Пошуковий запит: <.>K=свідомість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 620
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кляп Ю. М. Особливості національно-пактичного виховання в закладі позашкільної освіти інтерактивних технологій/Ю. М. Кляп // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2024,N N 2.-С.23-26.
|
>2.
| Присяжнюк Л. Краса природи: від споглядання до творення/Л. Присяжнюк // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2023,N N 6/7.-С.3-9.
|
>3.
| Кіченко І. Природа + цифрові технології/І. Кіченко, Г. Кузь // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2023,N N 3.-С.22-24.
|
>4.
| Фурман О. Джерела та засади осягнення позитивно-гармонійної Я-концепції як структурно-функціональної цілісності/О. Фурман // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2023,N N 2.-С.142-168.
|
>5.
| Сушильнікова А. Ю. Екологічна освіта - шлях до збереження природи для наступних поколінь/А. Ю. Сушильнікова // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2023,N N 3.-С.20-22.
|
>6.
| Білоус П. Художнє слово для "оздоби вітчизни нашої” /П. Білоус // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2021,N N 1.-С.43-47.
|
>7.
| Холодьон О. М. Метатекстові висловлювання діалектоносіїв Східного Полісся: діалектне мовлення/О. М. Холодьон // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2021,N N 2.-С.67-82.
|
>8.
| Кісь Р. Окремішнє я і смислові світи (нова філософія суб’єктивности)/Р. Кісь. - 2021
|
>9.
| Бевзюк Є. В. Інтелектуальні інститути науково-академічної фази чеського національного руху/Є. В. Бевзюк, О. М. Табанюхова // Проблеми всесвітньої історії. -Київ:Інститут всесвітньої історії НАН України, 2020,N N 1 (10).-С.61-77.
|
>10.
| Ренчка І. Є. Мовна поведінка та мовна стійкість українців в умовах російсько-української війни/І. Є. Ренчка // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2020,N N 3(75).-С.75-91.
|
>11.
| Кухмай Н. Тематична інтеграція навчальних предметів та виховної роботи в межах проєкту "Стежками України"/Наталія Кухмай // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 10(616).-С.47-49
|
>12.
| Зеленько О. А. Про функційне формування психічної діяльності на свідомісному етапі/О. А. Зеленько // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N Вип. 98:Серія "Філологічні науки", № 14.-С.163-176
|
>13.
| Сас П. Протиепідемічні заходи влади на Волині (початок XVII ст.)/П. Сас // Український історичний журнал. -Київ:Редакція "УІЖ", 2020,N N 2.-С.60-78.
|
>14.
| Ремешевська І. Є. Культура України в середині XIX - на початку XX ст. Література, театр і музичне мистецтво/І. Є. Ремешевська // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/3.-С.75-80.
|
>15.
| Дроздова-Кучерук К. Є. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів/К. Є. Дроздова-Кучерук. - 2020
|
>16.
| Червецький В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи/Володимир Червецький // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.53–55
|
>17.
| Бутенко В. Формування естетичної свідомості студентської молоді у закладах вищої освіти/В. Бутенко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2020,N N 7/8.-С.78-85.
|
>18.
| Токар Наталія Художнє осмислення національної свідомості в прозі Івана Корсака/Наталія Токар // Українська мова і література в школі, 2020,N № 5.-С.20-26
|
>19.
| Маленко О. О. Першотвір vs переклад: внутрішнє буття тексту крізь призму мистецької свідомості/О. О. Маленко // Зарубіжна література в школі. -Харків:"Основа", 2020,N N 19/20.-С.4-6.
|
>20.
| Верменич Я. Вплив наукових дискурсів на процеси формування національної свідомості в Україні у другій половині XIX – на початку XX століття/Я. Верменич // Народна творчість та етнологія. -Київ:НАН України, 2020,N N 4.-С.26-42.
|
|
|