Пошуковий запит: <.>K=самопізнання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єрмоленко С. Я. Слово Т. Шевченка vs слово П. Куліша: джерела національної ідентичності/С. Я. Єрмоленко // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2019,N N 4.-С.3-14.
|
>2.
| Андрійченко П. Хто я такий?..: Тренінг самоусвідомлення для старшокласників/П. Андрійченко // Шкільний світ, 2004,N N47 (грудень).-С.7-8
|
>3.
| Андрійчук І. П. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки/І. П. Андрійчук. - 2003
|
>4.
| Атаманчук Н. М. Чи знаєш ти себе?/Н. М. Атаманчук // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 2.-С.37-42 (далі буде).
|
>5.
| Біла І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості/І. М. Біла // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 3.-С.29-32.
|
>6.
| Бабошина Е. Б. Культуросообразные характеристики современной личности как ориентиры образования/Е. Б. Бабошина // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N1.-С.190-199
|
>7.
| Бернацька О. Г. Бібліотека "Шкільного світу". N 5:У пошуках власного Я/О. Г. Бернацька. - 2012
|
>8.
| Бех І. Грані духовного зростання особистості/І. Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 2.-С.1-6.
|
>9.
| Бова В. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі/В. Бова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 11/12.-С.68-71
|
>10.
| Богосвятська А-М. Григорій Сковорода - духовний код української культури/А-М. Богосвятська // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 10.-С.45-60
|
>11.
| Бондаренко Г. Л. Уроки самопізнання : Розвиток творчого мислення/Г. Л. Бондаренко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N15(серпень).-С.16-20.
|
>12.
| Боришевський М.Й. Духовні цінності як детермінанта розвитку й саморозвитку особистості/М.Й. Боришевський // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2008,N N2.-С.49-57
|
>13.
| Варзацька Л. Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти/Л. Варзацька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2013,N N 11.-С.2-5.
|
>14.
| Вахромов Е. Проблема понимания и познание/Е. Вахромов // Прикладная психология и психоанализ. -М.:Издательский дом МПА-Пресс, 2002,N №4.-С.30-45
|
>15.
| Воєводіна Т. Ю. Специфіка взаємозв’язку процесів соціалізації та самовизначення/Т. Ю. Воєводіна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N2.-С.4-9
|
>16.
| Всесвіт - 2018г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>17.
| Глугих С. И. Подростковые комплексы, связанные с внешностью: профилактика и коррекция/С. И. Глугих // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 4.-С.60-66
|
>18.
| Гончаров Г. М. Образ людини в християнській антропології/Г. М. Гончаров // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2013,N N 2.-С.236-239.
|
>19.
| Горащук В. П. Валеологія/В. П. Горащук. - 1999
|
>20.
| Горобец Т. Н. Самоотношение как этиологический фактор аутодеструктивного поведения/Т. Н. Горобец // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N3.-С.146-154.
|
|
|