Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (48)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.
88
V10


   
    V cъезд РПО: направление "Психология развития" / Л. А. Головей, Н. А. Веракса, Р. Ж. Мухамедрахимов [и др.] // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 102-107. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- психічний розвиток -- розвиток суб’єкта -- онтогенез -- перинатальна психологія -- розвиток особистості


Дод.точки доступу:
Головей, Л. А.; Веракса, Н. А.; Мухамедрахимов, Р.Ж.; Сергиенко, Е. А.; Филиппова, Г. Г.; \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
373.5.042-056.45](477)
В 18


    Вареха, А. Г.
    Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії
Анотація: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.018.058(477)
М 48


    Мельничук, В.
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Скуратівський, Леонід.
    Історичний погляд на проблему мовного розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європу [Текст] / Л. Скуратівський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 15-20.
Рубрики: Мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток в Європі -- розвиток особистості -- мовленнєва культура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

6.


    Осадча, Віра.
    Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 43-50.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--моторика рук
   Мовлення --розвиток--моторика рук

   Дошкільники--ранній вік

   Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам

Кл.слова (ненормовані):
дрібна моторика -- розвиток моторики -- розвиток особистості
Анотація: Вправи на розвиток дрібної моторики у дітей раннього віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
159.923.2
Г 60


    Ґолибард, Є.
    Віра і наука на тлі Декалогу / Євген Ґолибард // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 55–56. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--моральні цінності
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- моральні цінності -- поведінка людини -- моральні засади -- духовність -- мораль -- віра -- совість -- добро -- оцінка особистості -- самооцінка -- морально-етична настанова
Анотація: Автор статті розглядає Декалог, як універсальний критерій оцінки й самооцінки кожної людини, груп людей і всього суспільства. Висвітлює моральні засади поведінки людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
158.9
Т 19


    Тарадайник, Валентина Миколаївна.
    Використання інформаційно-соціального середовища розвитку обдарованої дитини [Текст] : посібник / В. М. Тарадайник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 68 с. - Бібліогр.: с. 64-67. - ISBN 978-966-2633-36-8 : 27.10 грн
ББК 88.835 + 74.62
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Обдаровані діти--розвиток обдарованості

   Інформаційне середовище

   Психологія особистості дитини

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний простір -- становлення особистості -- соціальні мережі -- спілкування -- Інтернет-спілкування -- віртуальне спілкування -- розвиток особистості -- самосвідомість особистості -- соціалізація обдарованих дітей


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

9.


    Ивков, Н. Н.
    Возрастной и индивидуально-психологический аспекты изучения развития личности / Н. Н. Ивков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 113-120. - Библиогр.: 26 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Особистість--розвиток особистості особистості--вивчення розвитку особистості

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- змістова природа особистості -- змістова система особистості -- індивідуальний рівень -- вивчення розвитку особистості
Анотація: Статья посвящена развитию личности как основному способу ее существования. Рассматривается проблема связи онтогенетических уровней личностного развития, их отношения с организацией сложившейся зрелой личности. Основным подходом для анализа данной проблемы выбрана отечественная теория личности, базирующаяся на понимании смысловой природы личности.
Стаття присвячена розвитку особистості як основного способу її існування. Розглядається проблема зв'язку онтогенетичних рівнів особистісного розвитку, їх відносини з організацією зрілої особистості, що склалася. Основним підходом для аналізу даної проблеми обрана вітчизняна теорія особистості, що базується на розумінні смисловий природи особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.200
С 50


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.200
Рубрики: Виховання--теорії виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- організований вплив -- прямий вплив -- авторитарна педагогіка -- педагогіка керування -- прихований вплив -- маніпулятивна педагогіка -- педагогіка спрямування -- вільне виховання -- педагогіка сприяння
Анотація: Статтю написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 25554
Кількість відвідувачів 542
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя