Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Толочек В. А. Динамика и условия профессионального становления субъекта в социономических профессиях/В. А. Толочек, В. Г. Денисова, Н. И. Журавлева // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2011. т.Т. 32,N № 6.-С.41-48
2.

Богданова Н. Проблема формування творчої особистості/Н. Богданова // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.53-57
3.

Лавренко О. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/Олена Лавренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 7.-С.54-57
4.

Безпалько О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні/О. В. Безпалько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012,N N 3.-С.14-22.
5.

Соловьёв И. О. Многохарактерность действия и принципы моделирования среды в пространстве-времени профессионального образования/И. О. Соловьёв // Мир психологии. -Москва:Моск. психол.-соц. ун-т, 2012,N № 4.-С.149-159
6.

Жундрикова С. В. Повышение квалификации социальных педагогов/С. В. Жундрикова, Д. А. Парнов // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 1.-С.111-120.
7.

Марков В. Н. Субъект и среда/В. Н. Марков // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 4.-С.41-50.
8.

Радул В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості/В. Радул // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.27-31
9.

Соколова Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії/Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018.-С.28–36
10.

Томаржевська І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/Інна Томаржевська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.40–43
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 18328
Кількість відвідувачів 1397
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя