Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (34)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 350
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2023р.,N 4
Цікаві статті :
Медведнікова Т. О. Дніпровська піаністична школа: витоки та шляхи еволюції/ Т. О. Медведнікова (стр.2-6.)
Гонтова Л. В. "Подивитися на твір тільки з літака…" : естетичне сприйняття людини ххі століття/ Л. В. Гонтова
Кузьменко Н. Я. STEAM-підхід на уроках мистецтва / Н. Я. Кузьменко (стр.12-16.)
Акімова Н. Л. Виготовлення з молодшими школярами оберегів із природного матеріалу/ Н. Л. Акімова (стр.17-22.)
Ничкало С. М. Трипільська культура в естетичному виховання школярів/ С. М. Ничкало (стр.23-29.)
Сіданіч І. Л. Інноваційна освітня політика в україні: етнокультурні аспекти розвитку шкільної освіти/ І. Л. Сіданіч, О. В. Просіна (стр.С. 30-34.)
Харченко Н. В. Гейміфікація в освіті: використання квест-технології/ Н. В. Харченко (стр.35-42.)
Антонова О. А. Тренінг-квест "З Україною в серці" / О. А. Антонова, О. В. Зінзюк, А. В. Корнієнко (стр.48-54.)
Волощук Т. В. Художньо-творча діяльність викладача фахової передвищої освіти як чинник формування спеціальних компетентностей здобувачів освіти / Т. В. Волощук (стр.54-60.)
Осадча О. А. Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука - 85./ О. А. Осадча (стр.61-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гонтова, Лариса Валеріївна
Назва : "Подивитися на твір тільки з літака…" : естетичне сприйняття людини XXI століття
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К.: "Педагогічна думка", 2023. - N 4 (Шифр МО-1/2023/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Мистецтво і особистість
Викладання мистецтва
Художня освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фрагментарна особистість --постлюдина--естетичне сприйняття--сприйняття мистецтва
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Наші презентації
Місце публікування : Слово і Час: Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К.: Фенікс, 2021. - N 3. - С. 125. - ISSN 0236-1477 (Шифр СіЧ-1/2021/3). - ISSN 0236-1477
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- історія, 19 ст. 1-а половина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття шевченка
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клубенко Д. Є., Тарасенко Н. В.
Назва : Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення]
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2020. - N 5(65). - С. 16–17. (Шифр ДзОП-1/2020/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- легка розумова відсталість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з легкою розумовою відсталістю--корекційно-виховне заняття--казки
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Стасенко В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти/ В. Стасенко [и др.] (стр.2–9.) Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера,розвиток мовлення,розвиток психомоторики
Дерев’янко О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору/ О. О. Дерев’янко (стр.10–15) Кл.слова: компетентнісний підхід,діти з порушеннями зору,інтерактивні методи роботи
Клубенко Д. Є. Світ чарівної казки/ Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко (стр.16–17.) Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю,корекційно-виховне заняття,казки
Неповинних Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху/ Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко (стр.18.) Кл.слова: діти з вадами слуху,мовленнєве спілкування,індивідуальний підхід
Бойко О. П. Життя диких тварин узимку/ О. П. Бойко (стр.19–20.) Кл.слова: логопедія,заняття з розвитку мовлення,ставлення до природи
Виноградова С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає!/ С. В. Виноградова (стр.21–23) Кл.слова: діти з порушеннями зору,корекційне заняття,часові поняття
Жданова О. Марла Раньян/ О. Жданова (стр.24.) Кл.слова: сліпа спортсменка,олімпійська спортсменка з бігу,Марла Раньян
Гінчук Д. С. Незвичайний художник Крісті Браун/ Д. С. Гінчук (стр.25.) Кл.слова: ірландський художник,дитячий церебральний параліч,Крісті Браун
Єна Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка"/ Я. М. Єна (стр.26–29) Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю,міжпредметні зв’язки,казки
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Вовк О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ О. А. Вовк (стр.2–4.) Кл.слова: сенсорно-моторні здібності,координація рухів,комплекс вправ
Стасенко В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти/ В. Стасенко [и др.] (стр.5–10.) Кл.слова: стан здоров’я дитини,особистісні якості,розвиток мовлення
Шматко Т. В. Осінь іде/ Т. В. Шматко (стр.11–14.) Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю,діти із тяжкими порушеннями мовлення,пори року
Граудс І. Щедра осінь походжала/ І. Граудс (стр.15–16.) Кл.слова: діти із порушеннями зору,бінарне заняття,сезонні зміни
Неповинних А. Африка/ А. Неповинних (стр.17–19.) Кл.слова: діти з вадами слуху,географія,Н. В. Тарасенко
Клубенко Д. Є. Подорож країною здоров’я/ Д. Є. Клубенко (стр.20–21.) Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю,виховне заняття,здоровий спосіб життя
Клубенко Д. Є. Дружба/ Д. Є. Клубенко (стр.22–23.) Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем,корекційно-виховне заняття,моральне виховання
Заруба Д. В. Рональд Дженкіс/ Д. В. Заруба (стр.24.) Кл.слова: американський композитор,Рональд Дженкіс,музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна]
Клубенко Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт/ Д. Є. Клубенко (стр.25.) Кл.слова: австралійська модель,Мадлен Стюарт,модель
Перфільєва Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією/ Т. О. Перфільєва (стр.26-28.) Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення,робота з дітьми,ритм
Перфільєва Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя/ Т. О. Перфільєва (стр.29–31.) Кл.слова: глухі діти,фонетична ритміка,дихання
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоменко К.
Назва : Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 4(610). - С. 54–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.015.3:159.955](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- розвиток критичного мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--вправи--кластер--ажурна пилка--кошик ідей--діаграма венна--усвідомлення інформації--сприйняття інформації--початкова школа
Анотація: У статті наведно приклади вправ для розвитку критичного мислення у молодших школярів, зокрема: "Кластер", "Кошик ідей", "Ажурна пилка". Наведені вправи допомогають краще сприймати й усвідомлювати інформацію учнями, заохочувати їх до самостійного навчання та співпраці в групі.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харчук, Роксана
Назва : Сприйняття Шевченка в малоросійському середовищі ХІХ ст.
Місце публікування : Слово і Час: Науково-теоретичний журнал/ Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка; Національна спілка письменників України. - К.: Фенікс, 2020. - N 5. - С. 61-74. - ISSN 0236-1477 (Шифр СіЧ-1/2020/5). - ISSN 0236-1477
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України-- суспільство, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шевченкіана--спектр спийняття--малоросійське середовище--українофільство--спогади--щоденник--полеміка--донесення
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Слово і Час -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Брайко О. Повість В. Винниченка "Краса і сила” і рання проза М. Горького: поетика й типологія індивідуальних стилів/ О. Брайко (стр.3-20.)
Михайлова Т. Василь Стус і Осип Мандельштам: на перетині поетичних світів/ Т. Михайлова (стр.21-35.)
Голяк Т. Співпраця Івана Лизанівського та Михайла Возняка при підготовці тридцятитомного видання творів Івана Франка/ Т. Голяк (стр.36-52.)
Федорук. Джерела антропонімів у романі П. Куліша "Чорна Рада”/ Олесь Федорук (стр.53-60.)
Харчук Р. Сприйняття Шевченка в малоросійському середовищі ХІХ ст./ Р. Харчук (стр.61-74.)
Токмань Г. Мотив самотності в поезії Тодося Осьмачки: екзистенціально-діалогічна інтерпретація/ Г. Токмань (стр.75-95.)
Василенко В. Феномен "роздвоєного обличчя”: Юрій Косач на перехресті міфу й ідеології/ В. Василенко (стр.96-113.)
Боронь О. Три нотатки про Шевченків щоденник/ О. Боронь (стр.114-119.)
Григорчук Ю. Повернення у слові: віднайдені в архіві Р. Братуня автографи Віри Вовк/ Ю. Григорчук (стр.120-125.)
Корбич Г. Конференція у Варшавському університеті/ Г. Корбич (стр.126-127.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маркова Л. Г.
Назва : Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову]
Місце публікування : Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка: науково-методичний журнал/ методична література. - Х.: Видавнича група "Основа", 2020. - N 8. - С. 11–12. (Шифр ДзОП-1/2020/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- слухове сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групове заняття--слухо-зорова основа--слухове сприйняття--правильна вимова
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 10660
Кількість відвідувачів 199
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя