Пошуковий запит: <.>K=самоаналіз<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи/Упоряд.: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш: Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром. - 2007
|
>2.
| Фізика в школах України - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Волосюк М.О. Розробка та самоаналіз уроку/М.О. Волосюк // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2004,N N2.-С.2-6
|
>4.
| Дмитренко Г. Проведення самодіагностичних та формуючих практикумів/Г. Дмитренко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N6(лютий).-С.7-15
|
>5.
| Розин В. М. Возможно ли целостное изучение личности? : К проблеме целостности исследования в познании целостности человека/В. М. Розин // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N4.-С.86-98.
|
>6.
| Донскіс Л. Збентежена ідентичність і сучасний світ/Л. Донскіс. - 2010
|
>7.
| Городиська О.М. Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу/О. М. Городиська. - 2011
|
>8.
| Грицан С. Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання/Світлана Грицан // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 1.-С.37–43.
|
>9.
| Кононко Олена Культивуємо спілкування без тиску/Олена Кононко // Дошкільне виховання, 2017,N № 5.-С.2-6
|
>10.
| Брукс Д. ДНК особистості/Девід Брукс ; пер. з англ. Ганна Елланська. - 2017
|
|
|