Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розуміння тексту<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
81.411.1-2
С 29


    Селігей, Пилип.
    Логічність і гармонія: як композиція допомогає розуміти текст [Текст] / П. Селігей // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 2. - С. 28-31 . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-2
Рубрики: Мовознавство--лінгвістика тексту
Кл.слова (ненормовані):
композиція художнього твору -- мозаїчність сучасної культури -- текст -- розуміння тексту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Андрущенко, Н. П.
    Матеріали для аудіювання [Текст] : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 28–31. : мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--аудіювання
Кл.слова (ненормовані):
розуміння тексту -- сприймання тексту -- українська мова


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
81.43.21-90
Г 61


    Головченко, Лариса.
    The world of work : англійська мова, 9 клас / Л. Головченко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 31-34 : фотогр.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
   Уроки англійської мови в 9 класі

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- аудіювання -- розуміння тексту -- world of work -- jobs -- listening -- speaking
Анотація: У статті подано матеріали до теми уроку "Сфера праці", мета якого - розвиток вміння аналізувати англійський текст, визначаючи найбільш значну інформацію та формування навичок аудіювання, та розуміння тексту.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.58
С 30


    Семеног, Олена.
    Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення [Текст] / О. Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 47-50
ББК 74.58 + 81.411.1-91
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
лекція -- педагогічна діяльність -- науковий текст -- розуміння тексту


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

6.
88.840.302
О-16


    Обласова, Т. В.
    Развитие учебно-информационных умений школьников / Т. В. Обласова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 52-57. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.840.302 + 74.202.2
Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей
   Процес навчання

   Психолінгвістика--текстова діяльність

Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання дітей -- розвиток навчально-інформаційних вмінь -- текстова діяльність -- розуміння тексту -- герменевтика
Анотація: У статті розглядається процес розвитку навчально-інформаційних вмінь школярів у взаємозумовленості процесів операціонально-дієвої бази текстової діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
373.3.016:811.111]:371.32
Г 11


    Гірняк, В. С.
    Reading Comprehension [Текст] : 4 form / В. С. Гірняк // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 34/36. - С. 80-84.
УДК
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--матеріал до уроку
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- початкова школа -- матеріал до уроку -- читання -- розуміння тексту -- шкільне життя -- подорожі -- транспорт -- природа -- свята
Анотація: Подано матеріал до уроку з англійської мови на тему: "Читання і розуміння" для учнів 4 класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
Шифр: ДзОП-1/2019/2
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4.
Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання
Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6.
Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови
Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал.
Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка
Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал.
Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри
Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр.
Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання
Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр.
Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи
Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал.
Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота
Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр.
Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал.
Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
Статистика
за 20.06.2024
Кількість запитів 1441
Кількість відвідувачів 589
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя