Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=середовище програмування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 22.183.4р10/С 76
Автор(и) : Стадник, Олена Валеріївна, Мартиненко, Людмила Володимирівна
Назва : Створення учнями навчальних програм засобами візуального середовища програмування
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2012. - N 3. - С. 20-22. (Шифр КШС-2/2012/3)
ББК : 22.183.4р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі-- програмування
Географіч. рубрики: Запорізька область-- освіта-- інформатизація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): курси за вибором--власний програмний продукт--середовище програмування--основи програмування
Анотація: У статті розповідається як зацікавити учнів до програмування, до створення свого власного програмного продукту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 22.183.4р10/Л 64
Автор(и) : Литвинова, Світлана Григорівна, Тебенко, Олексій Віталійович
Назва : Хмарні технології. Соціальне середовище програмування TOUCHDEVELOP
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2013. - N 5. - С. 26-30. (Шифр КШС-2/2013/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 22.183.4р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання інформатики в школі-- інтерактивні технології навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): середовище програмування--хмарні технології--навчальні ігри--електронні освітні ресурси
Анотація: У статті розкрито основні ідеї хмарної технології "інфраструктура як сервіс" на прикладі Touchdevelop. Описано його можливості у розробці ігрових електронних освітніх ресурсів, розкрито особливості, уточнено поняття соціального середовища програмування, узагальнені можливості реалізації в середній загальній освіті, наведено приклади розробки електронних освітніх ресурсів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 23938
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя