Пошуковий запит: <.>K=соціальна компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зарубінська, І. Б. Дослідження сформованості мотиваційної складової соціальної компетентності студентів вищих навчальних закладів [Текст] / І.Б. Зарубінська> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N1. - С. 27-32
. - ISSN 1817-3764ББК 74.58 Рубрики: студенти педагогіка соціальна Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єрмаков, І. Крок за кроком до життєвої компетентності та успіху [Текст] / І. Єрмаков> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2004. - N18 (вересень). - С. 8-10
ББК 88.5 Рубрики: Соціалізація школярів Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність юнацтва -- соціальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кравець, Христина Ранкова зустріч у колі друзів [Текст] / Христина Кравець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 16-17
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Початкова школа--ранкові зустрічі Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): ранкова зустріч -- дитсадок і школа -- психологічний клімат -- соціальна компетентність -- молодші школярі -- Нова українська школа Анотація: "Який він, ідеальний початок робочого дня в НУШ? Щирі усмішки учнів і педагога, бадьорий настрій та багато захопливих ідей на весь день... Досягти цього допомагають ранкові зустрічі. Вони можуть стати у пригоді й педагогам закладів дошкільної освіти."
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Куліненко, Людмила Диво-сніжинки : ранкова зустріч з дітьми молодшої групи [Текст] / Людмила Куліненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 24-25
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність Анотація: Подано розробку ранкової зустрічі з дітьми молодшої групи, мета якої - створення в дітей та педагога доброго настрою, атмосфери довіри та емоційної безпеки, налаштування на спільну продуктивну діяльність протягом дня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Якуба, Яна Відпочинок просто неба - для єднання те, що треба! Рухливі командні ігри для дошкільнят та їхніх батьків [Текст] / Яна Якуба> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 15-17
. - ISSN 0321-1401РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): співпраця з родиною -- соціальна компетентність -- командна гра Анотація: "Веселі рухливі командні ігри не лише позитивно впливають на фізичний розвиток дітей, а й навчають їх підтримувати одне одного, узгоджувати дії, об'єднувати зусилля та спілкуватися. А якщо ще й залучити батьків, то можна згуртувати родини і зблизити малят і дорослих. До вашої уваги - добірка ігор, які можна проводити як на свіжому повітрі, так і в залі."
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу [Текст] / Н. Ярмола> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 37-45.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням інтелектуального розвитку -- соціальна компетентність -- соціальна адаптація -- соціально-побутова адаптація -- соціально-побутове орієнтування -- компетентнісний підхід Анотація: У контексті компетентнісного підходу до соціальної адаптації, розглядається поняття “соціальна компетентність”. На основі аналізу ключових смислових одиниць аналізуються сучасні науково-педагогічні підходи до питання соціальної адаптації та соціальної компетентності дітей із порушеннями інтелектуального розвитку. Окреслено основні напрями роботи з формування соціальної компетентності та соціальної адаптації в умовах навчального закладу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Литвиненко, Ірина Гуртуємо дітей - формуємо команду [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 3-6
. - ISSN 0321-1401РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- командні ігри -- робота в групах -- робота в команді -- проєтна діяльність -- дитяча психологія -- спільна діяльність дітей Анотація: "Чи вміють ваші вихованці домовлятися, гратися разом і спільними зусиллями виконувати поставлене завдання? З поданої статті ви дізнаєтеся, чому важливо плекати ці вміння змалку та як саме це робити."
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.013.42:316.477-043.2 (477) П 14
Паламарчук, Ольга. Психологічні особливості формування соціальної компетентності сучасної молоді / О. Паламарчук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 21–26. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Молодь--соціальна компетентність--формування Кл.слова (ненормовані): соціальні умови -- рівні соціальної компетентності -- соціальна компетентність -- соціальна діяльність Анотація: Проаналізовано структуру соціальної компетентності сучасної молодої людини. У ній виділено ціннісно-мотиваційний, пізнавальний, операційно-діяльнісний та особистісно-регулюючий компоненти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Агіляр, Туклер Вікторія сюжетно-рольові ігри для дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо [Текст] / Туклер Вікторія Агіляр; Вікторія Агіляр Туклер> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 20-24
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри Кл.слова (ненормовані): соціальна компетентність -- особистість дитини -- ігрова діяльність -- сюжетно-рольові ігри для дітей Анотація: "Широкі можливості для інтеграції різних пізнавальних тем та видів діяльності дає сюжетно-рольова гра. Саме в ній дошкільнята вчаться застосувати набуті знання і вміння на практиці, взаємодіяти з однолітками, шукати нестандартні підходи до розв'язання проблемних ситуацій". З поданих нотаток можна запозичити ідеї нових ігрових сюжетів, шляхи подолання суперечок між вихованцями, а також прийоми делікатного керівництва дитячою грою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі. Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3)
Знайти схожі
|
|
|