Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розумові вади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Г.
Назва : Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - С. 28–36. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 376-056.36:616.899.2.015.3](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- розумова відсталість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумові вади--діти з синдром дауна. -психологічний супровід--соціальна взаємодія--соціальні навички--корекція поведінки--соціальне середовище--практичні навички
Анотація: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михновецька І.
Назва : Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна : (за диспозиційним критерієм)
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 74–83. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 376-056.36:616.899.2.064]-053.4(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- розумова відсталість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумові вади--діти з синдром дауна--взаємовідносини--старші дошкільники--інтерсуб’єктний компонент--диспозиційний критерій--соціальний статус
Анотація: Доведено, що взаємовідносини дітей із синдромом Дауна доцільно вивчати через компоненти. Проаналізовано інтерсуб’єктний компонент взаємовідносин та критерії, що його характеризують, детально розглянуто показники, що відповідають диспозиційному критерію інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку з синдромом Дауна.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 70335
Кількість відвідувачів 891
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя