Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-61   61-61 
1.


    Тимошук, Людмила
    Будиночок для зайчика : заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи [Текст] / Людмила Тимошук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 23 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- дрібна моторика -- пальчикова гімнастика -- конструювання -- сенсорний розвиток -- сенсорна кімната
Анотація: Подано розробку заняття в сенсорній кімнаті для дітей середньої групи, мета якого - формувати вміння дітей розв'язувати творчі завдання; розвивати сенсорні здібності малюків, креативність, дрібну моторику; виховувати дружелюбність, товариськість; сприяти налагодженню позитивного мікроклімату в групі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Шевчик, Надія
    Сенсорна кімната [Текст] / Надія Шевчик; Надія Шевчук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 22 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- сенсорний розвиток -- освітній процес в ЗДО
Анотація: Розвинена сенсорика - основа розумового і мовленнєвого розвитку дітей. Однак умови, в яких живуть сьогодні дошкільнята, призводить до обмеження їхнього тактильного і рухового досвіду. Аби компесувати це, педагоги ковельського дитсадка створили в закладі сенсорну кімнату, яка відкриває можливості для розширення світогляду дітей, їхніх пізнавальних інтересів, використання набутих знань на практиці, дає змогу повноцінно аналізувати інформацію про навколишній світ, що надходить до малят через різні органи чуття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Дмитрук, Інна
    Розмальовані доріжки кличуть нас пограти трішки : рухливі ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Інна Дмитрук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--рухливі ігри
Кл.слова (ненормовані):
ігрові майданчики -- фізичний розвиток -- розвиток мислення -- рухливі ігри -- ігрове поле -- гра на асфальті
Анотація: "Сірі асфальтовані доріжки на території дисадка можуть заграти різними барвами і стати додатковим стимулом для дитячих ігор. Варто лише намалювати цікаві ігрові поля та розробити за ними різні варіанти рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням". В статті подано фото розмальованих під ігрові поля доріжок дитсадка та варіантами рухливих ігор на кожному з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Дмитрюк, Вікторія
    Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбіновані заняття -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.016:1](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення
   Дошкільна освіта--філософія для дітей

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги
Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей".


Дод.точки доступу:
Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Терещенко, Ірина
    Батарейки, здавайтеся! Заняття в альтанці для дітей старшої групи [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- життєва компетентність
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - ознайомлювати дітей з будовою, призначенням батарейок і їхнім шкідливим впливом на природу; давати знання про альтернативні джерела енергії; формувати розуміння необхідності впровадження роздільного збирання відходів, утилізації відпрацьованих батарейок для покращення екологічного стану населеного пункту; розвивати мислення, мовлення, дрібну моторику; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Брежнєва, Олена
    Математичний розвиток дітей у світлі ідей "Школи радості" [Текст] / Олена Брежнєва // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
математична гра -- діти старшої групи -- засвоєння математичних понять -- математичний розвиток дітей -- розумове виховання -- розвиток мислення
Анотація: "Як зацікавити дошкільнят математикою? Як формувати у них глибоке розуміння змісту складних математичних понять? Як підтримувати пізнавальну активність вихованців? Своїми міркуваннями ділиться автор статті, звертаючись по мудрість до видатного педагога". Автор пропонує скористатися поданими ідеями, аби перетворити математичну діяльність малят на жвавий, емоційно насичений процес.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Періодичні видання України--дитячі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Анотація: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Шалда, Наталія
    Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 25-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
художня літератра -- розвиток мислення -- організація занять -- спостереження за ягідними рослинами -- інтегровані заняття для дітей -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Безсмертна, Катерина
    Відкриваємо кав’ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- гра-стратегія для дітей
Анотація: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.


Дод.точки доступу:
Дудинська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.


Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Бондарєва, І. О.
    Прикметник [Текст] : конспект уроку з української мови для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / І. О. Бондарєва // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 18–19. - Бібліогр.: 2 назв.
Кл.слова (ненормовані):
комбіновані уроки -- перлік предметів -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
373.3.016:821.161.2](477)
С 79


    Стецюк, Н.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Ніна Стецюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 11–14. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток логічного мислення
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мислення -- розвиток мислення -- літературне читання -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Якуба, Яна
    Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ : фізкультурний квест для дітей старшої групи [Текст] / Яна Якуба // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 30-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- рухова активність -- розвиток мислення
Анотація: Подано розробку фізкультурного квесту для дітей старшої групи, мета якого - збагачувати руховий досвід малюків у квестовій грі; у ігровій формі закріплювати початкові туристичні знання, вміння та навички; згуртовувати дітей у колектив, формуючи дружні відносини; сприяти оволодінню навичками взаємодії під час виконання квестових завдань; розвивати координаційні здібності, силу, вміння орієнтуватися у просторі та витривалість як основу фізичної підготовки; виховувати відповідальність, активність; формувати екологодоцільну поведінку.


Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

16.


    Бороденко, Валентина.
    Таємниці знайомих предметів [Текст] : освітня ситуація для дітей середньої групи / В. Бороденко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 5. - С. 24-28. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
   Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна діяльність -- розвиток мислення -- дослідницька діяльність дошкільників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Манжульянова, Олена.
    Відкриваємо піцерію [Текст] : гра-стратегія для дітей старшої групи за участі дорослих / О. Манжульянова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 5. - С. 20-23. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
гра-стратегія для дітей -- навчання взаємодії -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
373.3.091.33-027.22:793.7](477)
К 30


    Кацубо, Я.
    Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" [Текст] / Яна Кацубо // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- урок-гра -- інтелектуальний потенціал -- творча діяльність -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення уроку-гри "Розумники і Розумниці" в початковій школі. Мета: сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, стимулювати їхню творчу діяльність, розвивати пам’ять, увагу, мислення, спостережливість, виховувати колективізм, взаємоповагу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Горін, Мирослава.
    Подорож у Леголяндію [Текст] : заняття з математики для дітей старшої групи / М. Горін, Т. Войтко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 6/7. - С. 30-33. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- заняття для дітей старшої групи


Дод.точки доступу:
Войтко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Собіна, Інна.
    Чарівний торт [Текст] : дидактичний посібник для дітей раннього віку, молодшої та середньої груп / І. Собіна // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 4. - С. 12-13. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--дидактичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- сенсорний розвиток -- ігрове середовище -- дидактичні посібники -- діти раннього віку -- діти молодшого дошкільного віку -- діти середнього дошкільного віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.


    Кобизька, Тетяна.
    Не тривожмось, не журімось, а до гри мерщій берімось! [Текст] : дидактичні настільні ігри для дітей середньої та старшої груп / Т. Кобизька, О. Буйвал, О. Парна // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 3. - С. 18-19. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
   Дошкільна освіта--ігри--настільні ігри

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри для дошкільників -- дидактичні настільні ігри -- ігрова діяльність -- розвиток мислення -- дошкільники


Дод.точки доступу:
Буйвал, Олена; Парна, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.


    Мозуленко, Алла.
    Пес Патрон попереджає, у біді допомагає [Текст] : правила поведінки з небезпечними предметами / А. Мозуленко, Л. Чернова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 2. - С. 25. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
безпека життєдіяльності дітей -- небезпечні предмети -- безпека у воєнний час -- розвиток мислення -- ігрова діяльність


Дод.точки доступу:
Чернова, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.


    Стеценко, Ірина
    Досліди в мистецтві : упроваджуємо STREAM-освіту [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
   Дошкільне виховання--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- інтегрована освіта -- досліди у мистецтві -- STREAM-освіта
Анотація: Сьогодні змінюється роль дослідів в освітньому процесі. Ці форми роботи перестають бути прерогативою природознавчих курсів, стаючи обов'язковою складовою будь-якої діяльності дітей. Адже це дає змогу не тільки пояснити малятам складні поняття, поглибити їхні знання, а й стимулювати до навчання впродовж життя. Авторка статті переконана: активна пізнавальна та дослідницька діяльності дітей не лише можлива, а й надзвичайно корисна в різних сферах, зокрема і на заняттях з образотворчості та музичних.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.


    Голосієнко, Катерина
    Фабрика новорічних іграшок : заняття для дітей середньої групи та їхніх батьків [Текст] / Катерина Голосієнко, Любов Гаврилюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- співпраця з родиною -- оздоблення ялинки -- новорічні прикраси
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи та їхніх батьків. Мета заняття - розширювати та конкретизувати знання дітей про новорічні ялинкові прикраси; закріплювати вміння утворювати відносні прикметники від іменників, вправляти в розрізненні геометричних фігур, лічбі; учити узгоджувати свої дії одне з одним та з дорослими; розвивати уяву, мовлення, креативне мислення, дрібну моторику; виховувати естетичний смак; створювати сприятливий психологічний клімат.


Дод.точки доступу:
Гаврилюк, Любов

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.


    Стеценко, Ірина
    У світі казок. Освітні подорожі для дітей старшої групи (за публікаціями журналу "Джміль", 2019, № 11 "Мандруємо казками") [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Дошкільна освіта--ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- ігрові методи -- гра-дослідження -- гра в парах -- виховання засобами казки -- сюжетно-рольові ігри -- командна гра


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.


    Сулима, Світлана
    Як що малюєте? Дослідження властивостей художніх матеріалів для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Сулима // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 15-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- творчість -- малювання по трафарету -- властивості фарб -- використання фломастера -- образотворчість дошкільників
Анотація: "Усі митці - певною мірою експериментатори, а надто коли йдеться про дошкільнят. Дайте малятам можливість дослідити й випробувати різні художні матеріали, самим зробити висновки і використати набуті знання в образотворчій діяльності. Це сприятиме розвитку мислення й креативності юних художників, збагатить їхній чуттєвий досвід. Пропонуємо добірку мінідосліджень, які варто розгорнути з дітьми старшого дошкільного віку."


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


    Базилівська, Тетяна
    На допомогу Дідусю Морозу : індивідуальне заняття для дитини із синдромом Дауна [Текст] / Тетяна Базилівська // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--спеціальна освіта
   Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- розвиток мислення -- спеціальна освіта -- стоун-терапія -- кольоротерапія -- діти із синдромом Дауна
Анотація: Пропонується заняття для дітей із синдромом Дауна із використанням альтернативної комунікативної технології PECS, а також елементів стоун-терапії та кольоротерапії, що допомагають утримувати увагу малят і сприяють ослабленню психічного напруження.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

28.


    Магочкіна, Оксана
    Математика у віршах [Текст] / Оксана Магочкіна // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 11 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- ознайомлення з цифрами -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру! Ось такі дотепні віршики і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.


    Бас, В. М.
    Послідовності в 5-6 класах як засіб розвитку мислення [Текст] / В. М. Бас, С. В. Бас, А. Федчунов // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 13/14/15. - С. 59-65. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Викладання математики в школі--розвиток логічного мислення учнів
Кл.слова (ненормовані):
послідовність -- розвиток мислення -- старовинна задача -- правила золотого перетину


Дод.точки доступу:
Бас, С. В.; Федчунов, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.


    Присяжнюк, Лариса
    Екологічний квест як освітня технологія [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 12-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
екологія -- ігрова діяльність -- розвиток мислення -- екологічний квест -- квест-технології
Анотація: В статті описуються особливості квест-технології в освітньому процесі. Подається приклад екологічного квесту для дітей старшої групи. Мета його - розширювати і поглиблювати уявлення дітей про бджіл, особливості укладу бджолиної сім'ї та процесу медозбору; закріплювати знання про лугові та садові квіти і їхні назви; збагачувати досвід емоційно-чуттєвого, художньо-образного та активно-діяльнісного пізнання природи; сприяти формуванню емоційно-ціннісного ставлення до бджіл та їхньої праці; розвивати фізичні якості, увагу, кмітливість; утверджувати дружні стосунки в колективі, розуміння важливісті взаємодопомоги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-61   61-61 
 
Статистика
за 02.09.2024
Кількість запитів 47361
Кількість відвідувачів 1098
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя