Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (60)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15/А 43
Автор(и) :
Назва : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості . вип. 4. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2011 (Ніжин)
Кільк.характеристики :440 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка , Національна академія педагогічних наук України
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
ББК : 88я43 + 88.37я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Психологія особистості
Психологія підлітка
Психологічна допомога
Психологія поведінки-- діти
Психологія студента
Практичний психолог-- компетентність
Кафедра загальної та практичної психології
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєва криза молоді--самотність--девіантна поведінка--психіка--психологія старшокласника--саморозуміння--життєстійкість особистості--кризові ситуації--самоставлення особистості--психологічне здоров’я--психосоматичне здоров’я--синдром вигорання вчителів--психологічна готовність--спілкування особистості--особистісна зрілість--майбутній психолог--психологічне насилля--вікова криза
Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни , які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15/А 43
Автор(и) :
Назва : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості . вип. 6
Вихідні дані : К., 2012 (Ніжин)
Кільк.характеристики :664 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка , Національна академія педагогічних наук України
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-617-640-073-8: 50.00 грн.
ББК : 88я43 + 88.37я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Психологія особистості
Психологія підлітка
Психологічна допомога
Психологія поведінки-- діти
Психологія студента
Практичний психолог-- компетентність
Взаємодія вчителя і учнів
Підготовка майбутніх психологів
Кафедра загальної та практичної психології
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній світ особистості--консультаційна робота--девіантна поведінка--психіка--психологія старшокласника--саморозуміння--життєстійкість особистості--кризові ситуації--самоставлення особистості--психологічне здоров’я--психосоматичне здоров’я--педагогічне спілкування--особистісна зрілість--майбутній психолог--креативність--сприйняття інформації--психологічне насилля--люди похилого віку--вікова криза
Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни , які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів.
Примірники : всього : фб(1), аб(2), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), аб(2), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15/А 43
Автор(и) :
Назва : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості . вип. 4. Ч. 2
Вихідні дані : К., 2011 (Ніжин)
Кільк.характеристики :388 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка , Національна академія педагогічних наук України
Примітки : Л-ра в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-2213-21-8: 120.00, 150.00, грн.
ББК : 88я43 + 88.37я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Психологія особистості
Психологія підлітка
Психологічна допомога
Психологія поведінки-- діти
Психологія студента
Практичний психолог-- компетентність
Кафедра загальної та практичної психології
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєва криза молоді--самотність--девіантна поведінка--психіка--психологія старшокласника--саморозуміння--життєстійкість особистості--кризові ситуації--самоставлення особистості--психологічне здоров’я--психосоматичне здоров’я--синдром вигорання вчителів--психологічна готовність--спілкування особистості--особистісна зрілість--майбутній психолог--психологічне насилля--вікова криза
Анотація: У збірнику представлені статті науковців України, в яких висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні проблеми психології як інтегрованого напряму досліджень, що вивчає проблеми розвитку і становлення психіки людини, зокрема, у навчальному процесі та зміни, які відбуваються в клінічних умовах. Окрему проблематику складають роботи, що розкривають психологічні аспекти фахової підготовки психологів.
Примірники : всього : фб(2), аб(3), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(2), аб(3), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923.2/К 26
Автор(и) : Карпинский К. В.
Назва : Взаимосвязь самоотношения и смысложизненного кризиса в развитии личности
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 152-167. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 20 назв.
УДК : 159.923.2
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Розвиток особистості
Психологія особистості
Сенс життя
самовідношення
Кафедра психології
Анотація: В статті представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей самоставлення особистості в умовах смисложиттєвої кризи. Встановлено, що, з одного боку, криза деформує зміст та структуру самоставлення, а з іншого - змістовно визначена композиція складових самоставлення сприяє виникненню та ескалації кризи за наявності в особистості утруднень з пошуком та реалізацією сенсу життя. За результатами дослідження зроблено висновок, що переживання безглуздості життя поступово призводить до обезцінювання та обезсмислювання "Я", внаслідок чого в ситуації кризи людина розвиває компенсаторну активність, яка проявляється в надмірній заклопотаності самим собою та спрямована на відновлення і стабілізацію позитивного образу "Я".
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 9
Цікаві статті :
Вогініч О. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток/ О. Вогініч (стр.4-8.)
Мулик Н. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я/ Н. Мулик (стр.9-17.)
Сидельникова О. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість/ О. Сидельникова (стр.18-25.)
Фурсова С. . Дитячі таланти та обдарованість/ С. Фурсова (стр.26-33.)
Гавриш Н. . Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей/ Н. Гавриш (стр.34-44.)
Самойлова С. Виявлення індивідуальних особливостей дітей/ С. Самойлова, О. Лисенко (стр.45-51.)
Малишева О. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів/ О. Малишева (стр.52-56.)
Малишева О. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом/ О. Малишева
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень (стр.62-64.)
Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році (стр.65.)
Аплодуємо переможщям (стр.66-67.)
Кононко О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця/ О. Кононко (стр.68-72.)
Свята та цікаві події жовтня (стр.73-74.)
