Пошуковий запит: <.>K=російська мова<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Короткий українсько-російсько-англо-німецький словник з економіки та менеджменту:/уклад. О. І. Лесюк [та ін.]. - 1996
|
>2.
| Гусельцева М. С. Психология и филология: язык как средство культурно-психологического анализа/М. С. Гусельцева // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 5.-С.150-154
|
>3.
| Орлова Е. В. Принципы обучения русскому языку и культуре речи в вузе/Е. В. Орлова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 3.-С.32-36
|
>4.
| Уман А. И. Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения/А. И. Уман // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.103-108
|
>5.
| Мишатина Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в./Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.21-28
|
>6.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про затвердження Правил проведення Всеукраїнського учнівського конкурсу з російської мови "Лукомор'я" // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.22-29
|
>7.
| Маркотенко Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання/Тамара Маркотенко // Українська мова і література в школі, 2013,N № 5.-С.5-6
|
>8.
| Коржова Р. А. Краткие и полные имена прилагательные (5 класс)/Р. А. Коржова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2013,N N 10.-С.35-37.
|
>9.
| Ушакова Н. И. Подходы образовательной парадигмы, не получившие отражения в методике преподавания русского языка иностранным студентам/Н. И. Ушакова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2014,N N 4.-С.66-72.
|
>10.
| Устюгова Л. М. Деепричастия в прозе М. Лермонтова: структура и функции/Л. М. Устюгова // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2014,N N 4.-С.14-18.
|
>11.
| Хруцкая Н. В. Лингвистическая компетентность индивида в свете динамики литературной нормы современного русского языка/Н. В. Хруцкая // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. -К.:УАПРЯЛ, 2014,N N 4.-С.27-31.
|
>12.
| Ворона Н. А. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины/Н. А. Ворона // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.113-118
|
>13.
| Ніколаєнко Л. І. Семантичні та валентнісні характеристики предикатів зі значенням "переживання заздрості” в польській, українській і російській мовах/Л. І. Ніколаєнко // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2017,N N 5.-С.32-41.
|
>14.
| Юдко Л. В. Концепт толерантність: генетичний аспект дослідження/Л. В. Юдко // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2017,N N 5.-С.63-72.
|
>15.
| Соколова С. О. Порівняльне дослідження української та російської мов і проблеми соціолінгвістики/С. О. Соколова // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2017,N N 1 (61).-С.42-54.
|
>16.
| Скляренко В. Г. До питання про "руські письмена” в Житії Костянтина Філософа. 3/В. Г. Скляренко // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2017,N N 3.-С.3-16.
|
>17.
| Соколова С. О. Регіональні особливості взаємодії мовних кодів за двомовного спілкування/С. О. Соколова // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2017,N N 3 (63).-С.25-39.
|
>18.
| Селігей П. О. Нездійснені мовні прогнози: уроки дає історія/П. О. Селігей // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2020,N N 4.-С.3-23.
|
>19.
| Соколова С. О. Зміни у ставленні українців до мов на тлі повномасштабного вторгнення Росії в Україну/С. О. Соколова // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2023,N N 1 (85).-С.3-19.
|
|