Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 76/Ч-46
Автор(и) : Череповська Н.
Назва : Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура
Місце публікування : Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 11. - С. 1-126. (Шифр Б838257/2010/11)
ББК : 76
Предметні рубрики (Галузі знань): Засоби масової інформації (ЗМІ)-- історія
медіа-культура
Медіапедагогіка
викладання медіакультури в школі
Реклама
Здоров’я учнів
комп’ютер і фізичне здоров’я
Гігієна дітей та підлітків
медіагігієна
фотографія
Телебачення
Сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатехнології--фізичні вправи--вправи для очей--кінематограф--комерційна реклама--політична реклама--медіасприймання--психологічний захист--візуальна інформація--соціальна реклама
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таланова Н. Н., Сергиенко Е. А.
Назва : Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/3). - ISSN 0205-9592
Примітки : Бібліогр.: 38 назв.
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- розуміння реклами дітьми
Дитяча психологія-- дошкільний вік
Кафедра дошкільної освіти
Психологія розвитку-- дошкільний вік
Анотація: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах, Тетяна
Назва : Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції
Місце публікування : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 11. - С. 6-8. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/11). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 76.17(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Видавнича справа в Україні-- реклама
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202/Г 55
Автор(и) : Глущук, Володимир
Назва : Соціальна реклама на уроках - майбутнє виховного процесу
Місце публікування : Історія в сучасній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: "Педагогічна преса", 2013. - N 4. - С. 25-26. (Шифр ІВСШ-1/2013/4)
ББК : 74.202
Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки-- використання соціальної реклами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна реклама
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.204.2/З-30
Автор(и) : Запасникова, Олена, Лівенцев, Олександр
Назва : Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 12. - С. 56-60. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/12). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): виховання соціальне
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81/Д 99
Автор(и) : Дячук, Олена Валентинівна
Назва : Дискурс соціальної реклами США: лінгвоаксіологічний аспект : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови
Вихідні дані : К.: КНЛУ, 2016
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний лінгвістичний університет
УДК : 811.111’42:659.1(043.3)
ББК : 81
Предметні рубрики (Галузі знань): Германські мови-- лінгвістика
автореферати дисертацій-- германські мови
Кафедра іноземних мов
Географіч. рубрики: США-- мовознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурс рекламний--соціальна реклама
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 70770
Кількість відвідувачів 1655
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя