Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372.878+371.035-498874
Єгорова, Інга Вячеславівна. Формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики в загальноосвітній школі (на матеріалі творчої спадщини західноукраїнських композиторів ХІХ-початку ХХ століття) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук / І.В. Єгорова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2002. - 21 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: самосвідомість Підлітки викладання музики Музична культура України--персоналії композиторів автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.01 Z99
Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти [Текст] / І. Іваній> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 67-71
. - ISSN 2078-1016 Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти Кл.слова (ненормовані): вища професійна фізкультурна освіта -- професійна самосвідомість студента -- критерії якості Анотація: Розкрито сутність напрямків ВНЗ з розвитку системи оцінювання якості професійної фізкультурної освіти. У процесі дослідження виділено перспективні напрямки роботи, які пов'язані з оцінюванням розвитку професійної самосвідомості студентів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87.3 Z99
Іващенко, І. Потойбіч дзеркала: до питання про умови можливості нерефлексійної теорії самосвідомості [Текст] / І. Іващенко> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2012. - N 2. - С. 6-29
ББК 87.3 Рубрики: Самосвідомість особистості Кафедра філософії та соціології
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.035.6:52](477) А 23
Агєєва, Олена. Організаційні та науково-методичні засади національно-патріотичного виховання учнів засобами аерокосмічної освіти / О. Агєєва> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 57–60. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Позашкільна освіта в Україні--аерокосмічна освіта Виховання--національно-патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): Всесвіт -- космос -- національно-патріотична самосвідомість -- космонавтика -- аерокосмічна освіта Анотація: У статті висвітлено особливості дослідно-експериментальної роботи із формування національно-патріотичної самосвідомості учнівської молоді засобами аерокосмічної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Агєєва, Олена. Шлях до мрії [Текст] : про результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою "Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти" 2015-2020 рр. / О. Агєєва> // Рідна школа. - 2020. - N 5/6. - С. 43-46.
Рубрики: Навчання--дослідницька діяльність Кл.слова (ненормовані): дослідно-експериментальна робота -- національно-патріотична самосвідомість -- аерокосмічна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 60.5 А 35
Азарова, Світлана Володимирівна. Дослідження європейської ідентичності в польському науковому дискурсі / С. В. Азарова> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Ідентичність особистості Самосвідомість особистості Польща--освіта Кл.слова (ненормовані): польськомовні наукові дослідження -- етносоціологія -- ідентичність -- європейська ідентичність Анотація: Стаття присвячена проблемам визначення поняття ідентичності та європейської ідентичності в сучасних дослідженнях польських учених.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.2-9 А 67
Аникина, Ю. В. Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9 Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.923.2 А 67
Анисимов, О. С. Самосознание, самоотношение и самоопределение в контексте проблемы "самости" / О. С. Анисимов> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 65-78. - Библиогр.: 38 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88 Рубрики: Психологія особистості Самосвідомість самовідношення Я-психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): самість -- самовизначення -- Я -- самоорганізація -- удосконалення -- рефлексія
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 А 67
Анисимов, О. С. Субъективное пространство и его рефлексивный источник / О. С. Анисимов> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 68-75. - Библиогр.: 29 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87 Рубрики: Особистість--простір--самосвідомість Кл.слова (ненормовані): суб’єкт -- простір -- рефлексія -- свідомість -- мислення -- самосвідомість -- саморозвиток -- соціалізація Анотація: У статті стверджується, що створення умов для актуалізації потенціалу людини як суб’єкта передбачає упізнавання індивідуального потенціалу, можливих шляхів актуалізації, проектування зовнішніх і внутрішніх факторів, які сприяють цьому. В якості базисної внутрішньої умови виступає активне прагнення до досконалості, розуміння себе, своєї "самості" та надання можливої невипадковості активним зусиллям у самозмінюваннях, в реагуванні на організовуючий вплив.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 А72
Антонець, Марина Олексіївна. Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / М.О. Антонець ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2002. - 19 с. - ББК 88 РУБ 88 Рубрики: психологія вікова психологія педагогічна самосвідомість діти-погодки автореферати дисертацій--психологія
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Аронова, Е. А. Регуляторная роль самосознания в старшем школьном возрасте [Текст] / Е. А. Аронова, В. И. Моросанова> // Журнал прикладной психологии. - 2004. - N1. - С. 31-39.
ББК 88.834 Рубрики: психологія старшокласника самосвідомість Кл.слова (ненормовані): моделирование -- программирование, самостоятельность -- коррекция системы саморегуляции
Дод.точки доступу: Моросанова, В. И. Є примірники у відділах:
всього 5 : Ч.З.№2 (5) Вільні: Ч.З.№2 (5)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Арцишевський, Р. На шляху до загальнолюдського світогляду [Текст] / Р. Арцишевський> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 17-19
Рубрики: Світогляд Самосвідомість особистості Духовність особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- світоглядний плюралізм -- свобода вибору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Афонасенко, Е. Особенности этнического самосознания современных китайцев [Текст] / Е. Афонасенко> // Развитие личности : Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - 2004. - N1. - С. 131-143
ББК 88.4 Рубрики: етнопсихологія самосвідомість
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 377.8(477.83-25) Б 11
Білинська, І. Концепція виховної роботи серед студентів / Ірина Білинська, Майя Тимчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 2–7. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагогічні коледжі--виховна робота--студенти Кл.слова (ненормовані): педагогічні коледжі -- виховна робота -- виховні заходи -- виховання студентів -- національна самосвідомість -- викладацький колектив -- конкурентноспроможна особистість -- студентська молодь Анотація: У статті висвітлено процес виховання студентської молоді у Самбірському державному педагогічному коледжі імені Івана Филипчака. Правильно організоване виховання студентської молоді формує повноцінну цілісну особистість.
Дод.точки доступу: Тимчак, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.113-057.177.3:174](477) Б 19
Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності [Текст] / А. О. Бакумкіна> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--керівники--етична культура Кл.слова (ненормовані): керівники -- етична культура -- управлінська діяльність -- етика -- моральна самосвідомість -- професійна етична культура -- заклади освіти Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу етичної культури керівника як складової його управлінської діяльності. Висвітлено основні питання професійної етичної культури управлінців закладу освіти, розкрито поняття “культура","етика","етична культура", "моральна самосвідомість" особистості керівника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Балушок, Василь. З історії української етнонімії (від "русинів" до "українців") [Текст] / В. Балушок> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2018. - N 2. - С. 163-178.
. - ISSN 0130-5247 Рубрики: Історія України--етнічна історія Кл.слова (ненормовані): етнонім -- самоназва -- русини -- етнічна самосвідомість -- етнічне життя спільноти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 1МИ.72(075.3) Б 24
Баранова, Наталія Миколаївна. Етика [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Баранова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 323 с. - Бібліогр.: с. 156-164. - 50.58 грн., 60.70 грн.ББК 87.7я73 РУБ 1МИ.72(075.3) Рубрики: Кафедра філософії та соціально-економічних наук Етика--підручники та посібники для ВНЗ Етика--категорії Мораль (етика) Моральні цінності Толерантність Моральна свідомість Самосвідомість Морально-етичне виховання Релігійна культура Професійна етика Педагогічна етика Етика бізнесу Кл.слова (ненормовані): добро -- моральне зло -- сенс життя -- свобода -- щастя -- моральне спілкування -- моральний обов’язок -- справедливість -- відповідальність -- гідність і честь -- повага -- співчуття -- милосердя -- етика вченого
Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 75 ав (1), Ч.З.№2 (10), аб (64) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (10), аб (64) Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Б 55
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 88 Рубрики: Свідомість Виховання особистості Духовні цінності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): Я-духовне -- рефлексія -- рефлексивно-довільна спрямованість -- Я-Ти-детермінація -- емоції -- емоційне самопідкріплення -- самосвідомість -- цінності людини Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 158.9(075.3) Б 55
Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834ББК 88.5я73 + 74.200я73 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.)
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.51 Б 55
Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.51 Рубрики: виховання духовності Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- духовні цінності -- рефлексія -- психологія виховання -- свідомість -- самосвідомість Анотація: У статті розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|