Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
373.3.016:003-028.31](073)(477)
В 23


    Вашуленко, М.
    1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 37–42. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--календарне планування--грамота
   Початкова школа--календарне планування з основних предметів--1 клас

Кл.слова (ненормовані):
грамота -- методика викладання -- календарне планування -- читання -- письмо -- розвиток мовлення -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено календандарне планування з навчання грамоти в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Прищепа, О.; Вашуленко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
81.43.21-90
Ф 91


    Фролова, О. В.
    Common errors of students who speak English / О. В. Фролова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 13/14. - С. 2-7
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--матеріали до уроків
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- виправлення помилок -- розвиток мовлення
Анотація: В статті подано матеріали до уроків англійської мови.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


   
    Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти [Текст] : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.] // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 2–9.
Рубрики: Діти з особливими потребами--документація
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна сфера -- емоційно-вольова сфера -- розвиток мовлення -- розвиток психомоторики -- здобувач освіти


Дод.точки доступу:
Стасенко, В.; Бражнікова, В.; Алейнікова, І.; О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


   
    Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти [Текст] : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.] // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 5–10.
Рубрики: Діти з особливими потребами--документація
Кл.слова (ненормовані):
стан здоров’я дитини -- особистісні якості -- розвиток мовлення


Дод.точки доступу:
Стасенко, В.; Бражнікова, В.; Алейнікова, І.; О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Періодичні видання України--дитячі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Анотація: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.102
Р 88


    Руснак, Леся.
    Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 13-20 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника
   Розвиток мовлення --дослідницька діяльність--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освітнього процесу -- мовленнєва діяльність -- природничо-дослідницька діяльність -- напрями процесу інтеграції -- пізнавальна активність -- розвиток мовлення -- саморозвиток -- експериментування -- діяльнісний підхід -- досліди -- співпраця з батьками -- старші дошкільники -- дослідницька діяльність дошкільника
Анотація: Висвітлено досвід роботи з інтеграції мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі № 1 "Веселка" м. Сокиряни Чернівецької обл.


Дод.точки доступу:
Гладка, Ганна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Гавриш, Наталія
    Інтегроване заняття: робота над помилками : методична кухня [Текст] / Наталія Гавриш; Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 8-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розробка інтегрованого заняття -- розвиток мовлення -- план-конспект інтегрованого заняття
Анотація: Подано методичні поради щодо особливостей організації, планування та розробки інтегрованих занять. Представлено план-конспект інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
81.0
Ж 12


    Жаборюк, О. А
    Білінгвізм крізь призму онтогенезу (авторська інтерпретація) [Текст] / О. А Жаборюк // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 62-73. . - ISSN 0027-2833
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство--білінгвізм (двомовність)
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- розвиток мовлення -- уявлення -- нейроматерія -- нейропсихічний механізм -- дитина-білінгва -- двомовність -- психолінгвістика
Анотація: У статті основна увага фокусується на розкритті нейропсихічного механізму природного білінгвізму: на процесі формування у мозку дитини уявлень і понять та поєднання їх зі звуковою матерією. Крізь призму цього механізму автор намагається дати відповідь на такі супутні питання, як затримка формування мовлення в дитини-білінгва, складність у оволодінні іноземною мовою в дорослої людини тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.


    Голенко, Олена
    Білий, білий сніг кружляє... Інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Голенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--малювання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- інтегроване заняття -- дидактична гра -- акватипія -- техніка малювання -- образотворче мистецтво
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про зиму і спонукати до їх відображення в художній та мовленнєвій творчості; ознайомлювати з нетрадиційною технікою малювання - акватипією; вправляти в побудові складнопідрядних речень; розвивати уяву, мислення, здатність обґрунтовувати свої думки; виховувати ініціативність, любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Левицька, Марина.
    Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору [Текст] / М. Левицька // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 28-31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями зору -- розвиток мовлення -- корекційні вправи -- вправи для корекції зору -- психоемоційні вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.2
Ш 32


    Шахрай, Наталія
    Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з життям бджіл, процесом вироблення меду із професією пасічника (що робить, який основний результат праці); формувати пізнавально-дослідницькі вміння (обстежувати, розглядати і виокремлювати властивості меду); розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять уяву, увагу, дрібну моторику; збагачувати активний словник дітей; виховувати працелюбність та ін.


Дод.точки доступу:
Пукальська, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Гавриш, Наталія.
    Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 14-18.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- технологія колективного сюжетоскладання
Анотація: Що робити, якщо дітям нецікаво складати описові розповіді та переказувати відомі казки? Як навчити дітей створювати власну розповідь? Адже мовленнєвотворча діяльність - “вузол”, у якому сходяться мислення, мовлення, уява та пам’ять. Пропонуємо скористатися технологією колективного сюжетоскладання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Безсмертна, Катерина
    Відкриваємо кав’ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- гра-стратегія для дітей
Анотація: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.


Дод.точки доступу:
Дудинська, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Тарасенко, Галина
    Ведемо до природи стежинами поезії [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- художня література -- розвиток мовлення -- бесіда за поезією -- виховання засобами літератури
Анотація: "Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи..." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає Галина Тарасенко, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Гавриш, Наталя
    Велика мрія Жабки-мандрівниці : літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" [Текст] / Наталя Гавриш, Ольга Безсонова, Інна Кіндрат // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- інтегрована освіта -- розвиток мовлення -- моральне виховання -- уроки природи
Анотація: Автори пропонують літературний проект для дітей старшої групи за казкою В. Гаршина "Жабка-мандрівниця" як приклад інноваційної форми освітньої роботи. До проекту додаються розробки інтерактивних ігр, вправ, завдань.


Дод.точки доступу:
Безсонова, Ольга; Кіндрат, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Наконечна, Оксана
    Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ [Текст] / Оксана Наконечна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання -- розвиток мовлення -- логопедичне заняття
Анотація: Подано розробку комплексного підгрупового заняття для дітей старшої групи із ЗНМ. Мета заняття - розширити знання дітей з тем "Весна", "Дикі птахи"; сприяти автоматизації вимови свистячих і шиплячих звуків; актуалізувати словник, зокрема знання прикметників; вправляти в розумінні значень дієслів з різними префіксами, складанні речень з опорою на зображення; розвивати зв'язне монологічне мовлення, образне мисленя, мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації, дрібну моторику; виховувати культуру мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Янкович, Оксана.
    Використання методики "Щоденні 5” для формування ключових компетентностей на уроках літератури [Текст] / О. Янкович, І. Ханчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 12. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Викладання української літератури в школі--інноваційні методи

Кл.слова (ненормовані):
технологія “Щоденні 5” -- літературна компетентність -- розвиток мовлення -- нова українська школа


Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

18.
74.100
К 96


    Кушнерук, Тетяна.
    Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 53-58 : фотогр.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільники--креативний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативний розвиток -- креативна особистість -- авторська програма -- творчі завдання -- розвиток мовлення -- дошкільна освіта -- дошкільники
Анотація: Стаття присвячена проблемі креативного розвитку дошкільників. Проаналізовано зміст авторської програми "Виховуємо креативну особистість", створеної та реалізованої педагогами дошкільного навчального закладу № 1 "Калинка" (м. Ковель, Волинська обл.).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
74.102.12
Ч-75


    Чобанюк, Любов
    Влаштуємо віслючкові день народження : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Любов Чобанюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12 + 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Дошкільна освіта--ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- гра-стратегія -- робота з перфокартками -- розвиток мислення -- етичне виховання -- моральне вихованян -- святкування дня народження
Анотація: Подано приклад гри-стратегії зі старшими дошкільнятами, мета якої - розширювати уявлення дітей про святкування дня народження; розвивати здатність планувати свої дії та передбачувати їх результати, знаходити різні способи розв'язання проблем; учити висловлювати та обґрунтовувати власну думку; збагачувати словник дітей новими лексемами відповідно до змісту теми; сприяти накопиченню мовленнєвого досвіду; розвивати мислення, зв'язне мовлення, уяву; виховувати чуйність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

20.


    Рагуля, Вікторія
    Врятуймо річку! : інтегроване заняття для дітей старшої групи (економічне виховання+екологія+розвиток мовлення) [Текст] / Вікторія Рагуля, Інна Ратинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- розвиток мислення -- екологічне виховання -- економічне виховання -- розвиток мовлення
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - сприяти усвідомленню дітьми необхідності дбайливого ставлення до води як до природного ресурсу; закріплювати знання про різні явища природи, стани води в довкіллі (рідкий, твердий, газоподібний); уточнювати уявлення про властивості води, її кругообіг у природі; формувати навички екологічно доцільної поведінки в побуті, економічного споживання води; розвивати зв'язне і доказове мовлення дітей; виховувати прагнення до бережливого використання води.


Дод.точки доступу:
Ратинська, Інна

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.08.2024
Кількість запитів 83508
Кількість відвідувачів 1392
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя