Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (106)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовизначення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 233
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4УКР)(075.3)/Р 51
Автор(и) : Римаренко, Юрій Іванович, Шкляр, Леонід Євдокимович, Римаренко, Сергій Юрійович
Назва : Етнодержавознавство: Теоретико-методологічні засади : Підручник
Вихідні дані : К.: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2001
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Київський університет права
Примітки : Літ. в кінці розд.; Контрольні запитання та завдання в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-02-1977-6: 16.80 грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 63.3(4УКР)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Самовизначення-- суверенітет-- держава
Українська нація-- український народ
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), ав(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: квітень - червень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :264 с
Ціна : 3.40 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Зміст : Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації/ В. Онищенко. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки/ Л. Барановська. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики/ О. Палка. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема/ О. Внукова. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості/ Ю. Жидецький; Х. Мазепа. Від профорієнтації - до культури праці/ В. Ковальчук. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення/ Л. Криницька. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах/ Д. Рупняк, В. Юзевич. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи/ Я. Собко. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки/ О. Стечкевич. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці/ А. Я. Мирек. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки/ О. Шестопралюк. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця/ М. Савчин, М. Студент. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості/ А. Вовк. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців/ М. Геречка. Дискримінативна валідність тестів/ В. Краснов. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту/ Л. Сущенко. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення/ Ю. Вінтюк. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах/ Х. Мазепа. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури/ О. Музальов. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів/ Ю. Сурмяк. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування/ М. Курик. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.)/ К. Авраменко. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України/ В. Онищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 8.50 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Музична педагогіка-- викладання
Екологічна освіта-- школа
освіта неперервна
Дидактична гра-- дошкільнята
Соціальне виховання-- історія, 20-і рр. ХХ ст.
Підготовка спеціалістів-- історія-- Ніжинська вища школа
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Післядипломна освіта-- вчителі --Польща
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами/ Г. М. Тимошко. Підготовка керівника системи освіти/ А. А. Петренко. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики/ О. Я. Ростовський. Методологічні аспекти есетичного виховання словом/ М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України/ М. М. Лисенко. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників/ А. О. Соя. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів/ Ю. О. Ростовська. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю/ В. Н. Федорченко. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі/ В. В. Червонецький. Неперервна освіта/ А. В. Василюк. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету/ О. П. Щотка. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм/ С. П. Литвиненко. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій/ С. І. Шевченко. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Шляхи розуміння усного повідомлення/ Л. П. Бойко. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії/ Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології/ Н. С. Ярослав. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності/ Л. О. Ярослав. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури/ О. І. Остапенко. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років/ О. Квак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років/ О. С. Рега. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років/ В. О. Коваленко. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості/ Р. Г. Новгородський. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект/ Н. М. Суховєєва. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела/ Н. Л. Кротік. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності/ О. А. Барило. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст./ Н. І. Яковець. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі/ М. С. Шиманський.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(070.3)/С 71
Назва : Спеціальні курси з психології : Для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :233 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ.: с. 232-233
Ціна : 7.70 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88р30
Зміст : СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ ; Психологія особистості/ Н. С. Ярослав; М. Д. Бойправ. Теорії особистості/ М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. Сучасні проблеми вікової та педагогічної психології/ М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. Психологія вищої школи/ В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав. Психологія наукової творчості/ В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав; В. С. Король. Психологія статі та сім’ї/ Л. О. Ярослав; В. С. Король; Н. Ф. Литовченко. Основи екологічної психології/ В. С. Король; Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва. Основи юридичної психології/ Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко. Основи зоопсихології/ Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. Основи конфліктології/ В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. Основи психології комп’ютеризації/ Н. С. Ярослав; М. В. Папуча. Соціальна психологія (для спеціальностей, де не передбачено вивчення цієї дисципліни, як обов’язкової)/ Н. С. Ярослав; М. В. Папуча; В. С. Король. СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ПРИКЛАДНОГО СПРЯМУВАННЯ ; Розвиток та формування особистості в умовах освітнього процесу школи/ М. В. Папуча; В. С. Король; О. П. Щотка. Психологія мовленнєвої діяльності/ В. С. Король; О. П. Щотка. Психологія індивідуального підходу у навчанні/ В. С. Король; О. П. Щотка. Психолого-педагогічне консультування підлітка/ О. П. Щотка; А. М. Горянська. Психологія навчально-пізнавальних інтересів учнів/ О. П. Щотка. Соціальна психологія освітніх організацій/ О. П. Щотка; А. М. Горянська. ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТРЕНІНГИ ; Самореабілітація особистості в складних ситуаціях професійної діяльності/ О. П. Щотка. Тренінг професійної взаємодії з підлітками/ А. М. Горянська. Тренінг взаємодії з невстигаючим учнем/ О. П. Щотка. Психологія професійно-управлінського самовизначення/ О. П. Щотка. Психологія педагогічної толерантності/ А. М. Горянська.
Примірники : всього 45: НМК ф-т ПСР(5), аб(34), Ч.З.№2(10), фб(1)
Вільні : НМК ф-т ПСР(5), аб(34), Ч.З.№2(10), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
викладання основ безпеки життєдіяльності
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Зміст : ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ/ В. М. Глазиріна. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності"/ О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів/ В. Ф. Кривозуб. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти/ С. О. Демченко. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів/ Т. І. Шанскова. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів/ О. В. Паскаль. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності/ А. П. Щербина. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя/ Б. М. Багай, І. О. Ковба. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Б. Мамчич. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни/ Г. В. Марченко. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти/ С. В. Кривець. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе/ Т. О. Доронина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти/ Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями/ О. В. Лісовець. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання/ А. М. Аніщук. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів/ Л. П. Перхач. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей/ І. О. Зель. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ О. П. Хижна. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики/ М. П. Бойко. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів/ Н. М. Стрельнікова. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів/ Т. А. Василенко. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі/ І. І. Заплішний. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників/ Н. О. Падун. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти/ Н. М. Суховєєва. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст./ Є. І. Коваленко. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.)/ О. В. Лавріненко. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття)/ О. Аніщенко. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.)/ Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова/ Н. М. Баленко. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Професіоналізм у педагогічній освіті США/ С. В. Тезікова. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні/ І. О. Кулик. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття/ І. І. Киричок. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька/ Т. О. Білик. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції/ Н. В. Абашкіна. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі/ Н. М. Авшенюк. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини/ А. Корнілова. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти/ Є. Є. Гончарова. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини/ Н. Удовиченко. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів/ Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США/ О. М. Семеног. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии/ Л. В. Кнодель. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині/ Л. П. Євтушик. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство/ С. А. Нургалиева. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес/ Т. В. Зінченко. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині/ А. І. Турчин. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи/ А. В. Василюк. Демарш-французький метод рівності у здібностях/ О. І. Авксентьєва. ПСИХОЛОГІЯ ; Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності/ В. В. Синявський. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді/ Н. І. Литвинова. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді/ О. В. Михайленко. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи/ Л. А. Колбіна. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки/ С. О. Борисюк. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців/ В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі/ О. Л. Мерзлякова. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету/ Н. В. Коваленко. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти/ О. П. Щотка. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі/ І. Я. Мищук. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді/ В. І. Панченко. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності/ А. О. Коркунова.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Р 49
Автор(и) : Рибалка, Валентин Васильович
Назва : Психологія професійного самовизначення для здорових старшокласників : Методичні рекомендації
Вихідні дані : К.: ІПППО АПН України, 2004
Кільк.характеристики :24 с
Примітки : Бібліогр.: с. 19-21
ISBN, Ціна 966-7999-46-4: б/к
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8 + 74.200.52
Предметні рубрики (Галузі знань): психодіагностика особистості
Психологічне консультування
професійне самовизначення
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 295: Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2006
Кільк.характеристики :215 с
Ціна : 3.50 грн.
ДРНТІ : 14.09 + 14.43.43 + 14.23
ББК : 74я5 + 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
Зміст : Створення психологічних умов для впровадження педінновацій/ Вікторія Вронська. Професійна адаптація студентів вузу в контексті концепції неперервної освіти як психолого-педагогічна проблема/ Олександр Галус. Формування громадянської позиції майбутніх учителів на засадах педагогіки миру/ Наталія Гілей. Використання нетрадиційних форм оздоровлення в процесі виховання дітей 5-6 років/ Олена Зендик, Яна Герасимович. Використання зарубіжного досвіду культурологічного забезпечення навчального процесу у реформуванні університетської освіти в Україні/ Тетяна Зюзіна. Мультимедіа як сучасний засіб навчання/ Наталія Карапузова, Олександр Тупиця. Технологія проведення польової практики з топографії/ Микола Криловець. Адаптація різних оцінювальних систем до умов кредитно-модульного навчання/ Ірина Мельничук; Петро Осколов. Етапи становлення і розвитку дистанційного навчання/ Микола Моклюк; Оксана Палійчук. Інноваційні підходи до підготовки педагогічних кадрів у контексті Болонського процесу/ Петро Осколов; Вікторія Пекінер. Характеристика функцій та вимог до особистості вчителя ("Пластового виховника") в педагогічній спадщині Антоніни Горохович/ Оксана Палійчук; Йосип Сележан. Рідна мова в педагогічній системі К. Д. Ушинського/ Вікторія Пекінер; Оксана Шагро. Україна на шляху до Болонії/ Йосип Сележан. Болонський процес і процесійне самовизначення вчителів початкових класів/ Оксана Шагро.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(4Укр)/П84
Назва : Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІІ
Вихідні дані : К.: Ченстохова, 2000
Кільк.характеристики :524 с
Різночитання назви :Загл. на доп.тит.листе: Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia
Примітки : укр. та пол. мовами
ISBN, Ціна 83-7098-552-1: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта --Польща
Професійне навчання
Зміст : Зміни професійної освіти у Польщі/ С. Качор, Т. Сарлєя. Розвиток соціальної роботи і опіки в Україні/ К. Бадора. Безперервна професійна освіта (авторська інтерпретація концепції)/ І. Смирнов. Дилеми професійної освіти у Польщі на тлі порівняння з іншими країнами/ Р. Герлях. Комп’ютерне вдосконалення процесу навчання/ Т. Барський. Неперервна освіта - пріоритетний напрям розвитку педагогічної науки/ Л. Сігаєва. Транснаціональне професійне консультування у системах підготовки молоді до дорослого життя і до ринку праці/ А. Банька. Кафедра педагогічних технологій та педагогічної майстерності: концепція, зміст діяльності/ О. Пєхота. Взаємодія мистецтв у професійній підготовці вчителя/ О. Отич. Передумови професійного самовизначення підлітків-переселенців із зони радіоеколгічного контролю/ В. Панченко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(4Укр)/П84
Назва : Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VI
Вихідні дані : К.: Ченстохова, 2004
Кільк.характеристики :356 с
Різночитання назви :Загл. на доп.тит.листе: Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia
Примітки : укр. та пол. мовами
ISBN, Ціна 83-7098-861-Х: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна освіта --Польща
Професійне навчання
Зміст : Проблеми професійної освіти в Польщі та в Україні ; Навчально-творчі задачі у дистанційному навчанні/ В. Панченко; В. Борисов; О. Кульчицька. Професійне самовизначення в історії розвитку психологічної думки в Україні/ В. Борисов; О. Кульчицька. Вплив ринку праці на професійне навчання та консультування ; Підготовка менеджерів: морально-етичні аспекти/ О. Кульчицька. Гуманістичні та методологічні аспекти професійного навчання ; Філософія педагогічного світогляду/ І. Зязюн. Роль соціуму у формуванні професійної обдарованості/ О. Кульчицька. Інформаційна підготовка в контексті цивілізаційних викликів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" : сборник научных трудов. Т. 59 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота
Вихідні дані : К.: Києво-Могилянська Академія, 2006
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 14 + 15 + 14.43.43
ББК : 74я5 + 88я5 + 65.272я5
Зміст : Значення освіти: на шляху до моніторингу та оцінки зобов’язань держави щодо виконання міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права/ Ю. І. Сватко. Взаємозв’язок слуху та голосу - основа вокального виховання/ М. М. Букач. Історія виникнення та розвитку методу випадків і ситуацій/ М. О. Голубєва, В. В. Єгорова; Р. О. Гришкова. Взаємозв’язок фахової підготовки студентів та сформованості в них іншомовної соціокультурної компетенції/ Р. О. Гришкова; О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк. Соматичне здоров’я в контексті формування флеш-іміджу студента засобами фізичної культури/ О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк; Ю. В. Кульбабська. "Українська мова професійного спрямування" - проблеми та перспективи курсу/ Ю. В. Кульбабська; Т. А. Тернавська. Проблема активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ/ Т. А. Тернавська; А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко. Особливості професійного самовизначення особистості на етапі навчання у ВНЗ/ А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко; Т. В. Семигіна. Модель соціального планування на місцевому рівні/ Т. В. Семигіна; О. М. Савчук, А. М. Мазуренко. Проблема насильства у міжстатевих стосунках серед молоді/ О. М. Савчук, А. М. Мазуренко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :198 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Особливості професійного самовизначення студентів як умови формування компетентного фахівця (мотиваційний аспект)/ О. І Нещерет. Проблема індивідуалізації навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки/ В. Різник. До проблеми диригентсько-хорової підготовки в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Використання регіонального музично-виховного досвіду в структурі підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Проблема цілісного формування культурознавчої компетентності у майбутніх фахівців-редакторів/ Р. В. Бобренко, З. Ф. Донець. Підготовка майбутніх учителів до естетико-виховної роботи у школі як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Шляхи залучення молоді до навчання за програмою професійної педагогічної підготовки т аучасті у педагогічній діяльності: досвід Швеції/ Н. М. Карпенко. Компонентно-структурний підхід у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями/ В. О. Лісовець. Подготовка будущего учителя к использованию проектной технологии на уроках русского языка в начальных классах/ Н. Н. Юрченко. Підготовка студентів у Ніжинському інституті народної освіти на факультеті соціального виховання у 1922-1923 н. р./ О. А. Жук. Підготовка класних керівників до роботи з підлітками в умовах реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання в загальноосвітніх школах/ Т. В. Галич. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до реалізації принципу індивідуального підходу за К. Д. Ушинським/ Л. О. Дубровська, В. О. Дубровський, В. В. Ковнер. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін суспільства/ Н. М. Хмель. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Т. П. Спіріна. Шляхи модернізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури/ О. К. Корносенко. Формування готовності студентів факультету "Міжнародні відносини" до творчої професійної діяльності у процесі навчання іноземної мови/ К. І. Долгош, О. Гвоздяк. Педагогические методы формирования профессиональной структуры личности/ Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта; Особливості підготовки офіцера у класичному університеті/ Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта; До питання формування позитивного іміджу військовослужбовця Збройних сил України/ С. О. Кубіцький, В. Є. Лукін, В. Л. Уліч. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх військових психологів/ С. В. Лєнков, Н. М. Мась, Л. В. Солодєєва. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої особистості дошкільника/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності/ А. І. Конончук. Проблеми формування поняття "держава" у шкільних курсах історії та права в основній школі/ В. В. Маньгора. Аналіз умов застосування освітніх технологій як фактору підвищення якості освіти/ А. С. Киричук. Дослідження стану сформованості емоційно-мотиваційного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу/ О. М. Кочерга. Організаційно-педагогічні умови застосування комп’ютерного тестування у професійній підготовці соціальних педагогів/ Н. П. Пихтіна. Професійна підготовка майбутніх фахівців у процесі вивчення спецкурсу "Педагогічні засади формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків"/ І. І. Тукач. Професійна культура соціального педагога/ Т. В. Качалова. Аналіз вітчизняного та міжнаородного досвіду в процесі мовної підготовки військовослужбовців Збройних сил України/ В. Г. Златніков. Higher education in United States of Amerika - a diverse educational system/ R. Nowakowska-Siuta. Розвиток професійно-педагогічної культури студентів у вищих педагогічних закладах України (1957-2007)/ О. І. Янкович. Використання історичного досвіду національно-патріотичного виховання молоді 20-30-х рр. у сучасних умовах роботи у вузі/ І. М. Конончук. Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських світників XVII-XVIII ст./ О. А. Лавріненко. "Хвильові" та інші інноваційні процеси у вищій освіті об’єднаної Німеччини/ Т. В. Коваль. Проблеми становлення і розвитку безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. та можливість використання історичного досвіду/ Н. І. Іванцова. Інноваційні підходи до організації роботи з книжкою в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Софія Русова про організацію навчальної праці у шкільній та позашкільній освіті.../ О. В. Аніщенко. Вища освіта Італії та Бельгії: підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін/ Н. С. Журавська. Сучасна Ірландія: радикальна зміна філософії і діяльності системи освіти/ Ю. А. Кучер. Модернізація професійно-педагогічної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки/ Л. В. Сень. Участь Австрії в європейських освітньо-інноваційних процесах/ Т. В. Зінченко. Інновації в освіті Австрії в умовах європейських інтеграційних процесів/ Л. А. Антонюк. Із досвіду вивчення природничих дисциплін у навчальниї закладах України/ Т. М. Белогура. Проблема самоосвіти вчителя в педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців (др. пол. XIX - поч. XX ст.)/ О. М. Заніна, Н. М. Баленко. Використання зарубіжного досвіду нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності у соціальній сфері при підготовці соціальних педагогів/ О. В. Сватенков. Ідея створення шкіл для юнаків козацького стану в поглядах кирило-мефодіївця Василя Білозерського/ Є. Луняк. Учення, теорії і парадигми та їх змагання у сфері освіти Німеччини/ С. В. Павлюк. Навчальна книга для PR-спеціалістів: вітчизняний досвід/ Г. Д. Недоходюк. Реалізація Болонського процесу в Польщі/ А. В. Василюк. Напрями реалізації ідей удосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителів у працях М. О. Лавровського (1825-1899) та П. О. Заболотського (1877-1918)/ І. І. Киричок. Погляди О. Ф. Музиченка на підготовку вчителя початкової школи/ Н. О. Ярмак. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти/ Т. А. Василенко. Ідеї патріотичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Г. С. Адамів.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 27.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення/ Г. М. Лактіонова. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники/ Т. Ф. Алексєєнко. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді/ О. В. Плахотнік. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід/ О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук/ В. М. Оржеховська. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя/ В. І. Костів. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки/ Н. М. Суховєєва. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків/ І. А. Гайдамашко. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя/ Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів/ О. О. Федій. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти/ Г. М. Тимошко. Проблеми психічного здоров’я старшокласників/ О. Тур. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я/ О. І. Максак. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника/ В. М. Гусак. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини/ П. Д. Марущак. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ/ М. О. Колесник. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія/ І. Д. Звєрєва. Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді/ О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці/ І. Лисенко. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я/ В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики/ Н. И. Приходько. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії)/ Л. М. Завацька. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя/ В. М. Приходько. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя/ Л. В. Тарасюк. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів/ І. М. Палько. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх/ Л. В. Рень. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді/ Л. Сливка. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів/ Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору/ Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя/ О. Євсєєва. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії)/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя/ О. М. Полякова, Н. О. Штика. Соціально-просвітницька робота з діабетиками/ І. Кравченко, Є. Головченко. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині/ О. М. Зубко. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків/ С. М. Сергієчко. Умови формування способу життя сучасних школярів/ Н. В. Сисоєнко. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів/ С. М. Соболєва. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект/ М. О. Семенова. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів/ В. Г. Грановський. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя/ О. К. Книш. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді/ А. О. Ільїнський. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості/ І. Богданцева. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів/ О. В. Мельничук. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності/ Т. Г. Веретенко. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів/ С. О. Омельченко. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект/ Т. В. Янченко. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді/ І. І. Чернишенко.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога/ О. М. Олексюк. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику/ В. І. Ніколаєва. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини/ О. О. Борисова. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи/ С. Б. Фурдуй. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків/ І. Петрюк. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків/ О. Я. Жизномірська. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема/ О. В. Сватенков. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации/ Н. В. Івченко. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості/ І. П. Сидор. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку/ Р. Х. Вайнола. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі/ С. М. Мартиненко. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка/ Н. В. Сергеєва. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів/ О. В. Мірошниченко. Українські народні традиції формування здорового способу життя/ Т. В. Зінченко. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді/ С. Д. Підлипська. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів/ О. В. Аніщенко. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців/ Н. М. Стрельникова. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт/ Н. С. Наконечна. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів/ Т. П. Басюк. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків/ А. І. Конончук. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів/ Ю. Г. Новгородська. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання/ І. В. Прихода. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі/ І. В. Ващенко, С. Свириденко. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів/ А. М. Лазько. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників/ О. Г. Бурова. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів/ С. Лапшина. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя/ Л. М. Рось. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді/ О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення/ В. В. Васильєв, О. В. Литвин. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей/ Д. М. Тюріна. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ М. А. Михаськова. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя/ Є. І. Коваленко. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід/ Н. В. Заверико. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Т. М. Давидова. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини/ Р. Г. Новгородський. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст./ В. В. Боровик. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону)/ Т. В. Ляшенко. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя/ Н. О. Ярмак. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання/ А. В. Чернякова. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд/ В. В. Смелянська.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернышев А.С., Лунев Ю.А.
Назва : Динамика социального Я подростков и юношей с развивающих социальных средах (социальных оазисах)
Місце публікування : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2002. - N12. - С. 52-56. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2002/12). - ISSN 1561-2457
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальна освіта
саморозвиток
Самовизначення особистості
Психологія підлітка
соціалізація
Знайти схожі

16.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2003р.,N 42 (листопад)
Цікаві статті :
Вачков І. Здатність до польоту: Самовизначення шкільного психолога/ І. Вачков (стр.1-4.) Кл.слова: самовизначення особистості
Іваненко І. Індивідуальні програми для обдарованих учнів/ І. Іваненко (стр.5-8.)
Левченко А. Психологічні особливості підліткового віку/ А. Левченко (стр.9-16.)
Кочерга О. Психічне здоров’я дитини/ О. Кочерга, О. Васильєв (стр.17-29.) Кл.слова: рівень розвитку інтелекту,психологія творчості,поведінка дитини
Яновський М. Е.Кречмер. Тіло - подоба душі?/ М. Яновський (стр.29.) Кл.слова: типи особистості
Цікаві статті :
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вачков І.
Назва : Здатність до польоту: Самовизначення шкільного психолога
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N42 (листопад). - С. 1-4. (Шифр П2/2003/42 (листопад))
ДРНТІ : 15.21.51 + 15.81.21
ББК : 88.37 + 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільний психолог
Самовизначення особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовизначення особистості
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Носков В.И.
Назва : Проблемы и пути профессионального самоопределения личности в вузе
Місце публікування : Психология в вузе: Научно-методический журнал. - М.: ООО "НПЦ Технограф", 2003. - N3. - С. 35-48 (Шифр ПВ-1/2003/3)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія вищої школи
психологія особистості
Самовизначення особистості
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лузина Л.
Назва : Как помочь школьнику в жизненном самоопределении
Місце публікування : Воспитание школьников: Теоретический и научно-методический журнал/ Министерство образования Российской Федерации. - М.: Школьная пресса, 2003. - N10. - С. 24-27. - ISSN 0130-0776 (Шифр ВШ1/2003/10). - ISSN 0130-0776
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Самовизначення особистості
дитяча психологія
вчитель і учні
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Технологія "Педагогічна підтримка"
Місце публікування : Завуч: Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". - К.: Благодійний фонд "Перше вересня", 2004. - N4 (лютий). - С. вкладка (Шифр Зав-1/2004/4 (лютий))
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна психологія
підтримка
труднощі дитини
Шкільний психолог
тривожність
Комунікативність
Самовизначення особистості
психодіагностика
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 24031
Кількість відвідувачів 507
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя