Пошуковий запит: <.>K=самооцінка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 137
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Єфименко О. Спрямованість на отримання знань як цінності/О. Єфименко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 2.-С.48-49
|
>2.
| Аникина Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка/Ю. В. Аникина // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 11.-С.2-3
|
>3.
| Анташева Ю. Начальная школа: уроки нравственности/Ю. Анташева // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 3.-С.97-104
|
>4.
| Афанасенко Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки/Л. А. Афанасенко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.30-35
|
>5.
| Білоус Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності/Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 2.-С.22-29.
|
>6.
| Балютіна К. Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших школярів/К. Балютіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 4.-С.45-46
|
>7.
| Барко В. І. Як визначити творчі здібності дитини?/В. І. Барко, А. М. Тютюнников. - 1991
|
>8.
| Бедлінський О. І. Гра "Декодування"/О. І. Бедлінський // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2006,N N1.-С.48-56
|
>9.
| Бондарук Л. М. Самооцінка та самоконтроль знань на уроках літератури/Л. М. Бондарук // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2009,N N8.-С.31-36
|
>10.
| Борисова Л. М. Вчимося спілкуватися : Кишенькова книжечка для підлітка/Л. М. Борисова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N19(жовтень).-С.27-31.
|
|
|