Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (69)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоактуалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.

Мірошниченко О.М. Ієрархія ціннісних орієнтацій жінок у професійній діяльності/О.М. Мірошниченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N5.-С.59-63
2.

Москаль Ю. Ідентифікація й ідентичність у суспільному форматі теоретичного аналізу/Ю. Москаль // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2006,N N1.-С.96-112
3.

Загорська І. Інтерактивний театр "Шанс"/І. Загорська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N8 (лютий).-С.12-16
4.

Мірошниченко О. Історичний екскурс до проблеми самоактуалізації особистості/О. Мірошниченко // Соціальна психологія. Український науковий журнал. -київ:Центр соціальних комунікацій, 2012,N N 1/2.-С.73-79.
5.

Москаленко О. В. Взаимосвязь профессиональной самореализации молодежи с процессами ее самоактуализации, самоопределения и самоэффективности/О. В. Москаленко, Г. В. Миронова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 1.-С.193-200
6.

Чайка І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи/Ірина Чайка // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 2.-С.81–92
7.

Петрова Н.И. Динамика самоактуализации у студентов творческих специальностей/Н.И. Петрова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2005,N N1.-С.45-50
8.

Фурман А. Категорійна матриця взаємозв’язку образів суб’єктивної реальності і психологічних чинників самоактуалізації дорослого/А. Фурман, Т. Ковальова // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.72-81
9.

Кучеровський О. Люди з особливими потребами в контексті концепції К.Роджерса/О. Кучеровський // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N41 (листопад).-С.23-24
10.

Назлоян Г. М. Матемпневмоз и скелетная идея в арт-терапии/Г. М. Назлоян // Психотерапия. -М.:Гениус, 2005,N N4.-С.36-41.
11.

Дубовицкая Т. Д. Методика диагностики ситуативной самоактуализации личности: контекстный подход/Т. Д. Дубовицкая // Психологический журнал. -М.:Наука, 2005. т.Том26,N N5.-С.70-78
12.

Каширский Д.В. Мотивационно-потребностная сфера подростков с психологическими проблемами/Д.В. Каширский // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N9.-С.24-27
13.

Волянюк Н. Ю. Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности/Н. Ю. Волянюк, И. С. Потоцкая // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 7.-С.7-13.
14.

Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 4. - 2004
15.

Юркевич В.С. О двух типах одаренности/В. С. Юркевич // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 3.-С.2-8
16.

Вахромов Е. А. О динамике концептуальных подходов к феномену самоактуализации/Е. А. Вахромов // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N3.-С.40-51.
17.

Слободян І. І. Організація навчально-виховного процесу зі створення умов для самоактуалізації та саморозвитку учнів/І. І. Слободян, М. В. Паламарчук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 9.-С.2-6.
18.

Полякова О. Б. Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов/О. Б. Полякова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.112-119
19.

Бондаренко Ю. Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти/Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2021,N N 2.-С.2-8.
20.

Особистість в психологічних дослідженнях/Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2005
 1-20    21-40   41-46 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 49563
Кількість відвідувачів 1084
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя