Пошуковий запит: <.>K=соціальна компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єрмаков, І. Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху [Текст] / І. Єрмаков> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2004. - N18 (вересень). - С. 8-10
ББК 88.5 Рубрики: Соціалізація школярів Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність юнацтва -- соціальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Агіляр, Туклер Вікторія сюжетно-рольові ігри для дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо [Текст] / Туклер Вікторія Агіляр; Вікторія Агіляр Туклер> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 20-24
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- особистість дитини -- ігрова діяльність -- сюжетно-рольові ігри для дітей Анотація: "Широкі можливості для інтеграції різних пізнавальних тем та видів діяльності дає сюжетно-рольова гра. Саме в ній дошкільнята вчаться застосувати набуті знання і вміння на практиці, взаємодіяти з однолітками, шукати нестандартні підходи до розв'язання проблемних ситуацій". З поданих нотаток можна запозичити ідеї нових ігрових сюжетів, шляхи подолання суперечок між вихованцями, а також прийоми делікатного керівництва дитячою грою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.21 А 66
Андрющенко, Тетяна Позитивне ставлення до себе та інших - запорука здоров’я [Текст] / Тетяна Андрющенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 6-7
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- психічне здоров’я дошкільників -- духовне здоров’я дитини -- соціальна компетентність -- здоров’я дошкільників Анотація: Проблема збереження і зміцнення здоров’я дітей потребує комплексного підходу, що передбачає турботу не лише про фізичне, а й про інтелектуально-емоційне, духовне і соціальне благополуччя кожного вихованця, оскільки все це - нерозривні компоненти здоров’я людини. З поданої статті можна дізнатися про головні аспекти забезпечення психічного і духовного здоров’я малят, а також про те, як ефективно організовувати відповідну роботу в дитсадку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371.124:5](477) А 94
Афійчук, Юлія. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 40–45. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі природничих дисциплін--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність -- самоосвітня компетентність -- загальнокультурна компетентність -- здоров’язбережувальна компетентність -- соціальна компетентність -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- підприємницька компетентність Анотація: У статті досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексі становлення та розвитку життєво компетентного учня.
Дод.точки доступу: Шеремет, Тетяна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.59 Б 29
Бауэр, Е. А. Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов / Е. А. Бауэр> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 115-117
. - ISSN 0869-561XББК 88.59 + 74.в55 + 74.6 Рубрики: Кафедра психології Соціальна психологія Адаптація мігрантів Росія Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія -- адаптація підлітків-мігрантів -- філософія освіти -- синергетична наукова парадигма -- соціальна педагогіка -- підлітки-мігранти -- соціальна компетентність -- толерантність Анотація: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів. О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Безсонова, Ольга Соціо-ігрова взаємодія: загравання чи природний розвиток? [Текст] / Ольга Безсонова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 10-13
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): соціальне виховання засобами гри -- драмогерменевтика -- групова робота -- соціальна компетентність -- ігрова діяльність Анотація: "Практика доводить: найкраще малята засвоюють знання про світ і опановують важливі компетенції в ігровій та спільній практичній діяльності. Зазвичай з грою у дітей проблем не виникає, а от налагодження конструктивної взаємодії дається їм нелегко. Дуже важливо змалку навчити хлопчиків і дівчаток уміння домовлятися, узгоджувати свої інтереси з потребами та бажаннями інших, знаходити різні шляхи розв'язання життєвих ситуацій. У пригоді стає соціо-ігрова педагогіка, якій присвячена ця публікація".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бланк-Матьє, Маргарет Виховання цінностей у німецьких дитячих садках [Текст] / Маргарет Бланк-Матьє> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни Німеччина--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі. Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 83.3(4Укр)р В 19
Васьківська, Галина. Знання про людину як основа формування соціальної компетентності [Текст] / Г. Васьківська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 22-25
ББК 83.3(4Укр)р Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід компетентнісний підхід у навчанні освіта літературна Кл.слова (ненормовані): дослідницька діяльність учнів -- знання про людину -- соціальна компетентність -- соціальне пізнання навколишнього світу
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.5 Г 12
Гавриш, Наталія Лідерство - риса активних, або Як і навіщо плекати лідерів змалку [Текст] / Наталія Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-6
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- виховання лідера -- методика розвитку рис лідера -- лідерський потенціал Анотація: Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Однак що саме слід вкладати у це поняття? І які риси виховувати? Автор статті переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчитися управляти своїми думками, почуттям та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у дошкільнят. В статті розкривається суть понять "лідер" і "лідерство", представлена методика розвитку лідерських рис характеру.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|