Пошуковий запит: <.>K=розділові знаки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Бондаренко Н. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів/Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2012,N N 6.-С.8-13.
|
>2.
| Уколова Н. Система уроків з теми "Синтаксис"/Н. Уколова // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 4.-С.21-26.
|
>3.
| Попова Н. П. Урок русского языка в 7 классе на тему "Причастный оборот. Знаки препинания при причастном обороте"/Н. П. Попова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2013,N N 3.-С.27-33.
|
>4.
| Векшина В. Види речень за метою висловлення: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення (повторення)/В. Векшина // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 11.-С.22-25.
|
>5.
| Горда Л. Складнопідрядне речення/Л. Горда // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 3.-С.43-45
|
>6.
| Ківеджій О. "Я належу до тих, хто... вважає друзів найліпшою прикрасою життя"/О. Ківеджій // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 4.-С.25-27
|
>7.
| Гречко О. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах/О. Гречко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 11.-С.15-18.
|
>8.
| Паливода Т. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень/Т. Паливода // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 3.-С.17-23.
|
>9.
| Пономарьова К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі/К. Пономарьова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.44–47.
|
>10.
| Сегін Л. Українська пунктуація: здобутки, проблеми, перспективи опису та кодифікації/Л. Сегін // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 3 (67).-С.80-91.
|
|