Пошуковий запит: <.>K=розвиток особистості<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 V10
V cъезд РПО: направление "Психология развития" / Л. А. Головей, Н. А. Веракса, Р. Ж. Мухамедрахимов [и др.]> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 102-107.
. - ISSN 0205-9592ББК 88 Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції Кл.слова (ненормовані): психологія розвитку -- психічний розвиток -- розвиток суб’єкта -- онтогенез -- перинатальна психологія -- розвиток особистості
Дод.точки доступу: Головей, Л. А.; Веракса, Н. А.; Мухамедрахимов, Р.Ж.; Сергиенко, Е. А.; Филиппова, Г. Г.; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.032(477) А 64
Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток" Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.
Дод.точки доступу: Полтавська, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.242 Б 24
Баришполь, С. В. Корекційні ігри з формування і розвитку особистості [Текст] / С. В. Баришполь> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 16/18. - С. 95-104.
ББК 74.202.242 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- корекційні ігри -- рухливі ігр -- ігрова діяльність молодших школярів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.1 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Дод.точки доступу: Берулава, М.Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 379.8.013(477) Б 60
Биковська, О. Педагогіка позашкільної освіти як субдисципліна педагогіки [Текст] / Олена Биковська> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 48–53. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.58 Рубрики: Освіта--позашкільна освіта--категоріальний апарат Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- категорії -- розвиток позашкільної освіти -- категоріальний апарат -- позашкільні навчальні заклади -- розвиток особистості -- соціалізація Анотація: У статті розкрито основні положення педагогіки позашкільної освіти як субдисципліни педагогіки. Охарактеризовано педагогіку позашкільної освіти в структурі педагогічних наук. Розглянуто її категоріальний апарат: об’єкт, предмет, завдання, категорії тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.042-056.45](477) В 18
Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії Анотація: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 В 39
Ветчинова, М. Н. Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра іноземних мов Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст. Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії. Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3/.5.042-056.45](477) Г 83
Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Григораш> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 36–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи--заклади загальної середньої освіти Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- організація роботи -- талант -- дитяча обдарованість -- розвиток обдарованості -- психолого-педагогічні засади -- інтелектуально обдоровані діти -- розвиток особистості -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми, а також організацію роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87.7 Д 43
Дзуцев, Э. С. О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74в55 Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки. В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|