Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовдосконалення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :211 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 11.60 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Студенти
викладання правознавства
Зміст навчання
Самостійна робота студентів
Професійна освіта
викладання фізики
Я - теорія
Викладання історії
Економічна освіта
Викладання біології в школі
Викладання кримінології
Технології навчання
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Викладачі вищих навчальних закладів
Реформа школи
Національне виховання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми інформатизації освіти/ О. М. Гончарова. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів/ С. В. Виговська. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми/ Ю. І. Бондаренко. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства/ Т. О. Головань. Зміст навчання як педагогічна категорія/ В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці/ Є. І. Коваленко. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії/ О. А. Безхлєбнова. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій/ В. Павченко. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів/ А. І. Чуткий. Проблема періодизації історії педагогіки України/ А. В. Краснощок. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики/ В. М. Закалюжний. Освіта в суспільстві знань/ А. В. Василюк. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика/ О. М. Отич. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості/ Н. В. Білоусова. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі/ О. Ф. Турянська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ; Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми/ О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії/ О. Брижатенко. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл/ П. Горохівський. Викладання курсу античної історії у класичних університетах/ Р. А. Дудка. Використання програми Power Point у навчанні історії/ О. В. Желіба. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін/ М. О. Луняк. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі/ Л. М. Мицик. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України/ О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів/ С. І. Шевченко. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості/ С. Д. Булавенко. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології)/ Г. Й. Чудовська. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Мовленнєві механізми іноземної мови/ Н. В. Сорокіна. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю/ І. М. Носаченко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі/ О. Г. Баранков. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні/ Т. О. Стеченко. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців/ О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Методи викладання соціальної історії в європейських школах/ І. П. Акіншева. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання"/ С. М. Крапив’янський. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії/ С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова/ О. Г. Самойленко. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року/ О. П. Кривобок. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая/ Р. Г. Новгородський. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США/ Т. Г. Чувакова. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання/ Т. А. Василенко. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка/ А. І. Кожуховська. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919)/ Н. М. Баленко. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії/ Г. В. Марченко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(1), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/А 43
Назва : Актуальні проблеми суспільствознавства : збірник. Вип. II
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.80 грн.
ДРНТІ : 00.45
ББК : 60я4
Предметні рубрики (Галузі знань): Пенсійна реформа
Вища освіта в Україні-- реформування освіти
політична реформа --Україна
протестантизм --Україна
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- молодіжна політика
Зміст : Ідея культурного успадкування у вітчизняній науковій думці/ Н. М. Баранова. Основания философии/ А. П. Бучин. Ідея виробничої кооперації як засобу побудови справедливого суспільства/ О. М. Гончаренко. Пенсійна реформа: проблема і перспективи/ М. О. Городецька, С. І. Туголуков. Політичні погляди В’ячеслава Липинського/ Л. В. Даниш. Самовдосконалення суспільного устрою в Україні як умова її подальшого розвитку/ В. В. Єфремов. Реформування вищої педагогічної освіти в Україні - вимога часу/ В. В. Єфремов. Етапи та перспективи політичної реформи в сучасній Україні/ В. В. Єфремов, В. Й. Томек. Філософські основи політичних поглядів Івана Франка/ О. П. Кривобок. Концепція габітуса в соціології П. Бурд'є/ Т. В. Кушерець. Про специфічність формування вітчизняної філософії другої половини ХІХ століття/ В. В. Миколюк. Особливості протестантизму в Україні/ Н. С. Панасюк. Власність як загальнолюдська цінність/ М. І. Петренко, О. В. Тарасенко. Молодіжна політика на Чернігівщині в умовах сьогодення/ М. В. Примак. Про духовно-творчу основу сучасного наукового світогляду/ М. М. Сич. Державна мова як чинник консолідації українського суспільства/ В. Й. Томек.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.1)/Б61
Автор(и) : Білоусова, Надія Валентинівна
Назва : Самовдосконалення особистості молодшого підлітка : Програма факультативного курсу для учнів 5-7 класів ЗОШ І-ІІІ ст.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :14 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 2.60 грн.
ДРНТІ : 14.33.07
ББК : 74р10-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Підлітки-- програма курсу
Примірники : всього 50: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), пед.(10), аб(33)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), пед.(10), аб(33)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 40/М74
Автор(и) :
Назва : Мова і культура: Наукове видання: У 5-ти т./ Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - (Філологія). Вип. 4. T. V. Ч. І: Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури
Вихідні дані : К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002
Кільк.характеристики :140 с
ISBN, Ціна 966-7825-44-2: 3.00 грн.
ISBN, Ціна 966-7825-49-3: Б.ц.
ДРНТІ : 16.21
ББК : 81я43 + 83я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання англійської мови
викладання російської мови
Зміст : Сучасне розуміння мовної освіти/ Р. Антонюк. Роль індивідуальних особливостей учнів в успішності їх навчання за лінгвістичним профілем/ М. В. Бастун. Викладання української мови в умовах обмеженого мовного оточення/ Л. Б. Бей. Лінгвопсихологічні особливості навчання англійської мови в умовах навчального білінгвізму/ А. І. Бейла. Вивчення стандартизованих мовних засобів у курсі ділового мовлення/ Г. С. Бігун, Д. П. Шапран. Гуманістичні засади самовдосконалення учителів-словесників у міжкурсовий період/ Г. К. Бондаренко. Методист - суб’єкт післядипломної освіти педагогічних кадрів/ Г. С. Данилова. Межкультурная коммуникация у различных контингентов учащихся при обучении русскому языку/ Л. А. Диденко. Формування духовної культури студентської молоді засобами української музики/ О. А. Кавунник. Результаты исследования отношения преподавателей и студентов к гуманизации процесса обучения английскому языку на Украине/ Т. В. Караева. Проблеми спілкування вихователів і вихованців реабілітаційного центру та шляхи їх вирішення/ С. В. Коношенко. Реалізація молоді через освіту (філософсько-історичний аспект)/ А. Корецька. Методологічні напрями сучасного навчання іноземним мовам/ Л. П. Кургут, В. Г. Пасинок. Роль етнопедагогічної культури соціалізації особистості/ В. В. Мороз; В. В. Моролз.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Модель формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організація дозвілля підлітків у позашкільному мікросоціумі як соціально- педагогічна проблема/ Ю. Возна. Динамічний і функціональний аспекти навчального завдання як динамічної системи/ О. В. Євсєєва. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості/ О. О. Безносюк, Ю. Б. Медведєв, П. А. Папушин. Проблема міжпредметних зв’язків та інтегрованого навчання у педагогіці/ Н. О. Падун. Роль і значення родини у формуванні духовних потреб та інтересів у дітей засобами мистецтва/ С. М. Жуков. Учнівське самоврядування в педагогічній теорії та практиці/ В. М. Благінін. Формування здорового способу життя учнів засобами туризму/ М. М. Красновид, В. М. Серяков, В. М. Благінін. Вітчизняна практика соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з особливими потребами: чинники розвитку, проблеми, перспективи/ Н. М. Суховєєва. Діагностика рівнів сформованості потреби у самовдосконалення у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Екологічні ігри як засіб формування екологічної культури молодших школярів/ С. Г. Прокопенко. Створення фаворабельних умов адаптації системи дошкільної освіти до Болонського процесу/ А. А. Харківська. Навчальні екскурсії з хімії в теорії та практиці навчанні хімії у загальноосвітній школі: історико-дидактичний аспект/ Н. І. Лукашова. Технологія розробки методичного забезпечення дициплін за принципами кредитно-модульної системи/ А. С. Шевчук. Формування гендерної культури ліцеїстів засобами реклами/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування економічної культури в учнів загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Модернізація засобів контролю для оптимізації навчально-тренувального процесу спортивного відділення/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Формування національної самосвідомості школярів у хоровому класі/ К. В. Кабриль. Тестовий контроль навчальних досягнень студентів при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкіна. Особливості викладання курсу "Неорганічна хімія" студентам агрономічного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ А. В. Шкодин. Можливості соціально-психологічного тренінгу в подоланні ідентичності студентської молоді/ О. В. Передера. Методика організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі музичного інструменту/ В. В. Ревенчук. Інтернет-ресурси вчителя іноземних мов при навчанні аудіювання/ О. О. Чепела. Фамілієцентризм - імператив соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Організація самостійної роботи учнів початкової школи/ Г. С. Адамів. Утілення системи творчих завдань у процес розвитку педагогічної культури мавйбутніх учителів англійської мови/ Л. П. Помігуєва. Формування пізнавальної активності студентів у процесі підготовки до педагогічної діяльності/ Н. М. Стрельнікова. Метод "Портфолио" в системе подготовки будущих экономистов/ О. Н. Гончарова. Внесок Л. В. Щерби у розвиток мовознавства та методики викладання іноземних мов/ О. Н. Коваленко, І. Данильченко. Коменський Я. А. в історико-педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців другої половини ХІХ ст./ Н. М. Баленко. Класична гімназія при юридичному ліцеї та Історико-філологічному інституті князя Безбородька в Ніжині: до проблеми створення та функціонування/ О. В. Самойленко. Вплив поглядів К. Д. Ушинського на формування педагогічних ідей О. Ф. Музиченка/ Н. О. Ярмак. Навчання музичної імпровізації у європейському професійному музичному мистецтві в XVII - першій половині ХІХ ст. (історико-педагогічний аспект)/ О. М. Павленко. Зарубіжний досвід застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у професійному становленні вчителя/ Н. О. Постригач. Професійний розвиток учителя як педагогічна проблема (на матеріалі досліджень США)/ Т. В. Ларіна. Стандарт компетентності вчителів у педагогічному оцінюванні студентів (досвід США)/ В. П. Сливка. Морально-естетичне виховання: історичний аспект/ Н. Л. Біла, А. О. Давиденко. Генерал-лейтенант О. Д. Бутовський у міжнародному олімпійському комітеті/ М. Д. Зубалій, В. М. Зубалій. Шляхи формування лідерських якостей та вмінь студентів у вищій освіті США/ О. В. Пономаренко. Розвиток принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині педагогів- гуманістів епохи Відродження/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 58.90 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна підготовка вчителя
Гендерне виховання
Зміст : Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін/ Н. І. Логвинюк. Взаємодія як міждисциплінарне поняття/ Н. В. Гагіна. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів/ Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі/ І. І. Тукач. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій/ Н. В. Сорокіна. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів/ О. М. Топузов. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів/ В. О. Степашко. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів/ С. В. Толочко. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів/ О. В. Пономаренко. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості/ Т. В. Отрошко. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми єдиного курсу шкільної історії/ В. О. Мисан. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів/ О. М. Попенко. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи)/ С. О. Кириченко. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю/ Н. П. Варущик. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку/ В. М. Кирилюк. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори/ Н. М. Одегова. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі/ Н. М. Стрельнікова. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі/ А. В. Шкодин. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою/ С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм/ І. В. Ляшенко. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників/ Д. М. Карюченко. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін/ Т. П. Федорина. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Юрченко. Софія Русова як історик педагогіки/ Є. І. Коваленко. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне/ В. М. Благінін. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр./ В. В. Боровик. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. І. Бутурлим. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття)/ Н. М. Демченко. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів/ Н. М. Авшенюк. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні/ А. А. Харківська. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї/ Н. Б. Катруца. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів/ Н. С. Журавська. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади/ А. С. Чирва. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках/ О. А. Жук. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть/ І. О. Сташевська. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст./ О. А. Лавріненко. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут/ О. І. Огієнко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта в Україні
Музичне виховання-- методика
Виховання-- підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби multimedia
Зміст : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Фомування студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровськи, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Психолог. Бібліотека -2002р.,N № 4
Цікаві статті :
Максименко С. Психічне здоров’я дітей/ С. Максименко (стр.4-9.)
Карандашов В. Викладання психології. Міжнародний досвід/ В. Карандашов (стр.10-14.)
Баженова Л. Вступ до психології/ Л. Баженова (стр.39-44.)
Цикалова М. Психологічний розвиток особистості й самовиховання підлітка. Програма для учнів 5-8 класів./ М. Цикалова (стр.45-50.)
Левтик М. Професійне навчання учнів. Психолого-педагогічні основи/ М. Левтик (стр.50-55.)
Пономаренко І. Практична психологія. Програма для учнів 9-11 класів./ І. Пономаренко (стр.72-76.)
Головко Т. Вступ до психології. Програма для учнів 10-11 класів/ Т. Головко (стр.77-84)
Бєлоусова Р. Основи психології для старшокласників. Програма для учнів 10-11 класів/ Р. Бєлоусова, Л. Пономаренко (стр.85-95.)
Родіонов В. Психологічне здоров’я педагогів. Професійна студія./ В. Родіонов (стр.108-111.)
Баженова Л. Професійне самовдосконалення педагога/ Л. Баженова (стр.96-102.)
Баженова Л. Мотивація професійного самовдосконалення вчителя. Особистісно орієнтований тренінг/ Л. Баженова (стр.103-107.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 5483
Кількість відвідувачів 792
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя