Пошуковий запит: <.>K=розумовий розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Калініченко Л. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів/Л. Калініченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 5/6.-С.66-71
|
>2.
| Калініченко Л. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.)/Л. Калініченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 5/6.-С.26–30
|
>3.
| Бондар Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів/Л. Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.42-46
|
>4.
| Баранюк І. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини/І. Баранюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 3/4.-С.46-50
|
>5.
| Карабаєва І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників/Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 4.-С.29–32.
|
>6.
| Губар О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі/О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 12.-С.22–29.
|
>7.
| Губар О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі/О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 1.-С.24–31
|
>8.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>10.
| Калошин В.Ф. Как успешно развивать ребенка/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 3.-С.56-61
|
|
|