Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 183
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 60.54 Е 68
Епштейн, Алек Д.. Єврейські літні табори для старшокласників і формування багатоскладової національно-конфесіонально-громадської ідентичності молоді в сучасній Україні / А. Д. Епштейн> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2013. - № 3. - С. 125-138. - Бібліогр. у кінці ст.
. - ISSN 1563-3713ББК 60.54 + 74.200.8 Рубрики: Соціологія груп--молодь--соціологічні дослідження Виховна робота влітку--формування національної самосвідомості--літні табори для старшокласників Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): національна самосвідомість -- асиміляція -- громадянське виховання -- неформальна освіта -- єврейське населення України -- єврейські літні табори для старшокласників -- українська молодь Анотація: Міжнародні єврейські організації докладають неабияких зусиль до сфери освітньої діяльності, покликаної загальмувати процеси асиміляції, посприяти збереженню серед євреїв, котрі залишаються в Україні, національної самосвідомості. Заради цього було створено літні табори для школярів із європейських сімей, в одному з яких і здійснено описане в даній статті дослідження.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.202.242 Р 59
Роговець, Олена. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності [Текст] / О. Роговець> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 58-62.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--позаурочна робота Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- моральна самосвідомість -- базові цінності -- позаурочна робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Москаль, Ю. Ідентифікація й ідентичність у суспільному форматі теоретичного аналізу [Текст] / Ю. Москаль> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N1. - С. 96-112
. - ISSN 966-654-0ББК 88 Рубрики: соціальна психологія психологія особистості етнокультурна ідентичність самоідентифікація самосвідомість самоактуалізація Кл.слова (ненормовані): его-ідентичність -- соціальна взаємодія -- метакультура -- ТИПИ ІДЕНТИЧНОСТІ -- КУЛЬТУРА
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.016:087.5](477) Х 65
Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 21–24.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки у 4 класі -- урок-подорож -- Я у світі -- національна самосвідомість -- культурні пам’ятки -- історія рідного міста -- 4 клас Анотація: У статті представлено інтегрований урок-подорож з математики, інтегрованого курсу "Я у світі", логіки на тему: "Сторінками історії рідного міста" для учнів початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Василега, Ольга. Адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей дітей 6-8-річного віку в контексті впровадження НУШ [Текст] / О. Василега> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 12-16.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): адаптаційно-ігровий цикл навчання -- опорно-рухова система дитини -- самосвідомість дитини початкового класу
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мангутова, И. В. Альтруизм как психолого-педагогическая проблема [Текст] / И. В. Мангутова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 110-114
Рубрики: психологія особистості самосвідомість
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 88.37 Д 53
Дмитриев, С. В. Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Освітні технології--вища школа Самосвідомість Мислення Діяльність людини Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры. На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.
Дод.точки доступу: Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>8.
| 1Ф7 К 76
Кошарний, Степан Олексійович. Біля джерел філософської герменевтики (В. Дільтей і Е. Гуссерль) [Текст] / С. О. Кошарний ; ІФ АН України. - К. : Наукова думка, 1992. - 124 с. - ISBN 5-12-002853-5 : 3.38 крб.ББК 87.3(4) РУБ 1Ф7
Кл.слова (ненормовані): ФІЛОСОФІЯ -- ФІЛОСОФІЯ УКРАЇНИ -- ФІЛОСОФІЯ ЖИТТЯ -- САМОСВІДОМІСТЬ -- МЕТАФІЗИКА
Дод.точки доступу: Академія наук України; Інститут філософії
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>9.
|
Радул, Валерій. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах [Текст] / В. Радул> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 29-35.
Рубрики: Особистість--базові якості Кл.слова (ненормовані): індивід -- якості особистості -- властивості особистості -- життєдіяльність -- глобалізація -- самосвідомість Анотація: У статті розглянуто питання сутності базових якостей особистості. Показано, що здатність особистості до побудови стратегії життя перетворює її на індивідуальність у масштабах соціуму, культури, на індивідуальність, визнану суспільством.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Луценко, Ірина Велика любов виростає з маленьких справ [Текст] : сучасний підхід до національно-патріотичного виховання дошкільного / Ірина Луценко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 5. - С. 3-7.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--національно-патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): етнічна самосвідомість -- національна ідентичність -- патріотизм
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Москаленко, О. В. Взаимосвязь профессиональной самореализации молодежи с процессами ее самоактуализации, самоопределения и самоэффективности / О. В. Москаленко, Г. В. Миронова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 193-200. - Библиогр.: 19 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88 Рубрики: Праця--психологія Самоактуалізація--психологія особистості Самовизначення--психологія особистості Самоефективність--психологія особистості Кл.слова (ненормовані): професійна самореалізація -- самовдосконалення -- особистісно-професійний розвиток -- самоствердження -- ідентифікація -- професійна самосвідомість
Дод.точки доступу: Миронова, Г. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 158.9 Т 19
Тарадайник, Валентина Миколаївна. Використання інформаційно-соціального середовища розвитку обдарованої дитини [Текст] : посібник / В. М. Тарадайник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 68 с. - Бібліогр.: с. 64-67. - ISBN 978-966-2633-36-8 : 27.10 грнББК 88.835 + 74.62 РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Обдаровані діти--розвиток обдарованості Інформаційне середовище Психологія особистості дитини Кл.слова (ненормовані): інформаційний простір -- становлення особистості -- соціальні мережі -- спілкування -- Інтернет-спілкування -- віртуальне спілкування -- розвиток особистості -- самосвідомість особистості -- соціалізація обдарованих дітей
Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Знайти схожі
|
>13.
| 74 К78
Красовська, Ольга Олександрівна. Виховання громадянської самосвідомості старшокласників засобами символіки народного мистецтва України [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія і історія педагогіки / О. О. Красовська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 20 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: самосвідомість громадянська мистецтво України--народне автореферати дисертацій--педагогіка
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>14.
| 9 П 49
Поліщук, Ірина. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства [Текст] / І. Поліщук, А. Білоног> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 55-58.
ББК 9 Рубрики: Викладання українознавства в школі Самосвідомість особистості Кл.слова (ненормовані): українознавство -- родинне свято -- молодші школярі
Дод.точки доступу: Білоног, Алла Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 158.9(075.3) Б 55
Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834ББК 88.5я73 + 74.200я73 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.)
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Знайти схожі
|
>16.
| > Шифр: ВМДЗ/2012/9 Журнал Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно 2012р. N 9
Зміст: Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8. Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17. Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25. Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33. Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44. Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51. Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64. Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65. Аплодуємо переможщям. - С.66-67. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72. Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74. Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>17.
| 373.2.034(477) К 64
Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 4–15. - Зміст: Розвиток совісності ; Значення совісті в житті дітей ; Суть совісті та її особливості ; Напрями та методи виховної роботи ; Додаток : Виховання совісті та совісності в дошкільників : методи, форми, засоби.
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- моральне виховання -- совість -- совісність -- моральна самосвідомість -- правда -- розвиток -- показники -- значення -- суть -- особливості -- здорова совість -- нездорова совість -- каральна совість -- підозріла совість -- совість, зорієнтована на інших -- егоїстична совість -- удавана совість -- психологічне консультування -- педагогічна робота -- методи -- форми -- засоби Анотація: У статті йдеться про формування здорової совісті у дітей дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Щукина, Е. Г. Влияние уровня самосознания беременной женщины на формирование готовности к материнству и влияние беременности на рост ее самосознания: Материнство и профессия в самореализации женщины [Текст] / Е. Г. Щукина, Т. А. Голдобина> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N3. - С. 114-120.
ББК 88.37 + 88.5 Рубрики: самосвідомість Самореалізація психологія жінки вагітні жінки
Дод.точки доступу: Голдобина, Т. А. Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі
|
>19.
|
Смирнова, Е. О. Генезис общения ребенка от рождения до семи лет в исследованиях сотрудников Психологического института [Текст] / Е. О. Смирнова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 54-62.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.834 Рубрики: вікова психологія спілкування дітей дитяча психологія психологія дошкільника самосвідомість Кл.слова (ненормовані): самосознание -- развитие личности
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 88 Ц 11
Ціось, А. Л. Дізнайся більше про себе [Текст] / А. Л. Ціось> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2011. - N 10. - 1-118с.
ББК 88 Рубрики: Самосвідомість особистості психологія--тренінги Психогігієна арт-терапія Спілкування Самооцінка підлітків пізнавальні процеси Кл.слова (ненормовані): методи саморегуляції -- психологічні практикуми -- перехресна інервація -- психомалюнок
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|