Жижина І. Пригоди Павучка/ І. Жижина (стр.75-79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Панченко А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку/ А. Панченко, Р. Корендо (стр.4–11.)
Педагогіка ніжності (стр.12.)
Гурковська Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток/ Т. Гурковська (стр.13–17.)
Погорєлова Л. Запрошуємо на гостину до казки/ Л. Погорєлова, К. Шевцова (стр.18–26.)
Короленко Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників/ Ю. Короленко [и др.] (стр.27–31.)
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий (стр.32–33.)
Гурковська Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі/ Т. Гурковська (стр.34–37.)
Хартман О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками/ О. Хартман, І. Скумен (стр.38–45.)
Панченко А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою/ А. Панченко, Р. Корендо (стр.46–47.)
Кіяшко А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків"/ А. Кіяшко (стр.48–55.)
Омелюх А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам/ А. Омелюх (стр.56–60.)
Шестова І. У пошуках маминого щастя/ І. Шестова (стр.61–65.)
Усесвітній день води (стр.66–67.)
Волчак Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою/ Т. Волчак, Т. Трифонова (стр.68–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/О-82
Автор(и) : Отич Д. Д.
Назва : Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 4. - С. 75-79 (Шифр ПП1/2012/4)
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна психологія
Анотація: Викладено результати дослідження динаміки змін змісту Я-концепції майбутніх психологів. Виявлено тенденції до зростання реальної оцінки, особистісної самооцінки, аутосимпатії й навчально-пізнавальних мотивів у процесі професійної підготовки.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923.2-055.2/С 76
Автор(и) : Станковская Е. Б.
Назва : Культурогенез отношения женщины к своему телу
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 141-152. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 14 назв.
УДК : 159.923.2-055.2
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): культурна психологія
Гендерна психологія
Психологія особистості
Кафедра психології
Анотація: Дана стаття присвячена європейському культурогенезу ставлення жінки до свого тіла в європейській культурі. В ній міститься культурно-історична реконструкція форм конфліктів та гармонії щодо жіночого тіла в епоху Античності, Середньовіччя, Ренесансу, Нового часу та сучасності, а також виділяються деякі ключові тенденції культурогенезу ставлення жінки до власного тіла.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Зміст : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. / Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.17 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.015.325/П 54
Автор(и) : Полякова О. Б.
Назва : Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 112-119. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 12 назв.
УДК : 37.015.325 + 159.98
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагоги
Психологи
Педагогічна психологія
самосвідомість
самовідношення
Саморозуміння
самоприйняття
Самоактуалізація
"Я-концепція"
Анотація: Поглиблено розуміння феномнів "саморозуміння" та "самоприйняття". Виявлено особливості саморозуміння і самоприйняття психологів і педагогів: "за" власне Я, високий рівень орієнтації в часі, цінности, креативність, потяг до творчості, щирий інтерес до себе, лідерство, невтомність в роботі, очікування позитивного ставлення інших, потреба доводити почату справу до кінця, прийняття себе як особистості, здатність до глибокого та швидкого аналізу ситуації та концентруванні на головній меті, потяг бути собою та до самоактуалізації, впевненість в собі, установка на перемогу, успіх, енергійність. Особливо підкреслено необхідність врахування при здійсненні профпросвіти та психопрофілактики наступні результати: недостатню послідовність та ефективність самокерівництва, низький рівень автономності, потреби в пізнанні, саморозумінні, гнучкість у спілкуванні, аутосимпатії, середній рівень факторів оцінки, активності, сили, вміння чути себе, але не прислуховуватися до свого внутрішнього голосу, стійкий, але не визначений особистісний профіль, часте нерозуміння себе та ін.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/С 34
Автор(и) : Сидельникова, Ольга
Назва : Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн. - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012. - № 9. - С. 18-25. (Шифр ВМДЗ/2012/9)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільники-- формування особистості
Анотація: Про використання фундаментальних та нових підходів у формуванні й вихованні особистості дошкільника.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923.2/С 77
Автор(и) : Старовойтенко Е. Б.
Назва : Персонология отношения к себе: культурная трансспектива
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 13-25. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 12 назв.
УДК : 159.923.2
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Самоставлення-- психологія особистості
Я-психологія
Психологія особистості
Кафедра психології
Анотація: Роботу присвячено проблемі синтезу теорій та методів вивчення ставлення особистості до себе, створених в контексті різних філософських, психологічних і гуманітарних наук. Ставиться завдання розвитку "персонології ставлення до себе", заснованої на цьому синтезі. Представлено персонологічну модель самоставлення, експліційована з текстів М. Фуко, котра поєднала транскультурні ідеї про ундивідуальне ставлення до себе. Дані ідеї розглядаються як культурний потенціал психологічних досліджень і практики самоставлення сучасної особистості.
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Шебанова В. І. Синергетична модель розвитку розладів харчової поведінки/ В. І. Шебанова (стр.1-19.)
Подкоритова Л. О. Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги"/ Л. О. Подкоритова (стр.29-43.)
Баер У. Приемы терапевтической работы при роррекции "образа Я"/ У. Баер (стр.43-49.)
Коноплицька О. В. Особливості міжособистісної взаємодії у професійній діяльності працівників ОВС з неповнолітніми правопорушниками/ О. В. Коноплицька (стр.49-56.)
Воропаев Е. П. Психолого-педагогические аспекты работы с музыкально одаренным ребенком-инвалидом (из опыта работы)/ Е. П. Воропаев (стр.56-59.)
Партико Т. Б. Самоставлення осіб пенсійного віку: порівняльний аналіз працевлаштованих та непрацевлаштованих/ Т. Б. Партико (стр.59-65.)
Губенко А. В. Трансформационное мышление как показатель креативности/ А. В. Губенко (стр.65-75.)
Спрямованість і моральність вченого. Пам’яті М. Й. Боришевського (До 80-річчя від дня народження українського психолога М. Й. Боришевського) (стр.75-80.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923.2/К 93
Автор(и) : Кургинян С. С.
Назва : Проблема отношения личности к себе в психологии (от философско-психологических представлений к научной теории)
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 41-53. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 27 назв.
УДК : 159.923.2
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
самовідношення
Кафедра психології
Анотація: В статті на основі аналізу ряду актуальних філософсько-психологічних проблем у сфері психології ставлень особистості (проблема об'єктивної необхідності "носія" психічної активності, її джерела, характеру та специфіки цього джерела) обговорено методологічні передумови до побудови концептуально відмінного від попередніх уявлень про проблему ставлення особистості до себе в психології. Ключова ідея пов'язана зі ставленням особистості до себе як до суб'єкта психічної активності. Поряд з цим особистість розглянуто як суб'єкт ставлення до себе, тобто до власної "самості", котра характеризує ту сферу індивідуального буття особистості, в якій "діюча особа" (суб'єкт свідомої діяльності) та емпіричний об'єкт (носій переживань себе як реального суб'єкта) в психічному житті людини присутні в нерозривній єдності, цілісності всіх його властивостей та якостей: природних, соціальних, особистісних та індивідуальних.
Знайти схожі

16.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2003р.,N 8(лютий)
Цікаві статті :
Тур Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї/ Р. Тур (стр.2-3) Кл.слова: Обдарованість,Еврилогізація
Слободенюк Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей/ Л. Слободенюк (стр.4-5) Кл.слова: Тестування
Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (стр.5-7) Кл.слова: Оцінювання,Діагностика ,Здібності
Слободенюк Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії/ Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка (стр.8-9) Кл.слова: Самопізнання,Саморегуляція,Самоставлення
Соцька М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти/ М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка (стр.10-15) Кл.слова: Оцінювання,Шкільний психолог,Діагностична методика
Видриган Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК/ Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка (стр.15)
Рибалка В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна/ В. Рибалка (стр.вкладка)
Рибалка В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва/ В. Рибалка (стр.вкладка)
Цікаві статті :
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слободенюк Л.
Назва : Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2003. - N8(лютий). - С. 8-9 (Шифр П2/2003/8(лютий))
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Рефлексія
психодіагностика
Мотивація - навчальна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопізнання--саморегуляція--самоставлення
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.37/П 18
Автор(и) : Партико Т. Б.
Назва : Самоставлення осіб пенсійного віку: порівняльний аналіз працевлаштованих та непрацевлаштованих
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2014. - N 12. - С. 59-65. (Шифр ПП/2014/12)
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Працевлаштування-- пенсіонери
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--психологічне благополуччя--мотивація--працевлаштовані пенсіонери--непрацевлаштовані пенсіонери
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенов И. Н.
Назва : Социокультурная роль экзистенциальной рефлексии в развитии целеобразования и самоотношения творческой индивидуальности
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 1. - С. 69-82. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/1). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 25 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Індивідуальність-- психологія особистості
Особистість-- індивідуальність-- психологія
література і психологія
Анотація: З позицій персонології та рефлексивної психології аналізується проблематика розвитку цілеутворення та самоставлення людини за допомогою рефлексії до власної індивідуальності. Характеризується феноменологія самозвернення людини як передумова рефлексивного розвитку цілеутворення та самоставлення творчої індивідуальності. Процес формування продуктивного самоставленя до власної індивідуальності розглядається на матеріалі рефлексивно-психологічного аналізу життєтворчості видатного письменника-мислителя М. М. Зощенко.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.8/Г 95
Автор(и) : Гурковська Т.
Назва : Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2016. - № 1. - С. 34–37. (Шифр ВМДЗ/2016/1)
Примітки : Зміст: Оцінювання дорослими діяльності дитини як чинник формування її самоставлення ; Гордість за досягнення – головне особистісне новоутворення раннього віку ; Як дорослим варто реагувати на дитячу допитливість.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- самоставлення особистості дитини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча психологія--самоставлення особистості--дошкільники--ставлення до себе--симптомокомплекс--гордість за досягнення--самостійність дитини--допитливість--стимулювання--оцінювання--пізнання--навчання--спілкування
Анотація: У статті йдеться про фомування у дітей адекватного сталення до себе і своєї діяльності та роль дорослих у цьому процесі.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 54425
Кількість відвідувачів 1115
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя