Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Логачевська, С.
    Диференційовані завдання з розвитку мовлення для 2 класу [Текст] / С. Логачевська // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 13-19 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--розвиток зв’язного мовлення
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- розвиток мовлення -- 2 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Наконечна, Оксана
    Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ [Текст] / Оксана Наконечна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання -- розвиток мовлення -- логопедичне заняття
Анотація: Подано розробку комплексного підгрупового заняття для дітей старшої групи із ЗНМ. Мета заняття - розширити знання дітей з тем "Весна", "Дикі птахи"; сприяти автоматизації вимови свистячих і шиплячих звуків; актуалізувати словник, зокрема знання прикметників; вправляти в розумінні значень дієслів з різними префіксами, складанні речень з опорою на зображення; розвивати зв'язне монологічне мовлення, образне мисленя, мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації, дрібну моторику; виховувати культуру мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.016:81-028.31](477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 36–44.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання в ЗДО -- основи мови й мовлення -- розвиток мовлення -- методика розвитку -- активізація -- методичні прийоми -- розповіді -- електронні посібники
Анотація: У статті описано: зміни в сучаній методиці розвитку мовлення дошкільників, способи активізації мовлення дітей. Також йдеться про електронні посібники як багатофункціональний засіб навчання мовленню та командний метод складання розповідей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.2.016:81-028.31](477)
В 11


    Вільгоцька, Н.
    Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 51–55. - Зміст: Значення в освітній роботі ; Особливості проведення ігор ; Додаток : Мовно-ритмічні ігри з піском на основі віршів.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- ігри із піском -- мовно-ритмічні ігри -- дрібна моторика рук
Анотація: У статті описано досвід використання мовно-ритмічних ігор для розвитку мовлення дітей дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.016:81-028.31](477)
Ч-90


    Чумарна, М.
    Мова – не лише слова / Марія Чумарна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 52–54. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- методика викладання -- урок-гра -- урок-дослідження -- мовні ігри -- емоції -- дошкільники
Анотація: У статті подано розробку уроку-гри та уроку-дослідження, а також мовні ігри для розвитку мовлення у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.016:81-028.31](477)
Ч-90


    Чумарна, М.
    Мова – не лише слова / Марія Чумарна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 51–53. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Етнопедагогіка України--дошкільники--розвиток мовлення
   Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- мовлення дітей -- етнопедагогіка -- звукотерапія -- мова -- ритмічний характер -- мелодійний характер -- звуконаслідування -- дошкільники
Анотація: У статті розповідається про навчання мовлення у дітей дошкільного віку в етнопедагогіці, яке починається зі звуконаслідування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Литовченко, Валентина
    Зимові мелодекламації : для дітей середньої та старшої груп [Текст] / Валентина Литовченко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 38-39 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- рухова активність -- гра -- мелодекламація -- музичне виховання
Анотація: "Мелодекламації - ефективний сучасний інструмент усебічного розвитку дошкільнят: їхнього мовлення, уваги, вокальних та артистичних здібностей, чуття ритму та координації рухів. Крім того, це чудовий засіб корекції психоемоційного стану. Оскільки мелодекламації будуються на імпровізації та дитячій творчості, вони не потребують тривалої підготовки й репетицій. Тож з їх допомогою буде зовсім неважко збагатити музичні, мовленнєві, інтегровані заняття, розваги".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Голенко, Олена
    Білий, білий сніг кружляє... Інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Голенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--малювання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- інтегроване заняття -- дидактична гра -- акватипія -- техніка малювання -- образотворче мистецтво
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про зиму і спонукати до їх відображення в художній та мовленнєвій творчості; ознайомлювати з нетрадиційною технікою малювання - акватипією; вправляти в побудові складнопідрядних речень; розвивати уяву, мислення, здатність обґрунтовувати свої думки; виховувати ініціативність, любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта -- освітній простір -- заняття за сюжетними картинами
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.


Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.091.12:005.572:061](477)
Б 77


    Бойко, О.
    Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 56–58.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- образне мислення -- методичний квест
Анотація: У статті подано розробку методичного квесту для предагогів закладів дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Кисіль, Альбіна.
    Як пригадати, про що розповідати [Текст] / А. Кисіль // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 63-65.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- розвиток мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
   159.9(06)
   Н 34


    Цінько, Світлана Василівна.
    Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями [Текст] / С. В. Цінько // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 155-159
УДК
Рубрики: Викладання української літератури
   Викладання української мови

   Підготовка майбутніх вчителів--фахова підготовка

Кл.слова (ненормовані):
види есе -- розвиток мовлення -- майбутгі вчителі словесності


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Вільні: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

13.


    Стафійчук, Ірина
    Сніговик і Звуковик : тематичне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи (диференціація звуків [с] та [з] [Текст] / Ірина Стафійчук, Лариса Потопальська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- артикуляція звуків -- логопедична гра -- розвиток мовлення
Анотація: Подано розробку тематичного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей диференціювати слова зі звуками [с] та [з], знаходити на картинках об'єкти, у назвах яких є певні звуки, інтонаційно виділяти їх у словах; визначати місце звука в слові; позначати звуки за допомогою фішок; закріплювати артикуляцію звуків [с] та [з]; пояснити дітям значення фразеологізму "як дві краплі води"; розвивати фонематичний слух, артикуляційний апарат, мовленнєве дихання; сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті; формувати позитивний психологічний клімат у дитячому колективі.


Дод.точки доступу:
Потопальська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Мороз, Ірина
    Детективне агенство : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Ірина Мороз, Ольга Єханіна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвиток логічного мислення -- розвиток мовлення -- гра-стратегія -- рольова гра
Анотація: Мета ігрового заняття - формувати в дітей уявлення про професію дектива, уміння планувати свої дії та працювати в команді; вправляти в утворенні відносних і присвійних прикметників (хутряний, паперовий, заячі, пташині тощо), учити ставити запитанння з опорою на модель; поповнити словниковий запас словами: детективи, фоторобот, речові докази, підозрюваний; розвивати уяву, логічне мислення та ін.


Дод.точки доступу:
Єханіна, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
373.2.016:81-028.31](477)
Ч-90


    Чумарна, М.
    Мова – не лише слова [Текст] : мовний розвиток засобами гри / Марія Чумарна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 52–53. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- методика викладання -- ігри -- голосні звуки -- приголосні звуки -- мовні ігри
Анотація: У статті подано мовні ігри для розвитку мовлення у дошкільників. Особливу увагу акцентовано на особливостях голосних та приголосних звуків у мовленні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
373.3.016:811.161.2](477)
Т 76


    Трофіленко, В.
    Робота над розвитком мовлення учнів – важлива складова комунікативної компетентності [Текст] / Валентина Трофіленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 28–30. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- розвиток мовлення -- методика викладання -- комунікативна компетентність -- зв’язне мовлення -- мовленнєва спрямованість -- комп’ютерні презентації -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання комп’ютерних презентацій для розвитку зв’язного мовлення в учнів початкової школи. Наведно приклад уроку розвитку мовлення для учнів 2 класу з використанням презентації із застосуванням інтерактивної дошки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Тарасенко, Галина
    Ведемо до природи стежинами поезії [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- художня література -- розвиток мовлення -- бесіда за поезією -- виховання засобами літератури
Анотація: "Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи..." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає Галина Тарасенко, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
378:373.3.091.12.011.3-051](477)
Р 71


    Рондяк, Л.
    Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Лариса Рондяк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 7–9. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--мовленнєва компетентність
   Українська мова--вища освіта--мовленнєво-творчий тренінг

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- вчителі початкової школи -- мовленнєва компетентність -- українська мова -- мовленнєво-творчий тренінг -- мовленнєво-творчі здібності -- мовленнєво-творчі завдання -- народні казки -- розвиток мовлення -- вища освіта
Анотація: Мета статті: розглянути методику проведення мовленнєво-творчого тренінгу для студентів педколеджу – майбутніх фахівців початкової школи.


Дод.точки доступу:
Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Тищенко, Т. М.
    Котилася торба [Текст] : корекційне заняття для дітей дошкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Т. М. Тищенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 20–22.
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- розвиток мовлення -- народне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Вовк, Олена
    Море - дивовижний дім : інтегроване заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит" [Текст] / Олена Вовк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Дошкільна освіта--заняття з природознавства

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання -- інтегровані заняття для дітей
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи за сюжетом казки О. Кротюк "Чорне море й синій кит". Мета його - формувати в дітей уявлення про море як дім для різних представників рослинного і тваринного світу, про порядок як правила життєвого устрою та закони природи; розширювати й конкретизувати знання про морських мешканців, активізувати пізнавальний інтерес до представників морської фауни; виховувати любов до природи, стимулювати бажання вчитися.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.08.2024
Кількість запитів 85412
Кількість відвідувачів 1401
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя