Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (101)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/М 26
Автор(и) : Марилов, Валентин Васильевич
Назва : Общая психопатология : Учебное пособие для студ. вузов
Вихідні дані : М.: Академия, 2002
Кільк.характеристики :224 с
Серія: Высшее образование
Примітки : Библиогр.: с. 214-218
ISBN, Ціна 5-7695-0838-8: 18.30 грн.
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психопатологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Сприйняття-- патологія
Психологія-- патопсихологія-- порушення мислення
Воля (психологія)-- порушення
Свідомість-- порушення
Самосвідомість-- порушення
Психологія-- психопатологія-- порушення мови
Увага-- порушення
Сон-- порушення
Психопатологічні стани
Психосоматози (патологія)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоматозы--культуральные синдромы--порушення мови (психол.)
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(9), ав(1)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(9), ав(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34(075.3)/О-58
Автор(и) : Оніщенко, Ірина Григорівна
Назва : Основи етнодержавознавства : Навчальний посібник для студ. вузів
Вихідні дані : К.: Європейський університет, 2004
Кільк.характеристики :168 с
Колективи : Європейський університет
Примітки : Бібліогр. в кінці лекцій
ISBN, Ціна 966-301-002-9: 7.70 грн.
ДРНТІ : 10 + 11.15.37
ББК : 67.0я73 + 66.5я73
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні меншини
Зміст : Історія державотворчої думки в Україні ; Етнос. Нація. Держава. ; Теорія націоналізму ; Проблеми національно-державного будівництва ; Теорія етнонаціональної політики ; Національна свідомість та самосвідомість. Національна ідея.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), ав(1), аб(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), ав(1), аб(1), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.1/П 86
Назва : Психологические основы педагогической практики студентов : учебное пособие
Вихідні дані : М.: Педагогическое общество России, 2000
Кільк.характеристики :144 с
Примітки : Л-ра: с. 127-132
ISBN, Ціна 5-93134-054-8: 10.56 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.41
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість школяра
Інтереси
Мотиви-- навчальна діяльність
Самосвідомість
Інтелект
Психологія колектива
Педагогічне спілкування-- конфлікти
Проведення уроку-- психологія
Психологічна освіта школярів
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/О-73
Назва : Особистість в психологічних дослідженнях : Тексти
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.00, 14.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- розвиток особистості
Неповноцінність (психол.)
Зверхність (психол.)
Самоактуалізація
Екзистенційна психологія
Переживання (психол.)
Риси особистості (психол.)
Мотиви (психол.)
Сенс життя
Я - теорія
Мотивація досягнення
Тривожність (психол.)
Юність-- психологія
Володіння собою (психол.)
Дитина-- розвиток
Враження-- психологія
Самосвідомість особистості
Когнітивний стиль
Вчинки-- психологія
Герменевтика-- психологія
Психологічні дослідження-- особистість
Зміст : ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ ; Комплекс неповноценности и комплекс превосходства/ К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. Психологическое поле/ Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. Розуміння особи у психології/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. Самоактуализация/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. Пиковые переживания/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. Становлення екзистенційної психології/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. Черты личности. Важность понятия "черта"/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. Личность: Проблема науки или искусства?/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Функциональная автономия мотивов/ К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Личностный рост/ В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. Поиск смысла жизни и логотерапия/ А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. Психология "Я" и защитные механизмы/ З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. Разделение психической личности/ Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. Мотивация достижения/ К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. Тревожность/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. Детство и общество/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. Идентичность: юность и кризис/ К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. Становление личности/ Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Структура и становление личности/ Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. Психология формирования и развития личности/ М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. Совладание/ В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского/ Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. Психологическое определение личности/ Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка/ Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. Потребность в новых впечатлениях/ Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Переживание/ Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. Социальная ситуация развития/ А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. О патологическом развитии личности/ А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. О составе личности/ Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Деятельность, сознание, личность/ В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Я - последняя инстанция в личности/ С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Отношения личности/ С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Самосознание личности и ее жизненный путь/ В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Теоретические вопросы психологии и проблема личности/ С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Реальность субъективного духа/ Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Смысл жизни/ С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Навчання і розвиток особистості/ А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Загальне поняття про особистість та її структуру/ Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Значення і смисл як психологічні поняття/ Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. Социальная психотерапия личности/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці/ В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості/ Т. М. Титаренко. Особистість починається з любові/ Н. В. Чепелева. Загальна природа вчинку/ Ю. М. Швалб. Життєвий шлях особистості/ Т. М. Титаренко. Теоретические основы психологической герменевтики/ Н. В. Чепелева. Личность: самосознание, самоопределение/ Ю. М. Швалб. Моделі структури особистості
Примірники : всього 83: аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Вільні : аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)/К 79
Автор(и) : Кремень, Василь Григорович, Табачник, Дмитро Володимирович, Ткаченко, Василь Миколайович
Назва : Україна: проблеми самоорганізації: в 2-х т./ В. Г. Кремень, Д. В. Табачник, В. М. Ткаченко. Т. 2: Десятиріччя суспільної трансформації
Вихідні дані : К.: Промінь, 2003
Кільк.характеристики :464 с
ISBN, Ціна 966-8512-05-7: 4.50, 9.40, грн.
ДРНТІ : 03.19
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Політична самосвідомість-- становлення
Конституція --УКРАЇНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): багатопартійність--глобалізм--доба "європеїзації"--громадсько-політичне життя
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.011/В 64
Автор(и) : Вознюк, Ніна Миколаївна
Назва : Етико-педагогічні основи формування особистості : навчальний посібник для студентів вузів
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний аграрний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 183-193
ISBN, Ціна 966-8365-88-7: 22.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
ББК : 74.200.53я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Морально-етичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль особистості--моральна самооцінка
Зміст : Особистісь моральна: сутніст, специфіка, онтогенез ; Моральна самосвідомість: Специфіка, роль у становленні особистості ; Шляхи підвищення педагогом ефективності соціалізуючого впливу на становлення моральної особистості
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1МИ.72(075.3)/М 74
Автор(и) : Мовчан, Віра Серафимівна
Назва : Етика : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2007
Кільк.характеристики :483 с
ISBN, Ціна 966-346-239-6: 42.00 грн.
ДРНТІ : 02.51
ББК : 87.7я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Етика-- історія
Мораль (етика)
Етика-- категорії
Дружба
Любов
Екологічне виховання
Вчені-- етика
Спілкування моральне
Етика-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль і мистецтво--мораль і релігія--мораль і право--сором--честь--гідність--обов’язок--справедливість--самосвідомість--совість--етологія--біоетика--етика вченого--лікарська етика--юридична етика--педагогічна етика--свобора моралі--фаталізм--волюнтаризм--свобода і безсмертя--добро (етика)--зло (етика)--декабризм--народництво--марксизм--ленінізм--улітаризм--позитивізм--прагматизм--феноменологізм--екзистенціалізм--фройдизм--неофройдизм--метаетика--етика "всеєдності"
Зміст : ВСТУП ДО ЕТИКИ ; ІСТОРІЯ ЕТИКИ ; Етичні вчення давніх цивілізацій Сходу ; Давньогрецька та давньоримська етика ; Етика доби середньовіччя та Відродження ; Етика доби раціоналізму та просвітництва XVII - XVIII ст. ; Етика класиків німецької філософії ; Соціально-етичний радикалізм ; Соціально-ентичний лібералізм ХІХ - ХХ ст. ; ТЕОРІЯ ЕТИКИ. ОНТОЛОГІЯ МОРАЛІ ; Генеза моралі ; Закономірності історичного розвитку моралі ; Сутність, структура та функції моралі ; Принципи моральнісного відношення. Альтруїзм-егоїзм. Колективізм-індивідуалізм ; Принцип діалектичного зв’язку свободм і необхідності у феномені моральності ; ГНОСЕОЛОГІЯ МОРАЛІ ; Категорії етики ; ФЕНОМЕНОЛОГІЯ МОРАЛІ ; Екологічна етика ; Професійна етика ; Моральне спілкування як творчість
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П 24
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти : Науково-методичний журнал. № 6, грудень
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :454 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Технології навчання
Проблеми виховання
Проблеми управління
Професійна освіта-- історія
Наукове життя
Зміст : Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження/ С. Сисоєва. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання/ Б. Шуневич. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті/ Ф. Шльосек. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів/ Н. Кушакова. Технології викладання математики у професійних закладах освіти/ Р. Мокрик. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти/ О. Ігнатюк. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми/ Л. Смолінчук. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей/ Л. Онучак. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури/ О. Семеног. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства/ Г. Гаврилова. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми/ Р. Собко, В. Петринець. Обдарованість як психологічна проблема/ В. Онацький. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості/ Л. Малімон. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності/ Г. П’ятакова. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія"/ Н. Сургунд. Формування професійної самосвідомості старшокласників/ Ю. Вінтюк. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків/ Т. Бессонова. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді/ Н. Жигайло. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога/ С. Білозерська. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти/ Ю. Жидецький. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність/ Л. Сакун. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді/ Н. Микитенко. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі/ В. Потенга. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі/ В. Новосельська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Б 55
Автор(и) : Бех, Іван Дмитрович
Назва : Виховання особистості : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2008
Кільк.характеристики :848 с.: іл
ISBN, Ціна 978-966-06-0490-2: 79.50 грн.
ББК : 88.5я73 + 74.200я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання особистості
Дошкільний вік-- психологія
Молодші школярі-- психологія
Підлітки-- психологія
Старшокласники-- виховання
Рання юність-- психологія
Я - теорія (психол.)
Особистісно-орієнтоване виховання
Фізичне виховання дітей
Виховання миролюбності
Виховання студентів
Воля (психологія)
Відповідальність
Сенс життя
Майстерність вчителя
Вчинок (псих.)
Зміст : Особистісні цінності як духовні надбання людини ; Виховання в особистісному вимірі ; Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання ; Психологічні закономірності особистості в ранній юності ; Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці ; Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці ; Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці ; Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі ; Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач ; ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ ; Виховний процес у вимірі філософії освіти ; Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації ; Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії ; Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості ; КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ ; Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості ; Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування ; ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ; Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу ; Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності ; Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу ; ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Сутність особистості у виховній перспективі ; Виховні інваріанти у розвитку особистості ; Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу ; Духовні цінності особистості у виховному діапазоні ; Виховання миролюбності у дітей ; Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті ; МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ ; Вихованець у дитячій соціальній ситуації ; Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин ; ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ; Реалії виховання студентської молоді ; Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді ; Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах ; МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ; Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання ; Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу ; ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ ; Вікові особливості вольового розвитку особистості ; Характеристика особистісної рефлексії ; ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ ; Формування мотиву до рефлексії ; Модель рефлексії як складника вольового процесу ; Психологічні умови довільного прийняття рішення ; Особливості поведінки особистості ; МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ; Генетичні перетворення мовлення ; Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки ; ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ ; Відповідальність як виховна мета ; Відчуття провини в розвитку особистості ; МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ; Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні ; Законосфера інноваційного виховання ; Психологічні резерви виховання особистості ; Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості ; Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості ; Почуття успіху у вихованні особистості ; Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках ; СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ; Спадкове й набуте як наукова проблема ; Природна емоційна основа виховання особистості ; Темперамент в особистісному розвитку людини ; ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ ; Молодший школяр ; Підліток ; Старшокласник ; КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ ; Вихованець у контексті моральної культури людства ; Педагогічне регулювання виховної ситуації ; Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" ; Майстерність педагога у виховній взаємодії ; Таємниці виховання поступливої особистості ; ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ ; ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ; Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського ; Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського ; Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського ; Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського ; ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю
Примірники : всього 25: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(16), НМК ф-т ПСР(1), аб(10)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 60514
Кількість відвідувачів 1567
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя