Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (28)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (65)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рівні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 279
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
65.292
Р36


   
    Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта. культура, економіка: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-20 вересня. Київ, 2001 [Текст] : Збірник наук. праць. Вип. 2 / Інститут підприємництва, права і реклами, Доброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні ; Упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович. - К. : [б. в.], 2001. - 270 с. - 14.20 грн.
Паралельні видання: Семкин В. В. Дизайн и реклама : Учебно-методическое и практическое пособие для специалистов дизайна и рекламы. - К., 2002. - 33 с.
    Зміст:
Левківський, К. М. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні / К. М. Левківський. - С .36-42
Оршанський, Л. Проблеми та перспективи виховання студентської молоді в національній системі освіти / Л. Оршанський. - С .50-51
Осадчий, В. В. Вплив реклами на естетичне виховання майбутніх учителів / В. В. Осадчий. - С .52-53
Усатенко, Т. П. Українознавство в різних моделях науки / Т. П. Усатенко. - С .64-65
Алексеева, А. Н. Проблемы формирования компьютерной грамотности молодежи / А. Н. Алексеева. - С .69-70
Ганнусенко, Н. І. Виховання школярів у художніх музеях / Н. І. Ганнусенко. - С .97-98
Кардашов, В. М. Взаємозв’язок навчального процесу з конкретною практикою в підготовці вчителя / В. М. Кардашов, Т. К. Володько. - С .121-122
Ковальов, О. Є. Народне мистецтво як засіб національного виховання / О. Є. Ковальов. - С .128-129
Ничкало, С. А. Українське мистецтво ХХ ст.: перспективи вивчення в середній школі / С. А. Ничкало. - С .157-158
Очеретяна, Н. В. Виховання творчої особистості школярів засобами образотворчого мистецтва / Н. В. Очеретяна. - С .165-166
Пацалюк, І. Критерії та рівні сформованості естетичного смаку молодших школярів / І. Пацалюк. - С .174-175
Романюк, М. Й. Національне виховання студентів у процесі вивчення української вишивки / М. Й. Романюк. - С .184-185
Тхоржевський, Д. О. Декоративно-ужиткове мистецтво на уроках трудового навчання як засіб виховання учнів / Д. О. Тхоржевський, В. Д. Мусієнко. - С .237-238
Чепіль, М. М. Роль національної культури у вихованні студентської молоді / М. М. Чепіль. - С .245-246
ДРНТІ
ББК 85.128
РУБ 65.292
Рубрики: Одяг--український сучасний
   Маркетинг

   Мода (загальні питання)

   Книга

   Мислення



Дод.точки доступу:
Антонович, Євген Антонович; Інститут підприємництва, права і рекламиДоброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / гол. ред. В. П. Яковець; відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 162 с. - Літ. в кінці статей. - 11.90 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Курок, В. П. Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження / В. П. Курок. - С .5-8
Копієвська, О. Р. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів / О. Р. Копієвська. - С .9-13
Растригіна, А. М. Педагогіка свободи як оснащення для життя / А. М. Растригіна. - С .14-16
Локарєва, Ю. В. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді / Ю. В. Локарєва. - С .17-19
Михаськова, М. А. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя / М. А. Михаськова. - С .20-22
Коваль, О. В. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів / О. В. Коваль. - С .23-25
Ревенчук, В. В. До суті поняття "педагогічна взаємодія" / В. В. Ревенчук. - С .26-28
Іващенко, С. Г. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості / С. Г. Іващенко. - С .29-32
Долматова, М. П. До сутності поняття "естетичний досвід особистості" / М. П. Долматова. - С .33-35
Гусейнова, Л. В. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .36-38
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами / Г. М. Тимошко. - С .39-43
Солдатенко, М. М. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності / М. М. Солдатенко. - С .44-47
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Хлєбік, С. Р. Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти / С. Р. Хлєбік. - С .48-51
Грисюк, О. М. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі / О. М. Грисюк. - С .52-54
Базар, О. М. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет / О. М. Базар. - С .55-58
Кузьменко, В. Ю. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі / В. Ю. Кузьменко. - С .59-63
Голуб, Н. В. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .64-66
Лащенко, В. Ф. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури / В. Ф. Лащенко. - С .70-71
Зякун, Т. Г. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні) / Т. Г. Зякун. - С .67-69
Квак, О. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. Квак. - С .72-74
Турчин, Т. М. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ / Т. М. Турчин. - С .75-76
Мішедченко, В. В. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .77-79
Семикліт, В. М. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів / В. М. Семикліт. - С .80-82
Благінін, В. М. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів / В. М. Благінін, С. В. Павлюк. - С .83-85
Дарійчук, Л. П. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .86-89
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Є. І. Коваленко. - С .90-95
Ростовський, О. Я. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть / О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. - С .96-99
Дідич, Г. С. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .100-104
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді / О. А. Кавунник. - С .105-107
Ніколаї, Г. Ю. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм / Г. Ю. Ніколаї. - С .108-112
Баленко, Н. М. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .113-116
Кулик, І. О. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди / І. О. Кулик. - С .117-121
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти / Ю. Г. Новгородська. - С .122-125
Новгородський, Р. Г. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .126-128
Аніщенко, О. В. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916) / О. В. Аніщенко. - С .129-135
Барило, О. А. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа" / О. А. Барило. - С .136-139
Останіна, Н. С. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .140-144
Ростовський, О. Я. Уроки історії музичної педагогіки / О. Я. Ростовський. - С .145-149
Матвієнко, С. І. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .150-153
Коваленко, Н. В. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології / Н. В. Коваленко. - С .154-159
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічне дослідження
   Моделювання--діяльність вчителя

   Педагогічна творчість

   Менеджмент--педагогічний

   Виховання--виховання здорового спосібу життя

   Виховання--національне виховання

   Педагогічна практика

   Виховання--естетичне виховання

   Громадянське виховання

   Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут

   Чернігівщина--дошкільна освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- мовлення -- вільне виховання -- українські педагоги -- жіноча професійна освіта -- Вільна українська школа, часопис


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Сухомлинський, В. \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн.
    Зміст:
Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10
Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16
Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22
Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25
Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28
Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34
Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39
Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43
Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47
Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50
Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58
Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61
Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64
Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67
Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76
Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81
Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83
Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89
Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92
Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99
Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105
Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109
Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112
Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115
Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119
Кл.слова: навчально-дослідницька робота
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125
Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130
Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138
Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142
Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145
Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153
Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156
Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159
Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164
Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170
Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   Болонський процес

   Підготовка майбутніх вчителів--формування

   Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація

   Розвивальне навчання

   науково-дослідна діяльність студентів

   Спілкування--учні

   Гра--молодші класи

   Точні науки--методика викладання

   Народність виховання

   Церковний спів--історія--Чернігівщина

   Красномовство--навчання

   Іноземні мови--вивчення

   Вчитель майбутній --іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
378(4Укр)
П78


   
    Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ / Європейський університет ; Ред. В. Я. Пипченко. - К. : Європейський університет, 2004. - 200 с. - Загл. обл. : Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. - 64.40 грн., 16.50 грн.
    Зміст:
Журавський, В. С. Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні / В.С. Журавський. - С .5-8
Домніч, В. І. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти / В. І. Домніч. - С .11-17
Якименко, Ю. І. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації / Ю. І. Якименко. - С .22-26
Головатий, М. Ф. Особливості входження України до Болонського процесу / М. Ф. Головатий. - С .27-28
ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ . - С .29-81
ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ . - С .82-113
ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ . - С .114-128
ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ . - С .129-138
ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ . - С .139-165
Корольов, Б. І. Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України / Б. І. Корольов. - С .139-146
Астахова, В. И. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем / В. И. Астахова. - С .147-149
Гайков, А. А. Качество образования в контексте Болонского процесса / А. А. Гайков. - С .150-152
Гаршнєв, Ю. Г. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання / Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. - С .153-159
УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ . - С .166-191
Волобуєва, Т. Б. Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу / Т. Б. Волобуєва. - С .171-173
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Гуманітарна освіта

   Освіта в Україні--якість освіти

   Екологічна освіта

   Економічна освіта

   Освіта в Україні--модернізація освіти

   освіта в Україні--державна політика

   Вища освіта в Україні--кредитно-модульне навчання

   освіта неперервна

   Підготовка викладачів

   Вищі навчальні заклади--управління

Кл.слова (ненормовані):
приватні вузи


Дод.точки доступу:
Пипченко, В. Я. \ред.\; Європейський університет
Примірників всього: 6
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

5.
30
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 45. Політичні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2005. - 86 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Антонович, М. М. Еволюція поняття прав людини та проблема їх класифікації / М. М. Антонович. - С .9-17
Захарченко, О. В. Соціальний капітал як чинник взаємодії громадянського суспільства та місцевого самоврядування / О. В. Захарченко. - С .32-39
Романова, В. В. Порівняльний аналіз політичних режимів на субрегіональному рівні в сучасній Україні та Литві / В. В. Романова. - С .39-43
Кармазіна, М. С. "Первісний гріх" президентів (грані політичної корупції в Україні. 1991-2004 рр.) / М. С. Кармазіна. - С .43-50
Дешко, Т. В. Інструментарій аналізу виборчих систем / Т. В. Дешко. - С .50-56
Тихомирова, Є. Б. Формування європейської ідентичності як чинник європейської інтеграції / Є. Б. Тихомирова. - С .56-61
Краснолуцька, Д. П. До оптимальної моделі формування суспільного порядку денного в Україні / Д. П. Краснолуцька. - С .61-66
Ткачук, М. С. Українські виборчі кампанії як особливі умови для формування порядку денного / М. С. Ткачук. - С .66-71
Скуйбіда, Ю. В. Проблема ВІЛ/СНІДу як питання порядку денного в публічній політиці України / Ю. В. Скуйбіда. - С .71-77
Гаврилов, В. П. "Групи інтересів" і захист суспільних інтересів (на прикладі США та України) / В. П. Гаврилов. - С .77-82
ДРНТІ
ББК 66.0
РУБ 30
Рубрики: Президентські вибори в Україні
   Виборча система

   ВІЛ/СНІД



Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 46. Болонський процес в Україні. Ч. 2 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 200 с. - ISBN 966-346-143-8 : 30.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
Василюк, А. В. Польща: стратегія і тактика реформи середньої освіти / А. В. Василюк. - С .3-12
Кряжев, П. В. Болонський процес і нові підходи до реформування освіти / П. В. Кряжев. - С .12-18
Поберезська, Г. Г. Росія: участь у Болонському процесі і підвищення якості вищої освіти / Г. Г. Поберезська. - С .18-26
Ходаковський, О. В. Болонський процес, точні науки і високі технології - засоби розвитку освіти і економіки Європи / О. В. Ходаковський. - С .26-32
Яковець, О. В. Середня і вища освіта України і розвинутих країн Європи: спільне і відмінне / О. В. Яковець. - С .32-40
Петренко, В. Л. Державний стандарт вищої освіти у контексті Болонського процесу (переліки кваліфікацій, напрямів і спеціальностей вищої освіти) / В. Л. Петренко. - С .80-118
Черній, С. М. Філософсько-методологічні аспекти стандартизації змісту освітньої діяльності / С. М. Черній. - С .118-123
Крижанівський, Є. І. Акредитація вищих навчальних закладів : проблеми і шляхи їх вирішення / Є. І. Крижанівський, Ф. В. Козак, Б. В. Сверида. - С .146-150
Присенко, М. О. Зарубіжний досвід і деякі проблемні питання дії акредитаційних процедур та рейтингування вищих навчальних закладів в Україні / М. О. Присенко. - С .150-157
Левківський, Б. К. Всеукраїнська студентська рада як представницький орган студентів на державному рівні / Б. К. Левківський. - С .157-163
Бурлакова, О. О. Реформування та економічні трансформації у вищій освіті / О. О. Бурлакова. - С .163-169
Тройніна, А. С. Аналіз можливостей використання сучасних CASE-засобів проектування інформаційних систем у навчальному процесі / А. С. Тройніна, Л. А. Волощук. - С .186-195
ДРНТІ
ББК 74.58 + 74.584(4Укр)я43
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Болонський процес



Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1)
Знайти схожі

7.
40
М74


    Мова і культура [Текст] = Язык и культура : наукове видання: У 10-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004 - . - (Філологія).
   Вип. 7. Т. IV. Ч. 2 : Лінгвокультурологічна інтерпретація тексту. - 2004. - 328 с. - рос. та укр. мовами. - 3.00 грн.
    Зміст:
Сваричевська, Л. Ю. Концепт символу в науковій та мовній картинах світу / Л. Ю. Сваричевська. - С .16-23
Ясіновська, О. Б. Мовне представлення "Гріхів пристрасті" у посланнях апостола Павла / О. Б. Ясіновська. - С .26-36
Ніка, О. І. Розширення функціональних меж староукраїнської літературної мови в XVI - XVII ст. / О. І. Ніка. - С .36-41
Процак, Л. М. "Представлення" у концепції О. О. Потебні / Л. М. Процак. - С .45-50
Форманова, С. В. Звертання як засіб вираження категорії адресата (на матеріалі повісті С. Процюка "Червона троянда, чорна троянда"). / С. В. Форманова. - С .50-56
Умрихіна, Л. В. Семантика власне бажання та способи їх вираження в сучасній українській мові / Л. В. Умрихіна. - С .56-61
Клипа, н. І. Використання військової термінології у творчості Олеся Гончара (на матеріалі романів "Прапороносці" та "Людина і зброя") / н. І. Клипа. - С .67-71
Варинська, А. М. "Я" автора в лінгвістичній структурі художніх творів М. Хвильового / А. М. Варинська. - С .71-78
Стринадко, О. В. Лінгвориторичні характеристики політичних виступів Наума Хомського / О. В. Стринадко. - С .78-83
Гафінова, Л. В. Застарілі мовні одиниці Літопису Гадяцького полковника Григорія Грабянки / Л. В. Гафінова. - С .90-94
Тиха, Л. Ю. Структурні особливості метафор у поетичних текстах Івана Драча / Л. Ю. Тиха. - С .94-98
Бабич, Т. В. Фактори семантичних перетворень слів у творах Л. В. Костенко / Т. В. Бабич. - С .98-102
Иванова, Л. П. Грузия в поэтическом сознании Б. Ахмадулиной / Л. П. Иванова. - С .108-115
Буянова, Л. Ю. Интерпретационная амплитуда песонажной речи6 лингвокультурный аспект: (на материале романа Ф. М. Достоевского "Бесы") / Л. Ю. Буянова, С. Ф. Дзукоев. - С .140-145
Стельмах, Б. В. Індивідуально-стильові риси прозхових творів А. Ю. Кримського / Б. В. Стельмах. - С .162-168
Шепель, Г. В. Лексичні інновації старогрецької мови другої половини IV століття (на матеріалі епістолярію Василія Кесарійського) / Г. В. Шепель. - С .206-213
Ніконова, В. Г. Концептуальне поле СВІТ ЛЮДИНИ у трагедіях Шекспіра / В. Г. Ніконова. - С .229-237
Денисенко, Л. П. Реалізація питального значення на комунікативному рівні (на матеріалі творів Уласа Самчука) / Л. П. Денисенко. - С .253-259
ДРНТІ
ББК 81я43 + 83я43
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Потебня, О. О. \о нем\; Процюк, Степан (укр. письменник) \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Хомський, Наум \о нем\; Грабянка, Григорій \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Ахмадулина, Белла \о ней\; Достоевский, Федор Михайлович \о нем\; Кримський, Агатангел Юхимович (укр. історик, письменник ; 1871-1942) \о нем\; Василій, Кесарійский \о нем\; Шекспір, Вільям (англійський драматург і поет ; 1564-1616) \о нем\; Самчук, Улас \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
371(05)
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : сборник научных трудов. Т. 59. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2006. - 75 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Сватко, Ю. І. Значення освіти: на шляху до моніторингу та оцінки зобов’язань держави щодо виконання міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права / Ю. І. Сватко. - С .3-8
Букач, М. М. Взаємозв’язок слуху та голосу - основа вокального виховання / М. М. Букач. - С .8-15
Голубєва, М. О. Історія виникнення та розвитку методу випадків і ситуацій / М. О. Голубєва, В. В. Єгорова; Р. О. Гришкова. - С .16-21
Гришкова, Р. О. Взаємозв’язок фахової підготовки студентів та сформованості в них іншомовної соціокультурної компетенції / Р. О. Гришкова; О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк. - С .21-26
Зеленюк, О. В. Соматичне здоров’я в контексті формування флеш-іміджу студента засобами фізичної культури / О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк; Ю. В. Кульбабська. - С .26-30
Кульбабська, Ю. В. "Українська мова професійного спрямування" - проблеми та перспективи курсу / Ю. В. Кульбабська; Т. А. Тернавська. - С .31-35, нові педагогічні технології
Тернавська, Т. А. Проблема активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ / Т. А. Тернавська; А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко. - С .36-41
Боднар, А. Я. Особливості професійного самовизначення особистості на етапі навчання у ВНЗ / А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко; Т. В. Семигіна. - С .49-55
Семигіна, Тетяна Валеріївна. Модель соціального планування на місцевому рівні / Т. В. Семигіна; О. М. Савчук, А. М. Мазуренко. - С .61-66
Савчук, О. М. Проблема насильства у міжстатевих стосунках серед молоді / О. М. Савчук, А. М. Мазуренко. - С .67-72
ДРНТІ
ББК 74я5 + 88я5 + 65.272я5
РУБ 371(05)


Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
34(4Укр):378
В 55


   
    Вища освіта: Нормативно-правові акти про організацію освіти у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації [Текст] : законы и законодательные акты / Міністерство освіти і науки України, Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого ; Уклад. М. І. Панов, Ю. П. Битяк, Г. С. Гончарова, та ін.; За ред. проф. М. І. Панова. - Х. : Право, 2006. - 688 с. - Предм. покаж.: с. 672-675. - ISBN 966-8467-99-Х : 115.20 грн.
    Зміст:
Правові документи про основні напрями розвитку вищої освіти в Україні
Прийом студентів, слухачів до вищих навчальних закладів та переведення до інших навчальних закладів
Прийом іноземних студентів
Прийом на роботу на посади науково-педагогічних працівників
Організація навчального процесу
Документи про освіту
Організація наукових досліджень у вищих навчальних закладах ІІІ та IV рівні акредитації
Охорона праці
Організація виробничої практики
Працевлаштування осіб, що закінчили навчання за державним замовленням
Винагороди. Корисні моделі
Оплата праці працівників у ВНЗ ІІІ-IV рівня акредитації
Стипендіальне забезпечення
Відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон
Платні послуги, що на даються вищими навчальними закладами ІІІ-IV рівнів акредитації
Про фінансування вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації
Соціальний захист та відпустки учасників навчально-виховного процесу
ДРНТІ
ББК 67.9(4Укр)301.13 + 74.58(4Укр)
РУБ 34(4Укр):378
Рубрики: Вища освіта в Україні--законодавство


Дод.точки доступу:
Панов, М. І. \уклад.\; Битяк, Ю. П. \уклад.\; Гончарова, Г. С. \уклад.\; Сябро, Г. Г. \уклад.\; Веренич, З. В. \уклад.\; Яковлєва, Г. О. \уклад.\; Панов, М. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого
Примірників всього: 10
фб (1), деканат ПСР (1), деканат КМ (1), деканат ПГ (1), деканат ІМ (1), деканат Ф (1), прор. наук.-пед. роб. (1), ректор (1), деканат ІЮ (1), деканат ФМ (1)
Свободны: фб (1), деканат ПСР (1), деканат КМ (1), деканат ПГ (1), деканат ІМ (1), деканат Ф (1), прор. наук.-пед. роб. (1), ректор (1), деканат ІЮ (1), деканат ФМ (1)
Знайти схожі

10.
8И(7США)
Ч-90


    Чумак, Галина.
    Поет як критик: Шляхи та рівні реалізації літературознавчої концепції Т. С. Еліота в його поетичній творчості [Текст] : монографія / Г. Чумак ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Медобори, 2007. - 192 с. - Бібліогр.: с. 171-191. - ISBN 978-966-8336-41-0 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(7США)-8
РУБ 8И(7США)


Дод.точки доступу:
Еліот, Томас Стернз \о нем\; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 72088
Кількість відвідувачів 902
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя