Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (69)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоактуалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мірошниченко О.М.
Назва : Ієрархія ціннісних орієнтацій жінок у професійній діяльності
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2009. - N5. - С. 59-63 (Шифр ПП/2009/5)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія жінки
психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): термінальні цінності--інструментальні цінності--професійна самоактуалізація
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаль Ю.,
Назва : Ідентифікація й ідентичність у суспільному форматі теоретичного аналізу
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2006. - N1. - С. 96-112. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2006/1). - ISSN 966-654-090-8
ДРНТІ : 15
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна психологія
психологія особистості
етнокультурна ідентичність
самоідентифікація
самосвідомість
самоактуалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): его-ідентичність--соціальна взаємодія--метакультура--типи ідентичності--культура
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загорська І.
Назва : Інтерактивний театр "Шанс"
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N8 (лютий). - С. 12-16 (Шифр П2/2005/8 (лютий))
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): психокорекція
Психологія підлітка
психодрама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний театр--самовияв--самопрезентація--самоактуалізація
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.5/М 11
Автор(и) : Мірошниченко, Оксана
Назва : Історичний екскурс до проблеми самоактуалізації особистості
Місце публікування : Соціальна психологія. Український науковий журнал. - київ: Центр соціальних комунікацій, 2012. - N 1/2. - С. 73-79. (Шифр С596840/2012/1/2)
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Розвиток особистості
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація особистості
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко О. В., Миронова Г. В.
Назва : Взаимосвязь профессиональной самореализации молодежи с процессами ее самоактуализации, самоопределения и самоэффективности
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 193-200. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 19 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Праця-- психологія
Самоактуалізація-- психологія особистості
Самовизначення-- психологія особистості
Самоефективність-- психологія особистості
Анотація: В статті розглянуто феномен незадоволеності молоді першою вищою професійною освітою, а відтак психологічної неготовності та нездатності до самореалізації у відповідній професійній діяності. Наведено диференціацію груп молоді за характером обумовленості такого її (молоді) становища. В основі даної проблеми автори вбачають неузгодженість взаємозв'язку професійної самореалізації з процесам та рівнями самовизначення, самоактуалізації, самоефективності. Можливість зняття відповідної напруги вбачається в цілеспрямованому введенні спеціальних програм, що сприяють формуванню професійного самовизначення, самоактуалізації, самоефективності з орієнтацією саме на професійну самореалізацію при розумінні в її акмеологічному визначенні як обов'язкового розвитку особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайка І.
Назва : Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 2. - С. 81–92. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2020/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 22 назви.
УДК : 373.3.091.12.011.3-051](477) + 37.018.1.015.311:159.923](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі початкової школи-- професійно-педагогічна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейні відносини--вчителі початкової школи--самоактуалізація--особистісний розвиток--професійна діяльність--професійне становлення--особистісний потенціал
Анотація: Проаналізовано концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у процесі розвитку особистості, які існують у рамках основних психологічних шкіл; виділено гуманістично орієнтовані принципи сімейних взаємин; розроблено модель сімейних умов самоактуалізації особистості вчителя початкової школи.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрова Н.И.
Назва : Динамика самоактуализации у студентов творческих специальностей
Місце публікування : Вопросы психологии: Научный журнал/ Российская Академия образования. - М.: ООО "Вопросы психологии", 2005. - N1. - С. 45-50. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2005/1). - ISSN 0042-8841
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): самоактуалізація
студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаимосвязь свойствлюдей с высоким и низким урповнями самоактуализации
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Ф 95
Автор(и) : Фурман, Анатолій, Ковальова, Тетяна
Назва : Категорійна матриця взаємозв’язку образів суб’єктивної реальності і психологічних чинників самоактуалізації дорослого
Місце публікування : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2011. - N 4. - С. 72-81. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2011/4). - ISSN 1810-2131
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманістична психологія--категорії психології--категорійна матриця--ситуаційна самоактуалізація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучеровський О.
Назва : Люди з особливими потребами в контексті концепції К.Роджерса
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N41 (листопад). - С. 23-24 (Шифр П2/2003/41 (листопад))
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): психологи
Інваліди
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інваліди--самоактуалізація
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назлоян Г. М.
Назва : Матемпневмоз и скелетная идея в арт-терапии
Місце публікування : Психотерапия: Ежемесячный научно-практический журнал. - М.: Гениус, 2005. - N4. - С. 36-41. (Шифр Пт-2/2005/4)
ДРНТІ : 76.29.52
ББК : 53.57
Предметні рубрики (Галузі знань): арт-терапія
самоактуалізація
сублімація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сублимация--самоактуализация--инстинктивные влечения
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубовицкая Т. Д.
Назва : Методика диагностики ситуативной самоактуализации личности: контекстный подход
Місце публікування : Психологический журнал. - М.: Наука, 2005. - Том26, N5. - С. 70-78. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2005/26/5). - ISSN 0205-9592
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): практична психологія
психологія особистості
розвиток особистості
самоактуалізація
методики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контекст
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каширский Д.В.
Назва : Мотивационно-потребностная сфера подростков с психологическими проблемами
Місце публікування : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2002. - N9. - С. 24-27. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2002/9). - ISSN 1561-2457
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): ціннісні орієнтації
альтруїзм
духовність
самоактуалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренинг личностного роста
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/В 72
Автор(и) : Волянюк Н. Ю., Потоцкая И. С.
Назва : Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2014. - N 7. - С. 7-13. (Шифр ПП/2014/7)
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдарованість-- педагогічна обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційний компонент--ситуативна самоактуалізація--педагогічна обдарованість
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.002.64/Ю 74
Автор(и) : Юркевич В.С.
Назва : О двух типах одаренности
Місце публікування : Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Київ, 2013. - N 3. - С. 2-8 (Шифр ОД1/2013/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.07.03
ББК : 74.002.64 + 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдарованість-- типи
Психологія особистості-- обдарованість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): типи обдарованості--самоактуалізація обдарованої особистості
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вахромов Е. А.
Назва : О динамике концептуальных подходов к феномену самоактуализации
Місце публікування : Мир психологии: Научно-методический журнал. - Москва: Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005. - N3. - С. 40-51. (Шифр МП-1/2005/3)
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Я-концепція
самоактуалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепция
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/С 48
Автор(и) : Слободян І. І., Паламарчук М. В.
Назва : Організація навчально-виховного процесу зі створення умов для самоактуалізації та саморозвитку учнів
Місце публікування : Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К.: СОЦИС, 2012. - N 9. - С. 2-6. (Шифр ОД1/2012/9)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Саморозвиток учнів
Самоактуалізація учнів
навчально-виховний процес
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.015.325/П 54
Автор(и) : Полякова О. Б.
Назва : Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 112-119. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 12 назв.
УДК : 37.015.325 + 159.98
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагоги
Психологи
Педагогічна психологія
самосвідомість
самовідношення
Саморозуміння
самоприйняття
Самоактуалізація
"Я-концепція"
Анотація: Поглиблено розуміння феномнів "саморозуміння" та "самоприйняття". Виявлено особливості саморозуміння і самоприйняття психологів і педагогів: "за" власне Я, високий рівень орієнтації в часі, цінности, креативність, потяг до творчості, щирий інтерес до себе, лідерство, невтомність в роботі, очікування позитивного ставлення інших, потреба доводити почату справу до кінця, прийняття себе як особистості, здатність до глибокого та швидкого аналізу ситуації та концентруванні на головній меті, потяг бути собою та до самоактуалізації, впевненість в собі, установка на перемогу, успіх, енергійність. Особливо підкреслено необхідність врахування при здійсненні профпросвіти та психопрофілактики наступні результати: недостатню послідовність та ефективність самокерівництва, низький рівень автономності, потреби в пізнанні, саморозумінні, гнучкість у спілкуванні, аутосимпатії, середній рівень факторів оцінки, активності, сили, вміння чути себе, але не прислуховуватися до свого внутрішнього голосу, стійкий, але не визначений особистісний профіль, часте нерозуміння себе та ін.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2021. - N 2. - С. 2-8. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2021/2). - ISSN 0130-5263
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- особистісно зорієнтоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-зорієнтоване навчання--діалогізм--навчальний процес--самоактуалізація--саморозвиток--аналіз літературного матеріалу
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/О-73
Назва : Особистість в психологічних дослідженнях : Тексти
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.00, 14.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- розвиток особистості
Неповноцінність (психол.)
Зверхність (психол.)
Самоактуалізація
Екзистенційна психологія
Переживання (психол.)
Риси особистості (психол.)
Мотиви (психол.)
Сенс життя
Я - теорія
Мотивація досягнення
Тривожність (психол.)
Юність-- психологія
Володіння собою (психол.)
Дитина-- розвиток
Враження-- психологія
Самосвідомість особистості
Когнітивний стиль
Вчинки-- психологія
Герменевтика-- психологія
Психологічні дослідження-- особистість
Зміст : ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ ; Комплекс неповноценности и комплекс превосходства/ К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. Психологическое поле/ Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. Розуміння особи у психології/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. Самоактуализация/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. Пиковые переживания/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. Становлення екзистенційної психології/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. Черты личности. Важность понятия "черта"/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. Личность: Проблема науки или искусства?/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Функциональная автономия мотивов/ К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Личностный рост/ В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. Поиск смысла жизни и логотерапия/ А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. Психология "Я" и защитные механизмы/ З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. Разделение психической личности/ Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. Мотивация достижения/ К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. Тревожность/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. Детство и общество/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. Идентичность: юность и кризис/ К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. Становление личности/ Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Структура и становление личности/ Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. Психология формирования и развития личности/ М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. Совладание/ В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского/ Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. Психологическое определение личности/ Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка/ Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. Потребность в новых впечатлениях/ Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Переживание/ Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. Социальная ситуация развития/ А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. О патологическом развитии личности/ А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. О составе личности/ Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Деятельность, сознание, личность/ В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Я - последняя инстанция в личности/ С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Отношения личности/ С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Самосознание личности и ее жизненный путь/ В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Теоретические вопросы психологии и проблема личности/ С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Реальность субъективного духа/ Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Смысл жизни/ С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Навчання і розвиток особистості/ А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Загальне поняття про особистість та її структуру/ Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Значення і смисл як психологічні поняття/ Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. Социальная психотерапия личности/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці/ В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості/ Т. М. Титаренко. Особистість починається з любові/ Н. В. Чепелева. Загальна природа вчинку/ Ю. М. Швалб. Життєвий шлях особистості/ Т. М. Титаренко. Теоретические основы психологической герменевтики/ Н. В. Чепелева. Личность: самосознание, самоопределение/ Ю. М. Швалб. Моделі структури особистості
Примірники : всього 83: аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Вільні : аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-46 
 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 50445
Кількість відвідувачів 1086
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя