Пошуковий запит: <.>K=розуміння тексту<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Семеног О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення/О. Семеног // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 7.-С.47-50
|
>2.
| Обласова Т. В. Развитие учебно-информационных умений школьников/Т. В. Обласова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.52-57
|
>3.
| Гірняк В. С. Reading Comprehension/В. С. Гірняк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 34/36.-С.80-84.
|
>4.
| Головченко Л. The world of work/Л. Головченко // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.31-34
|
>5.
| Селігей П. Логічність і гармонія: як композиція допомогає розуміти текст/П. Селігей // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 2.-С.28-31
|
>6.
| Савченко О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.6–12.
|
>7.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Андрущенко Н. П. Матеріали для аудіювання/Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.28–31.
|
|