Пошуковий запит: <.>K=соціальне пізнання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Андреева Г. М. Психология социального познания/Г. М. Андреева. - 2000
|
>2.
| Агадуллина Е. Р. Взаимосвязь воспринимаемой целостности группы и групповой активности/Е. Р. Агадуллина, М. В. Котова // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2012,N N 1.-С.97-106.
|
>3.
| Рычкова О. В. О мозговых основах социального познания, поведения и психической патологии: концепция "социальный мозг" - "за" и "против"/О. В. Рычкова, А. Б. Холмогорова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 5.-С.110-125
|
>4.
| Глозман Ж. М. Социальный мозг: новая трактовка понятия/Ж. М. Глозман, П. Круков // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2013,N N 2.-С.121-134.
|
>5.
| Бойченко М. І. Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні/М. І. Бойченко // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2010,N N 1.-С.11-16.
|
>6.
| Зінченко В. В. Дискурс мови в психосоціальних моделях як аналітична гносеологія людини і онтологія суспільної практики/В. В. Зінченко // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2013,N N 2.-С.52-63.
|
>7.
| Зінченко В. В. Дискурс мови в психосоціальних парадоксах виміру людського буття і суспільної практики/В. В. Зінченко // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2013,N N 3.-С.45-59.
|
>8.
| Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра/Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.45–54
|
|