Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (102)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розуміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 255
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/П 50
Назва : Політологічний вісник : научное издание. Вип. 9
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Товариство "Знання" України, Політологічний центр при КНУ імені Тараса Шевченка
Ціна : б/кошт.,
ДРНТІ : 11.07
ББК : 66я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Політологія
Риторика-- політична
Еліта-- політична
Журналістика України-- історія, 20 ст. 90-ті рр.
Періодичні видання України
Профспілки-- історія
Етнополітика
Конфлікти-- етнополітичні
Геополітика
Екополітика
Екологічна безпека
ООН (Організація Об’єднаних Націй)-- діяльність
Географіч. рубрики: Україна-- в складі Російської імперії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса--політична свідомість--екологічна політика--миротворча діяльність оон--політична свідомість
Зміст : Ментальність та історизм у практиці сучасної історичної освіти/ В. П. Кравченко. Політичні ідеї в Україні напередодні Хмельниччини/ С. В. Полтавець. Теократичні ідеї в Україні - ретроспекція і сьогодення/ К. І. Салій. "Гадяцький трактат" 1658 року - вершина державотворчої думки доби Хмельниччини/ О. І. Салтовський. Романтизм у підході до розуміння держави, права та нації у філософській теорії І. Фіхте/ Л. Яблонська. Психологічні передумови як визначальний чинник вибору політичних ідеалів/ Н. В. Бутенко. Консенсус політичних еліт в умовах демократії/ Н. А. Дубовик. Політичний ідеал як відбиток соціальних відносин в Україні/ В. О. Корнієнко. Процес становлення і еволюції сучасної політичної свідомості/ С. Матвієнків. Мистецтво говорити як умова діяльності політика/ В. В. Петренко. Відносини центральної та регіональної еліт в Україні/ Ю. В. Продан. Розум як інструмент екологічної соціальної дії/ М. І. Бойченко. Ідеологія і соціальний конфлікт: сутність, співвідношення, практика взаємозв’язку/ О. М. Іщенко. Корупція як об’єкт політологічного аналізу/ А. О. Сафоненко. Корупція як загроза легітимації національних інтересів України/ І. Сікора. О журналистике переходного периода/ Л. О. Хорошилова. Професія: поняття, соціальна роль/ П. В. Кузьмін. Основи формування соціального типу держави (теоретико-методологічний аналіз/ Н. В. Мельникова. Профспілки як організації найманих працівників: передумови виникнення/ В. Ф. Цвих. Політологічні характеристики етнічної ідентичності/ І. Ю. Вільчинська. Особливості запобігання ескалації та врегулювання етнополітичних конфліктів/ О. О. Маруховська-Картунова. Тяжка доля України (згубний вплив Росії на Україну від часів Петра І до 30- років ХХ ст.)/ Н. М. Бакланова. Екологічна політика та принципи функціонування екологічної безпеки/ О. А. Васюта. Здійснення регіональної політики в соціально-економічній сфері: світовий досвід і Україна/ Г. О. Лебединська. Проблеми інформаційного забезпечення миротворчої діяльності ООН/ О. М. Степко.
Примірники : всього 1: фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 809/А 72
Назва : Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. . -2-е вид., доп.
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2002
Кільк.характеристики :832 с
Серія: Слово. Знак. Дискурс
Примітки : Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831
ISBN (в пер.), Ціна 966-7007-54-9: 40.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.09
ББК : 83.3(0)
Зміст : ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ ; Думка й мова (фрагменти)/ Ф. Ніцше; Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ ; Народження трагедії (фрагменти)/ Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Вступ до метафізики (фрагменти)/ Т. С. Еліот; К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Функція літературної критики/ З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Музика поезії/ К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ ; Поет і фантазування/ Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Психологія та поезія/ Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Архетипний аналіз: теорія мітів/ М. Гайдеггер; П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Про пізнавання літературного твору (фрагменти)/ Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Смерть та її постаті/ Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА ; Навіщо поети?/ П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. Гельдерлін і сутність поезії/ П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. Поезія і філософія/ Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. Про вклад поезії у пошук істини/ В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди/ Г. Р. Яусс; Р. Барт; Е. Шовалтер. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент)/ М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. Що таке текст? Пояснення і розуміння/ М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ ; Моя перемога є чисто вербальною/ К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ ; Процес читання, феноменологічне наближення/ Р. Барт; Ю. Крістева. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти)/ Р. Барт; Е. Шовалтер. ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА ; Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування/ У. Еко; Г. Ч. Співак. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках/ У. Еко; Е. Саїд. ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО ; Мова літературна і мова поетична/ Ю. Лотман; А. П. Мукгерджі. СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА ; Міт та значення/ Ж. Дерріда; Р. Рорті. Лінгвістика і поетика/ П. Ман. Від твору до тексту/ Ю. Крістева. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По/ Е. Шовалтер. Поетика відкритого твору/ С. Слемон, Г. Тіффін. Риторика та ідеологія/ Г. Ч. Співак. Надінтерпретація текстів/ Е. Саїд. Поміж автором і текстом/ Г. Бгабга. Текст у тексті/ А. П. Мукгерджі. ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ ; Що таке автор?/ Ф. Джеймсон. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук/ Р. Рорті. Опірність теорії/ П. Ман. ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Stabat Mater/ Ю. Крістева. Феміністична критика у пущі/ Е. Шовалтер. ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ ; Постколоніяльна критика/ С. Слемон, Г. Тіффін. Чи може підпорядковане промовляти?/ Г. Ч. Співак. Орієнталізм (фрагменти)/ Е. Саїд. Націєрозповідність/ Г. Бгабга. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм?/ А. П. Мукгерджі. Література - двійник націоналізму?/ С. Дюрінг. ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА ; Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах/ Ф. Джеймсон. ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ ; Самотворення і пов’язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер/ Р. Рорті.
Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.
Примірники : всього : Ч.З.№3(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№3(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості: Навч.-метод. посібник: У 2-х кн./ І. Д. Бех. Кн. 1: Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003 - 2003
Кільк.характеристики :280 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-06-0297-9: 11.20 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Я - теория (психол.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Федяєва А. М., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Волович В. І., Жалдак М. І., Зязюн І. А., Казміренко В. П., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Носков В. І.
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 37
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2004
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 7.03 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Болонський процес
Зміст : Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю/ А. М. Колот. Діагностування екологічної відповідальності у студентів технічних спеціальностей ВНЗ/ Л. І. Білик. Нейролінгвістичний погляд на психологічний механізм мовленнєвої діяльності/ О. О. Кузнецова. Педагогічні умови формуванння професійного менталітету майбутнього педагога/ Р. К. Серьожникова. Механізми оптимізації державного управління соціальними системами: теорія і практика/ С. В. Бутівщенко. Олімпіади з креслення - засіб розвитку мови технічного спілкування/ Є. В. Гавров. Проективні перетворення площини. Теорема Паскаля/ С. П. Семенець, Л. М. Семенець. Початки геометричних побудов у планіметрії/ І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовський. До освітянських тем етногенезу українців: "язичницьке" християнство/ Т. В. Полковенко. Питання кобзарства й гуманітарна освіта/ А. І. Стратілат. Формування творчої особистості у вищих навчальних закладах/ І. І. Драч. Із історії становлення теоретичних та методичних основ корекційного навчання дітей із особливостями розумового розвитку (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ М. О. Супрун. Сучасні підходи до формування мотивації професійної діяльності військовослужбовців Збройних Сил України/ С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. Методика розв’язування педагогічних задач/ Ю. М. Кравченко. Діяльність викладача як суб’єкта освітнього процесу/ І. О. Хорєв. Організація самостійної роботи студентів із підвищеними математичними здібностями/ А. Г. Лисиця. Організація та контроль самостійної роботи студентів/ Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. Формування особистісної цілеспрямованості студентів економічного профілю в процесі фахової підготовки/ А. І. Петрова. Аналіз системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах провідних зарубіжних країн/ О. З. Леонов. До проблеми формування творчої особистості/ А. М. Машталір. Когнітивні операції розуміння тексту як основа дивергентних здібностей/ І. Л. Гудінова. Ціннісні орієнтири суспільства як основа розвитку полікультурної освіти країн світу в умовах глобалізації/ Р. І. Антонюк. Курсові та дипломні роботи як основа професійної майстерності/ Н. Г. Русіна.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 002/П 64
Автор(и) : Потятиник, Борис В.
Назва : Медіа: ключі до розуміння : научное издание
Вихідні дані : Львів: ПАІС, 2004
Кільк.характеристики :312 с
Серія: Медіакритика
Примітки : Літ.: с. 283-290
ISBN (в пер.), Ціна 966-7651-18-5: 50.40 грн.
ДРНТІ : 19.21
ББК : 76.0 + 76.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Медіа-критика
Мас-медіа
Телебачення
Інтернет
Медіа
Засоби масової інформації (ЗМІ)
Засоби масової комунікації
Медіанасильство
Періодичні видання
Цензура
Віртуальність
Свобода в журналістиці
Реклама
Інформація
Еротика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): преса--вільна преса--медіум
Зміст : ДОДАТКИ ; Чотири теорії преси/ І. Дзюба; В. Герберс; В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. Тридцять років із Сталіним. П’ятдесят років без Сталіна/ В. Герберс; В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. Війна світів/ В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. Шокова футурологія/ Д. Ловренс; А. Франс. Порнографія і непристойність/ А. Франс. Перший одяг/ А. Франс.
Примірники : всього : Ч.З.№3(12), ав(3), Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№3(12), ав(3), Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/П35
Автор(и) : Пітерс, Джон Дарем
Назва : Слова на вітрі: історія ідеї комунікації
Вихідні дані : К.: КМ Академія, 2004
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Титул. лист. парал. на укр. і англ. мові. - Покажч.: с. 294-302
ISBN, Ціна 966-518-250-1: 16.00 грн.
ДРНТІ : 04.01
ББК : 60.550.65
Предметні рубрики (Галузі знань): Комунікація (соціол.)-- історія
Діалог і розсіювання (соціол.)
Спіритизм, ХІХ ст.
Християнські джерела
Дух (соціол.)-- розуміння
Діалоги з мертвими (соціол.)
Телефонія-- диво
Комунікація з чужими (соціол.)
Потиск руки (соціол.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тест тьюрінга--ідеалізм--радіо (соціол.)--обман
Примірники : всього : аб(8), Ч.З.№2(10), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(8), Ч.З.№2(10), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 8.50 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Музична педагогіка-- викладання
Екологічна освіта-- школа
освіта неперервна
Дидактична гра-- дошкільнята
Соціальне виховання-- історія, 20-і рр. ХХ ст.
Підготовка спеціалістів-- історія-- Ніжинська вища школа
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Післядипломна освіта-- вчителі --Польща
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами/ Г. М. Тимошко. Підготовка керівника системи освіти/ А. А. Петренко. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики/ О. Я. Ростовський. Методологічні аспекти есетичного виховання словом/ М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України/ М. М. Лисенко. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників/ А. О. Соя. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів/ Ю. О. Ростовська. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю/ В. Н. Федорченко. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі/ В. В. Червонецький. Неперервна освіта/ А. В. Василюк. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету/ О. П. Щотка. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм/ С. П. Литвиненко. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій/ С. І. Шевченко. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Шляхи розуміння усного повідомлення/ Л. П. Бойко. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії/ Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології/ Н. С. Ярослав. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності/ Л. О. Ярослав. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури/ О. І. Остапенко. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років/ О. Квак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років/ О. С. Рега. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років/ В. О. Коваленко. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості/ Р. Г. Новгородський. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект/ Н. М. Суховєєва. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела/ Н. Л. Кротік. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності/ О. А. Барило. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст./ Н. І. Яковець. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі/ М. С. Шиманський.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 7.20 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- комплексна програма "Вчитель"
Педагогіка творчості
Екологічна культура-- студенти
Здібності музичні-- розвиток
Ігри народні
Педагогіка співробітництва
Стохастика-- розв’язання задач
Лижний спорт
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Підготовка спеціалістів-- наукова організація
Підліткові клуби
уроки музики
"Історія Русів"-- вивчення у школі
Літня педагогічна практика-- готовність студентів
Творчість дитяча
Самоконтроль-- учні
Сновидіння
Гештальт-психологія
Початкова школа-- навчання
Екологічна криза
Імідж
Психолог-- роль
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна преса
Зміст : Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель"/ В. П. Яковець. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга/ О. Я. Ростовський. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості/ Є. І. Коваленко. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів/ В. Ф. Лащенко. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри/ Ж. М. Володченко. Русова С. про принцип виховуючого навчання/ О. М. Таран. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя/ В. В. Мішедченко. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності/ С. Р. Хлєбік. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді/ О. В. Коваль. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка/ Л. О. Мартиненко. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу/ Н. І. Бєлкіна. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки/ Г. С. Адамів. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики/ Н. О. Головіна. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку/ С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи)/ Н. П. Пихтіна. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи/ М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів/ Є. В. Плющик. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності/ С. О. Коваленко. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи/ О. В. Євсєєва. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття)/ Н. О. Останіна. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області)/ Н. М. Бовсунівська. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького/ Л. І. Драчук. Вивчення "історії Русів" у школі/ О. С. Буянкіна. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах/ В. М. Солова. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога/ О. М. Ковальчук. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина)/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра/ О. К. Любчук. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь/ М. Д. Бойправ. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі/ Я. Ф. Андрєєва. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології/ Н. Ф. Литовченко. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності/ С. В. Походенко. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи/ З. Д. Каржова. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання/ Н. А. Тертична. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей/ Ю. І. Блинов. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи/ Г. М. Лисенко. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу/ Т. В. Скрипаченко. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати/ С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності/ Н. Ф. Шевченко. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором/ З. В. Хоменко. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі/ В. М. Крицький.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.03 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Мистецтво-- значення
Музична освіта в Україні
Здібності музичні-- розвиток
Духовий оркестр
Музика-- методика викладання
Зміст : Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії/ О. Я. Ростовський. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури/ В. І. Дряпіка. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики/ Н. Л. Біла. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору/ Ю. І. Чекан. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології/ О. П. Рудницька. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва/ Л. М. Ісьянова. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема/ С. В. Кафтанова. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема/ Т. Г. Кульбака. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму/ Л. Л. Матвєєва. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму/ В. Матвєєв. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти/ Т. Соколова. До питання про структуру музичної свідомості особистості/ Л. П. Воєводіна. Музичне висловлювання як предмет сприймання/ Л. П. Шилова. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів/ Г. А. Гарбар. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами/ Д. Г. Юник. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів/ Л. М. Богданович. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти/ О. А. Чайковська. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта/ Н. М. Семенова. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста/ О. П. Римаренко. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога/ О. А. Цвігун. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ Ю. В. Грищенко. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей/ Т. Г. Панасенко. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів/ В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі/ В. М. Головєнко. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ)/ В. І. Плєтніченко. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів/ Е. І. Булатова. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу/ Л. І. Паньків. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка/ О. Коваль.
Примірники : всього : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(12), ав(2), аб(3), фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 09.06.2024
Кількість запитів 59197
Кількість відвідувачів 1623
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя