Пошуковий запит: <.>K=соціальна реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Глущук В. Соціальна реклама на уроках - майбутнє виховного процесу/В. Глущук // Історія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 4.-С.25-26.
|
>2.
| Запасникова О. Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства/О. Запасникова, О. Лівенцев // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 12.-С.56-60
|
>3.
| Дячук О. В. Дискурс соціальної реклами США: лінгвоаксіологічний аспект/О. В. Дячук. - 2016
|
>4.
| Череповська Н. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура/Н. Череповська // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 11.-С.1-126.
|
>5.
| Таланова Н. Н. Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет/Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 3.-С.76-87
|
>6.
| Булах Т. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції/Т. Булах // Вісник Книжкової палати. -Київ:Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012,N № 11.-С.6-8
|
|