Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


    Єрмаков, І.
    Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху [Текст] / І. Єрмаков // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2004. - N18 (вересень). - С. 8-10
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Соціалізація школярів
Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність юнацтва -- соціальна компетентність


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)

Знайти схожі

2.


    Агіляр, Туклер Вікторія
    сюжетно-рольові ігри для дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо [Текст] / Туклер Вікторія Агіляр; Вікторія Агіляр Туклер // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- особистість дитини -- ігрова діяльність -- сюжетно-рольові ігри для дітей
Анотація: "Широкі можливості для інтеграції різних пізнавальних тем та видів діяльності дає сюжетно-рольова гра. Саме в ній дошкільнята вчаться застосувати набуті знання і вміння на практиці, взаємодіяти з однолітками, шукати нестандартні підходи до розв'язання проблемних ситуацій". З поданих нотаток можна запозичити ідеї нових ігрових сюжетів, шляхи подолання суперечок між вихованцями, а також прийоми делікатного керівництва дитячою грою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.21
А 66


    Андрющенко, Тетяна
    Позитивне ставлення до себе та інших - запорука здоров’я [Текст] / Тетяна Андрющенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 6-7 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання
   Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- психічне здоров’я дошкільників -- духовне здоров’я дитини -- соціальна компетентність -- здоров’я дошкільників
Анотація: Проблема збереження і зміцнення здоров’я дітей потребує комплексного підходу, що передбачає турботу не лише про фізичне, а й про інтелектуально-емоційне, духовне і соціальне благополуччя кожного вихованця, оскільки все це - нерозривні компоненти здоров’я людини. З поданої статті можна дізнатися про головні аспекти забезпечення психічного і духовного здоров’я малят, а також про те, як ефективно організовувати відповідну роботу в дитсадку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
371.124:5](477)
А 94


    Афійчук, Юлія.
    Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 40–45. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вчителі природничих дисциплін--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- самоосвітня компетентність -- загальнокультурна компетентність -- здоров’язбережувальна компетентність -- соціальна компетентність -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- підприємницька компетентність
Анотація: У статті досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексі становлення та розвитку життєво компетентного учня.


Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
88.59
Б 29


    Бауэр, Е. А.
    Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов / Е. А. Бауэр // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 115-117 . - ISSN 0869-561X
ББК 88.59 + 74.в55 + 74.6
Рубрики: Кафедра психології
   Соціальна психологія

   Адаптація мігрантів

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- адаптація підлітків-мігрантів -- філософія освіти -- синергетична наукова парадигма -- соціальна педагогіка -- підлітки-мігранти -- соціальна компетентність -- толерантність
Анотація: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів.
О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Безсонова, Ольга
    Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток? [Текст] / Ольга Безсонова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання
Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання засобами гри -- драмогерменевтика -- групова робота -- соціальна компетентність -- ігрова діяльність
Анотація: "Практика доводить: найкраще малята засвоюють знання про світ і опановують важливі компетенції в ігровій та спільній практичній діяльності. Зазвичай з грою у дітей проблем не виникає, а от налагодження конструктивної взаємодії дається їм нелегко. Дуже важливо змалку навчити хлопчиків і дівчаток уміння домовлятися, узгоджувати свої інтереси з потребами та бажаннями інших, знаходити різні шляхи розв'язання життєвих ситуацій. У пригоді стає соціо-ігрова педагогіка, якій присвячена ця публікація".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Бланк-Матьє, Маргарет
    Виховання цінностей у німецьких дитячих садках [Текст] / Маргарет Бланк-Матьє // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Німеччина--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта
Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Неллі.
    Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

9.
83.3(4Укр)р
В 19


    Васьківська, Галина.
    Знання про людину як основа формування соціальної компетентності [Текст] / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 22-25
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід
   компетентнісний підхід у навчанні

   освіта літературна

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- знання про людину -- соціальна компетентність -- соціальне пізнання навколишнього світу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
74.100.5
Г 12


    Гавриш, Наталія
    Лідерство - риса активних, або Як і навіщо плекати лідерів змалку [Текст] / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- виховання лідера -- методика розвитку рис лідера -- лідерський потенціал
Анотація: Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Однак що саме слід вкладати у це поняття? І які риси виховувати? Автор статті переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчитися управляти своїми думками, почуттям та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у дошкільнят. В статті розкривається суть понять "лідер" і "лідерство", представлена методика розвитку лідерських рис характеру.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 36330
Кількість відвідувачів 919
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя