Пошуковий запит: <.>K=соціальний інтелект<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Недозим І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра/Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, H№ 3.-С.54–63
|
>2.
| Недозим І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра/Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.45–54
|
>3.
| Садовникова Т. Ю. 17-я Европейская конференция по психологии личности/Т. Ю. Садовникова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.162-164.
|
>4.
| Здоровець Т. Г. Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів/Т. Г. Здоровець // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 3.-С.111-119
|
>5.
| Мацук М. Партнерство вчителя з батьками як підґрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра/М. Мацук, І. Пилипчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N N 11.-С.46-50.
|
>6.
| Митник О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи/Олександр Митник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 11.-С.1–4
|
>7.
| Бороздина Л. В. Характеристики интеллекта в связи с "триадой риска"/Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 4.-С.3-12
|
>8.
| Тихомирова Т.Н. Измерение социального интеллекта у школьников/Т. Н. Тихомирова, Д. В. Ушаков // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 9.-С.42-49
|
>9.
| Данильченко Т. В. Гендерно-перцептивні відмінності у формуванні першого враження у соціальній взаємодії/Т. В. Данильченко. - 2004
|
>10.
| Гришунина Е. В. Особенности личности волонтеров/Е. В. Гришунина, Е. Н. Пятакова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.71-78
|
|
|