Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 350
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: МО-1/2023/4
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2023р. N 4
Зміст:
Медведнікова, Тетяна Олександрівна. Дніпровська піаністична школа: витоки та шляхи еволюції / Т. О. Медведнікова. - С.2-6.
Гонтова, Лариса Валеріївна. "Подивитися на твір тільки з літака…" : естетичне сприйняття людини ххі століття / Л. В. Гонтова
Кузьменко, Наталія Ярославівна. STEAM-підхід на уроках мистецтва / Н. Я. Кузьменко. - С.12-16.
Акімова, Наталія Леонідівна. Виготовлення з молодшими школярами оберегів із природного матеріалу / Н. Л. Акімова. - С.17-22.
Ничкало, Світлана Андріївна. Трипільська культура в естетичному виховання школярів / С. М. Ничкало. - С.23-29.
Сіданіч, Ірина Леонідівна. Інноваційна освітня політика в україні: етнокультурні аспекти розвитку шкільної освіти / І. Л. Сіданіч, О. В. Просіна. - С. 30-34.
Харченко, Наталія Вікторівна. Гейміфікація в освіті: використання квест-технології / Н. В. Харченко. - С.35-42.
Антонова, Олена Анатоліївна. Тренінг-квест "З Україною в серці" / О. А. Антонова, О. В. Зінзюк, А. В. Корнієнко. - С.48-54.
Волощук, Тетяна Василівна Волощук. Художньо-творча діяльність викладача фахової передвищої освіти як чинник формування спеціальних компетентностей здобувачів освіти / Т. В. Волощук. - С.54-60.
Осадча, Олена Анатоліївна. Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука - 85. / О. А. Осадча. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гонтова, Лариса Валеріївна.
    "Подивитися на твір тільки з літака…" : естетичне сприйняття людини XXI століття [Текст] / Л. В. Гонтова // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2023. - N 4
Рубрики: Мистецтво і особистість
   Викладання мистецтва

   Художня освіта

Кл.слова (ненормовані):
фрагментарна особистість -- постлюдина -- естетичне сприйняття -- сприйняття мистецтва


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


   
    Наші презентації [Текст] // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 125.
Рец. на кн. : Харчук Роксана. Шевченко, його читачі у XIX столітті / НАН України, Ін-т літератури ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2021. - 267 с.
. - ISSN 0236-1477
Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. 1-а половина
Кл.слова (ненормовані):
сприйняття Шевченка


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.


    Клубенко, Д. Є.
    Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 16–17.
Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
діти з легкою розумовою відсталістю -- корекційно-виховне заняття -- казки


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ДзОП-1/2020/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 5 (65)
Зміст:
Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9.
Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник
Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики
Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18.
Кл.слова: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід
Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20.
Кл.слова: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття
Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24.
Кл.слова: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян
Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25.
Кл.слова: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун
Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: ДзОП-1/2020/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 4 (64)
Зміст:
Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4.
Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ
Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10.
Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник
Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення
Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14.
Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року
Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16.
Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни
Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19.
Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко
Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21.
Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя
Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23.
Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання
Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24.
Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна]
Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25.
Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель
Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28.
Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм
Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31.
Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.3.015.3:159.955](477)
Х 76


    Хоменко, К.
    Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів / Катерина Хоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 54–56. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- вправи -- кластер -- ажурна пилка -- кошик ідей -- Діаграма Венна -- усвідомлення інформації -- сприйняття інформації -- початкова школа
Анотація: У статті наведно приклади вправ для розвитку критичного мислення у молодших школярів, зокрема: "Кластер", "Кошик ідей", "Ажурна пилка". Наведені вправи допомогають краще сприймати й усвідомлювати інформацію учнями, заохочувати їх до самостійного навчання та співпраці в групі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Харчук, Роксана.
    Сприйняття Шевченка в малоросійському середовищі ХІХ ст. [Текст] / Р. Харчук // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2020. - N 5. - С. 61-74. . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Історія України--суспільство, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
шевченкіана -- спектр спийняття -- малоросійське середовище -- українофільство -- спогади -- щоденник -- полеміка -- донесення


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: СіЧ-1/2020/5
   Журнал

Слово і Час [Текст] : Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К. : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходить щомісячно
2020р. N 5
Зміст:
Брайко, Олександр. Повість В. Винниченка "Краса і сила” і рання проза М. Горького: поетика й типологія індивідуальних стилів / О. Брайко. - С.3-20.
Михайлова, Тетяна. Василь Стус і Осип Мандельштам: на перетині поетичних світів / Т. Михайлова. - С.21-35.
Голяк, Тетяна. Співпраця Івана Лизанівського та Михайла Возняка при підготовці тридцятитомного видання творів Івана Франка / Т. Голяк. - С.36-52.
Федорук, Олесь. Джерела антропонімів у романі П. Куліша "Чорна Рада” / Олесь Федорук. - С.53-60.
Харчук, Роксана. Сприйняття Шевченка в малоросійському середовищі ХІХ ст. / Р. Харчук. - С.61-74.
Токмань, Ганна. Мотив самотності в поезії Тодося Осьмачки: екзистенціально-діалогічна інтерпретація / Г. Токмань. - С.75-95.
Василенко, Вадим. Феномен "роздвоєного обличчя”: Юрій Косач на перехресті міфу й ідеології / В. Василенко. - С.96-113.
Боронь, Олександр. Три нотатки про Шевченків щоденник / О. Боронь. - С.114-119.
Григорчук, Юлія. Повернення у слові: віднайдені в архіві Р. Братуня автографи Віри Вовк / Ю. Григорчук. - С.120-125.
Корбич, Галина. Конференція у Варшавському університеті : [про наукову конференцію “Дитинство в часи кризи XX-XXI ст. у літературі та культурі країн Центральної та Східної Європи”] / Г. Корбич. - С.126-127.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Маркова, Л. Г.
    Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" [Текст] : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 11–12.
Рубрики: Діти з особливими потребами--слухове сприймання
Кл.слова (ненормовані):
групове заняття -- слухо-зорова основа -- слухове сприйняття -- правильна вимова


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 42645
Кількість відвідувачів 903
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя