Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (48)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-58 
1.
88
V10


   
    V cъезд РПО: направление "Психология развития" / Л. А. Головей, Н. А. Веракса, Р. Ж. Мухамедрахимов [и др.] // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 102-107. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- психічний розвиток -- розвиток суб’єкта -- онтогенез -- перинатальна психологія -- розвиток особистості


Дод.точки доступу:
Головей, Л. А.; Веракса, Н. А.; Мухамедрахимов, Р.Ж.; Сергиенко, Е. А.; Филиппова, Г. Г.; \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.


Дод.точки доступу:
Полтавська, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.202.242
Б 24


    Баришполь, С. В.
    Корекційні ігри з формування і розвитку особистості [Текст] / С. В. Баришполь // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 16/18. - С. 95-104.
ББК 74.202.242
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- корекційні ігри -- рухливі ігр -- ігрова діяльність молодших школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
379.8.013(477)
Б 60


    Биковська, О.
    Педагогіка позашкільної освіти як субдисципліна педагогіки [Текст] / Олена Биковська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 48–53. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.200.58
Рубрики: Освіта--позашкільна освіта--категоріальний апарат
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- категорії -- розвиток позашкільної освіти -- категоріальний апарат -- позашкільні навчальні заклади -- розвиток особистості -- соціалізація
Анотація: У статті розкрито основні положення педагогіки позашкільної освіти як субдисципліни педагогіки. Охарактеризовано педагогіку позашкільної освіти в структурі педагогічних наук. Розглянуто її категоріальний апарат: об’єкт, предмет, завдання, категорії тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.5.042-056.45](477)
В 18


    Вареха, А. Г.
    Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії
Анотація: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
81.2-9
В 39


    Ветчинова, М. Н.
    Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра іноземних мов

   Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур
Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії.
Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
373.3/.5.042-056.45](477)
Г 83


    Григораш, О. В.
    Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Григораш // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 36–63. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи--заклади загальної середньої освіти
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- організація роботи -- талант -- дитяча обдарованість -- розвиток обдарованості -- психолого-педагогічні засади -- інтелектуально обдоровані діти -- розвиток особистості -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми, а також організацію роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

12.
74.58
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Образовательные технологии - от логики взаимодействия к логике сотворчества / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 175-181. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології
   Вища освіта--освітні технології

   Інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітнє навчання -- образовательное обучение -- інтерактивне навчальне середовище -- професійна компетентність -- управління -- саморегуляція -- розвиток особистості -- інтегральна індивідуальність


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


    Загряжская, Е. А.
    Человекоцентрированный подход в психотерапии К. Роджерса [Текст] / Е. А. Загряжская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 66-69. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психотерапія--історія
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
людиноцентризм -- гуманістична психологія -- людиноцентричний підхід -- психотерапія -- клієнтоцентричний підхід -- процес становлення -- розвиток особистості
Анотація: Анализируются основные положения человекоцентрированного (клиентоцентрированного) подхода в психотерапии К. Роджерса. Ставится прблема уникальности этого подхода, его сходства и различий с другими знаменитыми современными подходами в психотерапии, его возможностей и ограничений.
Аналізуються основні положення людиноцентричного (клієнтоцентричного) підходу в психотерапії К. Роджерса. Ставиться проблема унікальності цього підходу, його схожості та відмінності з іншими знаменитими сучасними підходами в психотерапії, його можливості і обмеження.


Дод.точки доступу:
Роджерс, Карл Ренсом (американський психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74.04(4Укр-4Чер)
З-22


    Заліський, А. А.
    Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 14-16. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр-4Чер)
Рубрики: Освіта в Україні--модернізація освіти
   Чернігівщина--освіта--модернізація
Кл.слова (ненормовані):
філософська антропологія -- сучасна освіта -- якість освіти -- розвиток особистості -- середня освіта -- шкільництво -- українські педагоги
Анотація: У статті наголошено: на силі теоретичного мислення й педагогічного переконання К. Д. Ушинського, на тому, що він зумів ще сторіччя тому обгрунтувати проблему, яка сучасна наука вважає найфундаментальнішою проблемою філософії, природознавства, психології та педагогіки; на його величезному вкладі в педагогіку (яку, власне, він започаткував), в українську та російську історико-філософську думку, яка містить ідеї й підходи, що конституювалися в новий напрям сучасної філософії - філософську антропологію. Педагог розробляв зміст освіти, принципи навчального процесу, розкрив величезну суспільну роль учителя.


Дод.точки доступу:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
88.37
И 19


    Иванников, В. А.
    Понятие личности в психологии / В. А. Иванников // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 125-132. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- cуб’єкт відносин -- розвиток особистості -- психологія особистості -- моральна поведінка -- аморальна поведінка -- рівні функціонування людини
Анотація: У статті ставиться питання про необхідність поняття "особистість" для психології. Розглядаються реальності життя людини, які важко пояснювати без цього поняття. Пропонується розуміння особистості як людини, здатної робити усвідомлені і навмисні вчинки з урахуванням наслідків своїх дій для інших людей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.


    Ивков, Н. Н.
    Возрастной и индивидуально-психологический аспекты изучения развития личности / Н. Н. Ивков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 113-120. - Библиогр.: 26 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Особистість--розвиток особистості особистості--вивчення розвитку особистості

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- змістова природа особистості -- змістова система особистості -- індивідуальний рівень -- вивчення розвитку особистості
Анотація: Статья посвящена развитию личности как основному способу ее существования. Рассматривается проблема связи онтогенетических уровней личностного развития, их отношения с организацией сложившейся зрелой личности. Основным подходом для анализа данной проблемы выбрана отечественная теория личности, базирующаяся на понимании смысловой природы личности.
Стаття присвячена розвитку особистості як основного способу її існування. Розглядається проблема зв'язку онтогенетичних рівнів особистісного розвитку, їх відносини з організацією зрілої особистості, що склалася. Основним підходом для аналізу даної проблеми обрана вітчизняна теорія особистості, що базується на розумінні смисловий природи особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.
74.204.21
И 46


    Ильина, Н. Ф.
    Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності
   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Вчителі--готовність до інноваційної діяльності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів
Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності.
В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.


    Карпинский, К. В.
    Феноменология смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 121-134. - Библиогр.: 44 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях -- сенс життя -- смисложиттєві кризи -- розвиток особистості -- фноменологія
Анотація: В статье представлены результаты эмпирического исследования феноменологии смысложизненного кризиса в личностном развитии человека.
У статті представлені результати емпіричного дослідження феноменології смисложиттєвої кризи в особистісному розвитку людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

20.
376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
83.3(4УКР)р10
К 56


    Ковтуненко, Людмила.
    Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури [Текст] / Л. Ковтуненко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 6. - С. 2-10. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--компетентнісне навчання
Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- розвиток особистості -- комунікативна компетенція -- компетентнісне навчання -- урок української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

22.
373.3.091.2(477)
К 93


    Курило, В.
    Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 1–4. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітнє середовище
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- гармонійний розвиток -- розвиток особистості -- здібні учні -- академічно обдаровані діти -- потенційні можливості -- самореалізація учня -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про створення освітнього середовища як способу організації навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління. Для розвитку академічно обдарованої, гармонійно досконалої особистості в місті Дніпро втілюється в життя Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України". Він сприяє створенню оптимального освітнього середовища для навчання, виховання та розвитку молодших школярів, допомагає сповна розкрити дитину, реалізувати її потенційні можливості, зробити успішною й щасливою.


Дод.точки доступу:
Остроуменко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
74.2
К 96


    Кушнір, В.
    Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих дітей [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 17-22
ББК 74.2
Рубрики: Обдаровані діти
   творчі здібності дітей

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- інтеграція знань -- творча задача
Анотація: У статті розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджуються зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Г.; Рожкова, Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

24.
88.37
Л 12


   
    Лабіринти духовного розвитку особистості [Текст] : за навчальним посібником "Психологічні джерела виховної майстерності" І. Д. Бех // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2012. - N 11/12. - С. 28-31
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--розвиток особистості--духовний розвиток
   Психологія виховання

   Виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
духовна безпечність особистості -- духовний розвиток -- розвиток особистості -- психічний стан людини -- духовна напруженість особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.


    Лисовець, Тамара.
    Розвиток когнітивних здібностей учнів на уроках англійської мови / Т. Лисовець // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 13-14.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--когнітивні здібності
   Розвиток особистості--учні

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- когнітивні здібності -- розвиток особистості -- гуртки -- позакласна робота -- інтерактивні технології -- спілкування
Анотація: Використання інтерактивних освітніх технологій, групової роботи, тестування, методу спроб і помилок, проективного методу на уроках англійської мови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

26.


    Максименко, С.
    Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" [Текст] / С. Максименко // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 3-8.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   розвиток особистості

   Онтогенез

   саморозвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- гетерогенність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
74.04(4Укр)
М 17


    Максимова, Наталія.
    Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інформаційно-комп’ютерні технології--впровадження
   Освіта--проекти--впровадження

Кл.слова (ненормовані):
Відкритий світ, Національний проект -- новітні освітні технології -- особистість учня -- вплив комп’ютера -- розвиток особистості -- освітня мережа -- якість освіти -- рівний доступ
Анотація: У статті проаналізовано проблему впровадження новітніх освітніх технологій у навчально-виховний процес. Розглянуто сутність та завдання Національного проекту "Відкритий світ". Показано шляхи реалізації проекту педагогічним колективом гімназії "міленіум" № 318, а також акцентовано увагу на можливих ризиках впливу комп’ютеризації на розвиток особистості учнів.


Дод.точки доступу:
Порох, Людмила

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

28.


    Марінушкіна, О.
    Тренінг особистісного росту [Текст] / О. Марінушкіна // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2005. - N9(травень). - С. 15-16
ДРНТІ
ББК 88.37

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- самооцінка -- самореалізація


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

29.
373.018.058(477)
М 48


    Мельничук, В.
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
88
М 82


   
    Московский Институт Гештальт-терапии и Консультирования [Текст] : спецвипуск // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 3-200
УДК
Рубрики: Гештальт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
групова терапія -- індивідуальна терапія -- іграшка як метафора відносин -- терапевт -- панічні атаки -- фігура-фон -- розвиток особистості -- психотерапия пограничной личности -- рабочий альянс -- диффузия границ -- метод работы с голосом -- природный звук -- звучание тела -- люди с избыточным весом -- ожирение -- хасидизм -- требования к сертификационной сессии -- функции селф -- фазы цикла контакта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-58 
 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 8086
Кількість відвідувачів 252
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя