Пошуковий запит: <.>K=соціальне середовище<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Толочек В. А. Динамика и условия профессионального становления субъекта в социономических профессиях/В. А. Толочек, В. Г. Денисова, Н. И. Журавлева // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2011. т.Т. 32,N № 6.-С.41-48
|
>2.
| Богданова Н. Проблема формування творчої особистості/Н. Богданова // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.53-57
|
>3.
| Лавренко О. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/Олена Лавренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 7.-С.54-57
|
>4.
| Безпалько О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні/О. В. Безпалько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012,N N 3.-С.14-22.
|
>5.
| Соловьёв И. О. Многохарактерность действия и принципы моделирования среды в пространстве-времени профессионального образования/И. О. Соловьёв // Мир психологии. -Москва:Моск. психол.-соц. ун-т, 2012,N № 4.-С.149-159
|
>6.
| Жундрикова С. В. Повышение квалификации социальных педагогов/С. В. Жундрикова, Д. А. Парнов // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 1.-С.111-120.
|
>7.
| Марков В. Н. Субъект и среда/В. Н. Марков // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 4.-С.41-50.
|
>8.
| Радул В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості/В. Радул // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.27-31
|
>9.
| Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії/Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018.-С.28–36
|
>10.
| Томаржевська І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/Інна Томаржевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.40–43
|
|