Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=спастичний синдром<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Особлива дитина: навчання і виховання -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Дробот О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу/ Олена Дробот, Анна Замша (стр.7–13) Кл.слова: англійська мова,методика навчання,учні з порушенням слуху
Продан Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами/ Євген Продан (стр.14–20)
Хохліна О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі/ Олена Хохліна (стр.21–32) Кл.слова: диференційоване навчання,інклюзія,інклюзивне навчання
Кобильченко В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології/ Вадим Кобильченко (стр.33–47) Кл.слова: спеціальна психологія,психологічні принципи,принципи пояснення
Михайленко О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу/ Оксана Михайленко (стр.48–64) Кл.слова: реабілітація,психофізіологічний розвиток,індивідуальний підхід
Мога М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом/ Микола Мога (стр.65–74) Кл.слова: бондінг,спастичний синдром,фізичний розвиток
Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/ Леся Прохоренко (стр.75–85) Кл.слова: мотивація,когнітивні порушення,психокорекція
Татьянчикова І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями/ Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно (стр.86–94) Кл.слова: інформатичні компетентності,психофізичні порушення,інформаційні технології
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мога М.
Назва : Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 65–74. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376.015.31:796](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бондінг--спастичний синдром--фізичний розвиток--діти раннього віку--корекційна робота--рухові порушення--оздоровлення--плавання--бебі-йога--динамічна гімнастика--боді-тренінг--фізичне виховання--спастичні парези--реабілітація--фізичні вправи
Анотація: Охарактеризовано технології парної корекційної тілесної взаємодії дорослого (батька, педагога) і дитини з метою поліпшення фізичного розвитку та корекції наявних у неї рухових порушень. Проаналізовано методичні основи даних технологій оздоровлення дітей на основі батьківського бондінгу: раннє плавання, бебі-йога, динамічна гімнастика, його в гамаках, корекційний боді-тренінг дорослого і дитини, бебі-пластик-шоу. Розкрито методичні прийоми та можливості застосування даних технологій у корекційному фізичному вихованні дошкільнят із спастичними парезами.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 71004
Кількість відвідувачів 1386
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя