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Любов Чобанюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12 + 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Дошкільна освіта--ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- гра-стратегія -- робота з перфокартками -- розвиток мислення -- етичне виховання -- моральне вихованян -- святкування дня народження
Анотація: Подано приклад гри-стратегії зі старшими дошкільнятами, мета якої - розширювати уявлення дітей про святкування дня народження; розвивати здатність планувати свої дії та передбачувати їх результати, знаходити різні способи розв'язання проблем; учити висловлювати та обґрунтовувати власну думку; збагачувати словник дітей новими лексемами відповідно до змісту теми; сприяти накопиченню мовленнєвого досвіду; розвивати мислення, зв'язне мовлення, уяву; виховувати чуйність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

21.
74.100.53
К 56


    Коваленко, Алла
    Як без біди розуму навчитися : морально-етична бесіда з дітьми старшої групи за казкою Лесі Українки "Біда навчить" [Текст] / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.53 + 74.102.12
Рубрики: Дошкільне виховання--культура спілкування
   Дошкільне виховання--морально-етичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
діти старшої групи -- морально-етична бесіда -- розвиток мислення -- моральне виховання
Анотація: Подано розробку бесіди морально-етичного спрямування, мета якої - закріплювати та розширювати знання дітей про творчість великої української письменниці Лесі Українки; викликати інтерес до її творчості, до літературної казки; сприяти усвідомленню ідеї та змісту художнього твору; вчити уважно слухати, оцінювати вчинки персонажів, висловлювати своє ставлення до них, визначати мотиви їхньої поведінки; на основі аналізу художнього твору формувати бажання наслідувати позитивні та раціональні моделі поведінки; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, спостережливість; виховувати доброзичливість, емпатію та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

22.


    Новіцька, Тетяна
    Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток математичних уявлень -- квест -- дидактична гра
Анотація: Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді.


Дод.точки доступу:
Небежицька, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
74.100.5
Б 72


    Бобир, Валентина
    Проблемні ситуації: міркуємо, взаємодіємо, досягаємо мети : система роботи з дітьми старшої групи [Текст] / Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- пізнавальна компетентність -- лідерські риси дитини -- соціальне виховання
Анотація: Подано практичні розробки системної роботи з дітьми, які допоможуть розвивати нестандартне мислення малят, уміння шукати різні варіанти розв'язання проблем, домовлятися, радитися, доводити свою думку і приймати оптимальні рішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
74.100.53
П 79


    Прозорова, Людмила
    Казки, що вчать доброти [Текст] / Людмила Прозорова // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.53
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- художня література
Анотація: Подано тексти казок, читання та обговорення яких з дошкільнятами дасть можливість виховати у них високу моральність, відповідальність, здатність поставити інтереси інших над власними.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.


    Безсмертна, Катерина
    Відкриваємо кав’ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- гра-стратегія для дітей
Анотація: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.


Дод.точки доступу:
Дудинська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.


    Брежнєва, Олена
    Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" [Текст] / Олена Брежнєва // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
математична гра -- діти старшої групи -- засвоєння математичних понять -- математичний розвиток дітей -- розумове виховання -- розвиток мислення
Анотація: "Як зацікавити дошкільнят математикою? Як формувати у них глибоке розуміння змісту складних математичних понять? Як підтримувати пізнавальну активність вихованців? Своїми міркуваннями ділиться автор статті, звертаючись по мудрість до видатного педагога". Автор пропонує скористатися поданими ідеями, аби перетворити математичну діяльність малят на жвавий, емоційно насичений процес.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Періодичні видання України--дитячі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Анотація: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Бондарєва, І. О.
    Прикметник [Текст] : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані уроки -- перлік предметів -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: ДзОП-1/2018/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами : наказ М-ва освіти і науки України від 06.09.2018 р. № 977. - С.2–7.
Кл.слова: інклюзивно-ресурсні центри
Серпневий Інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року на раз-два!. - С.8–9.
Кл.слова: комфортне освітнє середовище, ігрова діяльність, педагогічна майстерність
Пацай, Т. В. Особливості оформлення документації на дітей, яким призначено діагностичне засідання районної психолого-медики-педагогічної консультації : на допомогу керівникам навчальних закладів, педагогічним працівникам, батькам / Т. В. Пацай. - С.10–17.
Кл.слова: діти з особливими потребами, стан здоров’я, розвиток дитини
Бондарєва, І. О. Прикметник : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва. - С.18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова: комбіновані уроки, перлік предметів, розвиток мислення
Тищенко, Т. М. Котилася торба : корекційне заняття для дітей дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко. - С.20–22.
Кл.слова: ігрова діяльність, розвиток мовлення, народне виховання
Вербівська, Л. М. Множення одночлена на многочлен : конспект уроку з алгебри для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.23–26. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: нестандартні уроки, самостійна робота на уроках, урок-подорож
Нікуліна, С. М. Подорож у часі : самопідготовка для учнів 7-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.27–30
Кл.слова: самостійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка учнів, інтерес до навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
373.3.016:821.161.2](477)
С 79


    Стецюк, Н.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Ніна Стецюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 11–14. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток логічного мислення
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мислення -- розвиток мислення -- літературне читання -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-61   61-61 
 
Статистика
за 02.09.2024
Кількість запитів 46452
Кількість відвідувачів 1097
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя