Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовираження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної музичної освіти : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності
Ціна : 5.40 грн.
ДРНТІ : 18.41
ББК : 85.31я431
Предметні рубрики (Галузі знань): Музична освіта в Україні
Зміст : Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки/ Л. О. Дорохіна. Предмет і завдання педагогічної діагностики/ Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу/ Ж. М. Володченко. Ансамбль як звуковий соціум/ Н. П. Волосовець. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики/ В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. Звичайне і співацьке дихання/ І. П. Заболотний. До полеміки про роль гортані у співочому процесі/ І. Г. Присталов. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями/ Н. В. Голуб, О. Мусієць. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці/ Л. Г. Котлінська. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена/ С. В. Городенко. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів/ В. М. Курсон. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики/ Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект)/ І. О. Журавель. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості/ Л. І. Гасенко. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики/ Г. Г. Кондратенко. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування/ Т. В. Ющик. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів/ Л. Люлюк, О. Люлюк. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі/ Л. В. Дягло, М. О. Шумський. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект/ В. І. Курило, Н. Л. Біла. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету)/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. В. Качалова. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта/ О. М. Павленко. Український танець: специфіка виконання/ О. М. Волосок, М. О. Шумський. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу/ С. І. Матвієнко. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра"/ О. Г. Гроздовська.
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(5), фб(1), муз.(2)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(3), фб(1), муз.(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога/ О. М. Кочерга. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. До питання про теорію освітніх реформ/ А. В. Василюк. Сиріство як соціальне явище/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням/ Н. Ф. Федорова. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників/ А. М. Аніщук. Урок музики як основа формування духовної культури школяра/ Т. В. Котирло. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування")/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта/ О. М. Щербініна. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання)/ Л. І. Драчук. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів/ О. В. Забарний. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів/ Н. М. Юрченко. Професійна преадаптація майбутніх учителів/ Н. В. Коваленко. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики/ Л. В. Гусейнова. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів/ І. О. Зель. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.)/ О. В. Аніщенко. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів/ С. В. Кривець. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності/ С. В. Зінченко. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання/ Є. І. Коваленко. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття/ В. В. Боровик. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.)/ О. А. Лавріненко. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського/ М. Г. Криловець. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.)/ Д. П. Огієнко. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей/ Т. М. Давидова. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів/ Н. В. Абашкіна. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття)/ В. О. Коваленко. Система управління освітою у США/ Т. Г. Чувакова. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії/ Ю. Кучер. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера/ Р. Г. Новгородський. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів/ Т. В. Ларіна. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі/ Рената Новаковська-Сюта.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 23.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічне виховання
Морально-етичне виховання
Позакласна робота з математики
Діти з особливими потребами
Зміст : Удосконалення засобів та форм інформаційного забезпечення наукових досліджень та інноваційної діяльності ВНЗ/ С. М. Ніколаєнко. Порівняльно-дидактичний аналіз сучасних шкільних підручників із хімії/ Н. І. Лукашкова. Педагогічна модель цілісного формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Наукові засади розробки змісту та форм роботи з дітьми з обмеженими можливостями/ В. В. Тесленко. Навчальна взаємодія викладача та студента у музично-освітньому процесі як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Вплив емоцій на організацію діяльності членів молодіжних об’єднань/ Ю. Поліщук. Аналіз теоретичних позицій та уявлень про вільний час і дозвілля/ І. Сидор. Особистісне самовираження дошкільників як педагогічна проблема/ А. М. Аніщук. Євроінтеграційні процеси як провідна тенденція розвитку соціальної і соціально-педагогічної освіти у ХХІ столітті/ О. Пришляк. Проблеми, пов’яазані із застосуванням комп’ютерів у навчальному процесі/ Ю. Беднарек. Економічне виховання учнів в умовах загальноосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Попередження травматизму на заняттях із легкої атлетики зі студентами спортивного та основного відділень/ М. М. Красновид, С. М. Коченко. Методичний огляд навчальної комп’ютерної програми "Master Reading"/ С. І. Шевченко. Роль курсу "Географія релігії" у формуванні моральної особистості/ М. Г. Криловець. Формування прийомів цілеутворення у процесі учіння гри на фортепіано/ І. О. Ростовська. "Переплелись як мамине шиття..." (морально-етичне виховання учнів на матеріалі вірша Дмитра Павличка "Два кольори")/ Л. І. Драчук. Шляхи вирішення еколого-етичних проблем засобами мистецтва/ В. М. Кирилюк. Особливості підготовки студентів-волонтерів у службах Телефону Довіри/ С. О. Борисюк. Розробка та використання програмного засобу "Testreader" для здійснення контролю знань студентів/ О. М. Гончарова. Виховний потенціал позакласної роботи з математики/ Є. І. Коваленко, Н. О. Немирицька. Розвиток творчого мислення старшокласників засобами математики/ Є. І. Коваленко, О. В. Опанасенко. Виховання громадянської свідомості старшокласників засобами позаурочної роботи з історії та правознавства/ Є. І. Коваленко, Л. І. Воропаєва. Обгрунтування освітньо-кваліфікаційних рівнів для підготовки фахівців із механізації сільського господарства/ Т. П. Федорина, В. М. Манько. Соціально-педагогічні аспекти змісту професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ Н. М. Суховєєва. Результати експериментальної перевірки формування інформаційно-пошукової компетентності майбутніх учителів/ С. В. Кривець. Розвиток креативності як одна з умов формування готовності студентів класичних університетів до майбутньої діяльності андрагога/ І. О. Зель. Самостійна робота студентів в системі професійної підготовки вчителя іноземної мови у педагогічному коледжі/ С. М. Степа. Проблема коедукції в педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Морально-етичні засади "Руської трійці"/ І. А. Парасюк. Музичне виховання в навчальних закладах Чернігово-Сіверщини у XVIII ст./ С. І. Матвієнко. Вплив поглядів Й. Песталоцці на педагогічне становлення О. Ф. Музиченка та подальший розвиток національної школи/ Н. О. Ярмак. Проблема змісту освіти середньої школи у спадщині вітчизняних учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Музична діяльність громадських товариств Західної України та їх роль у розвитку української музичної культури другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ С. І. Салій. Про деякі напрями і пріоритети польської освітньої політики/ А. В. Василюк. Забезпечення якості викладання як стрижнений напрям діяльності професійних об’єднань у США/ Т. В. Ларіна. Раннє навчання іноземних мов у початковій школі США: характеристики якісної совіти/ В. В. Смелянська. Практична підготовка майбутніх учителів у школі: досвід педагогічної освіти США/ М. В. Нагач. Клубна робота в дитячому та юнацькому русі в Україні у 20-х рр. ХХ століття/ Н. С. Останіна.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(070.3)/А67
Автор(и) : Аніщук, Антоніна Миколаївна
Назва : Оптимізація мовленнєвого самовираження старших дошкільників : Методичний посібник для вихователів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вузів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :63 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 6.50 грн.
ДРНТІ : 14.23.07
ББК : 74.102р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Примірники : всього 25: фб(1), Ч.З.№2(14), НМК ф-т ПСР(9), аб(5)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(14), НМК ф-т ПСР(9), аб(5)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі музики-- підготовка
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Зміст : Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст./ О. Я. Ростовський. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття/ Г. Ю. Ніколаї. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу/ О. П. Щолокова. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ О. Є. Реброва. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти/ О. О. Кайдановська. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики/ Н. Г. Велінова. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації/ С. С. Горбенко. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті/ І. М. Алексєєва. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва/ З. М. Корінець. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації/ Л. П. Гончаренко. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу/ С. Ю. Пірошенко. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності/ А. Растригіна. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва"/ В. С. Вергунова. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США/ В. А. Поліщук. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента/ П. Б. Косенко. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії/ Лю Цяньцянь. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема/ О. В. Михайлюк. До сутності поняття "музична інтонація"/ О. В. Спіліоті. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти/ О. М. Щербініна. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента/ Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі/ Т. М. Пляченко. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи/ Л. М. Радковська. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору/ Г. В. Яківчук. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва/ О. О. Бондаренко. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни/ В. В. Михайлюк. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності/ З. В. Гуріч. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів/ І. М. Мужикова. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження)/ І. О. Ростовська. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі/ М. В. Мартинюк. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів/ О. В. Кривоносова. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів/ Т. В. Дорошенко. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді/ Т. В. Жигінас. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Плотникова. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.)/ Ю. М. Малежик. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури/ О. С. Алексійчук. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі/ Л. І. Паньків. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності/ С. М. Садовенко. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності/ А. В. Зайцева. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів/ Т. С. Казарцева. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики/ М. А. Михаськова. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. М. Тімашева. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури/ Дянь Юнь Чжао. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо/ В. В. Юрчак. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття/ М. П. Назаренко. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи/ А. Захарченко. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи/ О. В. Хижко. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів/ М. П. Долматова. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв/ Л. В. Пушкар. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва/ Т. В. Саєнко. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень/ К. В. Ткачов. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва/ Т. В. Фурсикова. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання/ О. М. Грисюк. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді/ Я. Токар. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Назва газети: Дитячий садок -2003р.,N 46 (грудень)
Цікаві статті :
Марочко Г. Воля - шлях до самовираження: Вольова підготовка дітей до школи засобами художньої праці/ Г. Марочко (стр.5)
Цікаві статті :
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марочко Г.
Назва : Воля - шлях до самовираження: Вольова підготовка дітей до школи засобами художньої праці
Місце публікування : Дитячий садок: Часопис для педагогів-"дошкільників". - К.: Шкільний світ, 2003. - N46 (грудень). - С. 5 (Шифр ДС-1/2003/46 (грудень))
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія дошкільника
Дошкільники-- підготовка до школи
воля
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриценок Л.
Назва : Техніка "Я-висловлювання"
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N44(листопад). - С. 17-20. (Шифр П2/2005/44(листопад))
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): самовираження
вираження почуттів
почуття дитини
Конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття--вираження почуттів--конфлікти
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Дошкольное воспитание -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Аніщук А. Оптимизація мовленнєвого самовираження старших дошкільників/ А. Аніщук (стр.8-13)
Богатир Л. Працюємо за програмою "Зернятко". Робота з педагогічними кадрами/ Л. Богатир (стр.20-24)
Ляшенко І. Нумо, друзі, з нами в дитсадок за знаннями !/ І. Ляшенко (стр.26-29)
Низковська О. Книжка- друг і помічник/ О. Низковська (стр.13-18)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аніщук А.
Назва : Оптимизація мовленнєвого самовираження старших дошкільників
Місце публікування : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2008. - N10. - С. 8-13. - ISSN 0321-1401 (Шифр ДВ-2/2008/10). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- корекційна робота-- мовленнєвий розвиток
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 63285
Кількість відвідувачів 1490
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя